mistä sais Bollywood-musaa

GracyS

kun kirjaston valikoimat on niin suppeat eikä koneella oo mitään imutusohjelmaa.. Onkohan joku nettisivu mistä niitä saa? Tai kyllähän niitä netistä löytyy, mutta kaikki mitä oon löytänyt on ollu äänenlaadullisesti huonoja, sellasia oudon epäselviä. Eikä sitä musaa taideta paljo kaupoissakaan myydä.. :(

6

2049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovat jo hankkineetkin minulle sen "Dil Se"- musiikkiCD:n, en vaan ole sitä vielä lunastanut.
      Se oli muistaakseni 15e. Mutta kannatta todella kysyä e-maililla esim. heiltä!

www.kukunor.com olen muistaakseni kerran tilannut, siellä oli oikein listassa joku. Mutta sitten ne ei pystyneetkään hankkimaan sitä!

• Lartsa 78

Kysy Digeliukselta tai Eroselta viiskulmasta... Oon joskus nähnyt ja jopa kuunnellut levyä, "Bollywood funk" oivallista!!!

• samalla asialla

Lataa koneelle dc ja mene esim. britti-/jenkkihubeille. Etsi netistä artistien nimiä ja pistä hakuun: vaatii vähän kärsivällisyyttä, mutta takuulla löytyy. Netissä monia sivuja, joilla voi kuunnella intialaista musiikkia: googlaa esim. indian / pakistani music.

• Aiswaraya

tuonne edelliseen ketjuun. Eli www.raaga.com. Ei tartte kuin oikeanlaisen soittimen, musiikkia ei tartte sieltä omalle koneelle ladata.

• AROSUSI-09

on joku Intialainen ruokakauppa,jonka takahuoneessa myydään ja vuokrataan peräti Bollywood-videoita...Soita johonkin Stadin Intialaiseen mestaan ja kysy,mikä firma se olikaan?

• kuunsumutar

Tuolla toisaalla jo mainostinkin tätä paikkaa, mut laitetaanpa vielä tännekin..

Hakaniemen kauppahallin takana Hkissä on Intia-kauppa, josta löytyy mukavat kokoelmat Bollywood-musiikkia ja -leffoja, myös vuokralle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2592
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1262
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      333
      1002
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      44
      871
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      844
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      829
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      754
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      730
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44