mistä sais Bollywood-musaa

GracyS

kun kirjaston valikoimat on niin suppeat eikä koneella oo mitään imutusohjelmaa.. Onkohan joku nettisivu mistä niitä saa? Tai kyllähän niitä netistä löytyy, mutta kaikki mitä oon löytänyt on ollu äänenlaadullisesti huonoja, sellasia oudon epäselviä. Eikä sitä musaa taideta paljo kaupoissakaan myydä.. :(

6

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovat jo hankkineetkin minulle sen "Dil Se"- musiikkiCD:n, en vaan ole sitä vielä lunastanut.
      Se oli muistaakseni 15e. Mutta kannatta todella kysyä e-maililla esim. heiltä!

www.kukunor.com olen muistaakseni kerran tilannut, siellä oli oikein listassa joku. Mutta sitten ne ei pystyneetkään hankkimaan sitä!

• Lartsa 78

Kysy Digeliukselta tai Eroselta viiskulmasta... Oon joskus nähnyt ja jopa kuunnellut levyä, "Bollywood funk" oivallista!!!

• samalla asialla

Lataa koneelle dc ja mene esim. britti-/jenkkihubeille. Etsi netistä artistien nimiä ja pistä hakuun: vaatii vähän kärsivällisyyttä, mutta takuulla löytyy. Netissä monia sivuja, joilla voi kuunnella intialaista musiikkia: googlaa esim. indian / pakistani music.

• Aiswaraya

tuonne edelliseen ketjuun. Eli www.raaga.com. Ei tartte kuin oikeanlaisen soittimen, musiikkia ei tartte sieltä omalle koneelle ladata.

• AROSUSI-09

on joku Intialainen ruokakauppa,jonka takahuoneessa myydään ja vuokrataan peräti Bollywood-videoita...Soita johonkin Stadin Intialaiseen mestaan ja kysy,mikä firma se olikaan?

• kuunsumutar

Tuolla toisaalla jo mainostinkin tätä paikkaa, mut laitetaanpa vielä tännekin..

Hakaniemen kauppahallin takana Hkissä on Intia-kauppa, josta löytyy mukavat kokoelmat Bollywood-musiikkia ja -leffoja, myös vuokralle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2443
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1723
    3. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      284
      974
    4. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      974
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      253
      964
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe