Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yeah!!!

Jazka15

Oonkin tos ootellu aika kauan et S.O.A.D:ille oman osion. Ja huomenna saan levyn mikä puuttuu kokoelmasta eli Toxicity joka on myös yhtä loistava kuin kaikki muutkin Soadin levyt. PS. Hyvää joulua kaikille!!! :D

14

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opasa

      Ihan sama täällä!!! :)

    • system of a down on mahtava

      sama juttu eli minultakin puuttuu ainoastaan Toxicity. Hypnotize ja Mezmerize minullakin jo on toivottavasti minäkin saan tuon Toxicityn oikein hauskaa Joulua sinulle Jazka15!

      • Red Hot

        Jos oikein ymmärrän niin sinulta puuttuu Toxicityn lisäksi myös s/t ja Steal This Album! Hyvää Joulua! =)


    • girlcalledkill

      Juupasjuu.. Hyvä bändi kyseessä tosiaan.

      Ensi kesänä olen menossa niiden keikalle. olis kiva käydä joskus Armeniassa. Mulla on aitoina Toxicity, M/H ja loput poltettuja.. Sultans of Swing on hyvä biisi :D

      • "fani"

        jeps, aivan loistava bändi..
        itse omistan kaikki levyt aitoina.
        niin missä tuo keikka on? jostain kuulin et soad soittais ruisrockissa.. pitääköhän paikkaansa?


      • girlcalledkill
        "fani" kirjoitti:

        jeps, aivan loistava bändi..
        itse omistan kaikki levyt aitoina.
        niin missä tuo keikka on? jostain kuulin et soad soittais ruisrockissa.. pitääköhän paikkaansa?

        Keikkojahan heittävät varmana ympäri maita ja mantuja.. Yritän nyt päästä sellaiselle joka on mahd. lähellä. Viime kesänä olivat jopa Ruotsissa.. kaveri oli siellä minä en päässyt..:/

        Ja toi ruisrock hömppä on 90% varmuudella täyttä *askaa.. Mulla on varmenpaa tietoja siitä onko ne tulossa Suomeen ens vuonna ja mihin? ;)


      • Jazka15

        Niin miltä levyltä tuo kappale on, onko edes S.O.A.D:in kun en löytänyt miltään levyltä?!?!


      • girlcalledkill
        Jazka15 kirjoitti:

        Niin miltä levyltä tuo kappale on, onko edes S.O.A.D:in kun en löytänyt miltään levyltä?!?!

        No ei oo vissiinkään hirveesti bänditieto hallussa, mutta siis.. Tätä biisiä et läydä mistää levyltä, koska bändi soittaa sen keikoilla Aerialsin introna.


      • Jazka15
        girlcalledkill kirjoitti:

        No ei oo vissiinkään hirveesti bänditieto hallussa, mutta siis.. Tätä biisiä et läydä mistää levyltä, koska bändi soittaa sen keikoilla Aerialsin introna.

        Niin aloinkin jo ihmettelee :D, Eikös jollain Iron Maidenilla tjm. ole saman niminen kappale?!


      • girlcalledkill
        Jazka15 kirjoitti:

        Niin aloinkin jo ihmettelee :D, Eikös jollain Iron Maidenilla tjm. ole saman niminen kappale?!

        No siitä en kyl tiedä, kun en maidenia kuuntele, mutta hyvin mahdollista..:)


      • Thorazine
        Jazka15 kirjoitti:

        Niin aloinkin jo ihmettelee :D, Eikös jollain Iron Maidenilla tjm. ole saman niminen kappale?!

        Sultans of swing on Dire Straitsin biisi


      • girlcalledkill
        Thorazine kirjoitti:

        Sultans of swing on Dire Straitsin biisi

        myös system esittää sitä keikoillaan haha! :D

        eipä ole snowblindkään heidän mutta system kyllä on esittänyt sen


      • Thorazine
        girlcalledkill kirjoitti:

        myös system esittää sitä keikoillaan haha! :D

        eipä ole snowblindkään heidän mutta system kyllä on esittänyt sen

        Se sitte taas on Black Sabbathin biisi... Mutta se niistä...


    • Jazka15

      Päästä S.O.A.D:in keikalle jos ne tulis tänne suomeen. Jeeeeeee nyt on Toxicitykin ja kokoelma on täydellinen :D. Paras yhtye...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe