Kiinarit

ville

Myyäänkö kiinareita enää missää? Suomesta ei kuulemma löydy ku oli nii vaarallisia, mut onko mitää netti osotetta mistä vois löytyä. Tiiän et ne on laittomia ;)

20

3398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakee__

      Kyllä suomessa kiinaria myydään.

      Rakettitukussa on semmoisia heikomman mallisia kiinarieta, mutta Bauhausissa myydään niitä kunnon paukkuja!

      • ville

        sillä oikee virallinen sivu? Voiko tilata niitä netistä?


      • paukuttelija

        tarkoitatko nyt kunnon kiinareilla niitä samoja joita paukuteltiin mm 10v sitten?


      • ville
        paukuttelija kirjoitti:

        tarkoitatko nyt kunnon kiinareilla niitä samoja joita paukuteltiin mm 10v sitten?

        kyl huonommatki kiinarit käy, kunha vaa saa jotai niil rikki :D


      • hubaa hubaa
        ville kirjoitti:

        kyl huonommatki kiinarit käy, kunha vaa saa jotai niil rikki :D

        muoviset postilatikot, NAM.


      • Jakee__
        paukuttelija kirjoitti:

        tarkoitatko nyt kunnon kiinareilla niitä samoja joita paukuteltiin mm 10v sitten?

        Lähetin palautetta ja vastattiin, että kunnon vanhan ajan kinuja ovat. ;)


      • Ampuja
        Jakee__ kirjoitti:

        Lähetin palautetta ja vastattiin, että kunnon vanhan ajan kinuja ovat. ;)

        Kuulkaas. Minkähän takia niitä kiinareita ei saa enää Suomesta... Ettei olisi tuolla postilaatikkopaukuttelulla jotai yhteyttä asiaan! Teidän oma vika!

        Ja ulkomailta ei kannata tilata... Tullissa takavarikoidaan jos huomataan kiinarilähetys.


      • Jep jep
        hubaa hubaa kirjoitti:

        muoviset postilatikot, NAM.

        "muoviset postilatikot, NAM."

        Sä taidat olla yks niistä amiksista jolle muiden postilaatikkojen räjäyttely tuo kicksejä?


      • mutta ennen muinoin
        Jep jep kirjoitti:

        "muoviset postilatikot, NAM."

        Sä taidat olla yks niistä amiksista jolle muiden postilaatikkojen räjäyttely tuo kicksejä?

        reilut kymmenen vuotta sitten tuli pudoteltua tykäreitä (niitä punasia), kiinareita ja thunder kingejä (niitä aitoja) muutamiinkin laatikoihin.

        vieläkin naurattaa, vaikka helvetin tyhmäähän se oli...


      • koska ne oli
        Ampuja kirjoitti:

        Kuulkaas. Minkähän takia niitä kiinareita ei saa enää Suomesta... Ettei olisi tuolla postilaatikkopaukuttelulla jotai yhteyttä asiaan! Teidän oma vika!

        Ja ulkomailta ei kannata tilata... Tullissa takavarikoidaan jos huomataan kiinarilähetys.

        liian tehokkaita.. niilla tumpelot aiheutti Todella pahoja vammoja itselleen.. Harmin apikka.. niitä on aina ollu ikävä :)


      • kiinarit
        Ampuja kirjoitti:

        Kuulkaas. Minkähän takia niitä kiinareita ei saa enää Suomesta... Ettei olisi tuolla postilaatikkopaukuttelulla jotai yhteyttä asiaan! Teidän oma vika!

        Ja ulkomailta ei kannata tilata... Tullissa takavarikoidaan jos huomataan kiinarilähetys.

        ne piti olla niitä punasia dynamiittipötkön näkösiä jöötejä, että sai postiboxin hajalle. Niitä jysyjä oli useempaa järeyttä eikä niistäkään se pienin hajottanu mitään.

        Kiinareilla tee yhtään mitään.


      • jätkä..88
        kiinarit kirjoitti:

        ne piti olla niitä punasia dynamiittipötkön näkösiä jöötejä, että sai postiboxin hajalle. Niitä jysyjä oli useempaa järeyttä eikä niistäkään se pienin hajottanu mitään.

        Kiinareilla tee yhtään mitään.

        Ai voiko jostain ulkomailta tilata niitä? vois koittaa tilata vaikka siinä se kiinnijäämis vaara onkin.. linkkiä esiin.


      • Ampuja
        jätkä..88 kirjoitti:

        Ai voiko jostain ulkomailta tilata niitä? vois koittaa tilata vaikka siinä se kiinnijäämis vaara onkin.. linkkiä esiin.

        Löytyy brittiläistä ja amerikkalaista firmaa, mutta enpä taida kertoa enempää. Sitäpaitsi ostamiseen tarvitaan luottokorttia, ja epäilen että sellaista ei tämän viestiketjun henkilöiltä löydy.


      • jätkä..88
        Ampuja kirjoitti:

        Löytyy brittiläistä ja amerikkalaista firmaa, mutta enpä taida kertoa enempää. Sitäpaitsi ostamiseen tarvitaan luottokorttia, ja epäilen että sellaista ei tämän viestiketjun henkilöiltä löydy.

        et voi kertoo.. ja on kortti.-


      • Ampuja
        jätkä..88 kirjoitti:

        et voi kertoo.. ja on kortti.-

        Jaa... no Visa Electron ei taida kelvata. Eikä luottokorttia tietääkseni saa -88 syntyneet vielä... Noh... tämän vuoden aikana ehkä saa jos hyvin käy.

        Niiden pommien tilaaminen ulkomailta on yhtä laitonta kuin lääkkeiden (mukaanlukien huumausaineet) tilaaminen. Siksi.


    • Tietäjä :D

      Kyllä niitä kiinareita myydään. Ainakin honkkarista. Ne pikkukiinarit ei oo laittomia ja alle 12 vuotiaat voi paukutella niitä :D Mutta ne ISOT kiinarit, en tiiä onko alkuperäisiä nii ne on kyllä laittomia. Sry :D

      • kukkahattu

        Nykyään KAIKKI ilotulitteet, eli myös ne nykyiset kiinarit ovat K-18. Ja myös sädetikut on K-18.


      • Anonyymi00018
        kukkahattu kirjoitti:

        Nykyään KAIKKI ilotulitteet, eli myös ne nykyiset kiinarit ovat K-18. Ja myös sädetikut on K-18.

        Niinpä. kohta tulitikutkin ovat K-18.


    • Kiinarit takas 2025 ! ! ! ! !

    • Anonyymi00019

      Onko Palmupata vielä hyvä?
      Esim. Tokmannin 14,95e maksava?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1813
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      968
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      964
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    10. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    Aihe