Haluaisin kysyä tätä erityisesti miehiltä. Kun minua on aina haukuttu siitä, että pidän nimenomaan miedoista alkoholijuomista, koska ne maistuvat luonnollisesti juotaville eivätkä pelkälle viinalle. Kaikki kaverini taas sanovat, että on esimerkiksi neitimäistä juoda jotain siideriä. Eli onko periaatteessa miehekästä juoda kaikkea, joka maistuu pahalle? Minun mielestäni ainakin esimerkiksi pelkkä olut alkaa maistumaan puulle, jos sitä juo. Kirkkaat taas tuottavat hetken ilon, mutta en pysty mitenkään juomaan sellaisia kovin paljoa. Onko siis totta, että miehet pitävät luonnostaan paljaasta viinasta? Minä voin rehellisesti sanoa, että en pidä. Miedot juomat maistuvat jollekin, eikä tulisi edes mieleen juoda vängällä, koska se taas tuottaa hetken ilon, mutta se onkin sitten vain se hetken ilo. En yleensäkään tykkää juoda itseäni tukkoon. Kertokaapa jotain viisasta.
PIDÄTKÖ KIRKKAISTA?
19
3666
Vastaukset
Vastaan kysymykseesi vaikka olenkin nainen..Itse en pidä kirkkaista/väkevistä alkoholijuomista aiheuttavat ainakin minulla päänsärkyä!Siiderit mene e kyllä..
- Ihmettelijä
Onpa typeriä kavereita sulla. Taidatte vielä olla aika nuoria.
- tulee
yleensä laimennattua virvoitusjuomalla tai mehulla.
väkevä maku ei haittaa vielä alle 40% mutta joku 60% voi jo polttaa suuta ja kurkkua.
ja siitä tulee vähän sama kuin jos vaikka olis kurkku kipee tai polttanut kuumalla juomalla suunsa.
tosin kesä kuumalla ei tunnu mielekkäältä horpätä mitään väkevää viinaa talvella ei niin haittaa. - eräs 32v. nuorimies
Mä pidän ja aloittelin kirkkaiden juonnin jo n.16 vuotta sitten (nyt oon 32v). Kyllä bissekin on jees, mutta kyllä viski/vodka/tequila on parempaa. :)
- todellinen mies
Siiderit ja muut limpparit ovat lasten ja ämmien litkuja. Viinit taas ovat homoille ja konjakit snobeille.
Todelliset Miehet juovat humaltuakseen VAIN kirkasta viinaa. Siinä ei makutuomareita kaivata kun MIES vetää perisuomalaiset perseet. PERKELE!- vm 1970
kirkasta sen olla pitää.ei sitä maun takia juoda vaan päihtymis tarkoituksessa.viinit lonkut ja siiderit on homo osastoa
- Minna
vm 1970 kirjoitti:
kirkasta sen olla pitää.ei sitä maun takia juoda vaan päihtymis tarkoituksessa.viinit lonkut ja siiderit on homo osastoa
Kirjoitustyylikin kertoo paljon tiettyjen ihmisten eläimellisyydestä. Kasvakaa aikuisiksi. Toivottavasti tuo oli provoilua.
- Nimetön
Minna kirjoitti:
Kirjoitustyylikin kertoo paljon tiettyjen ihmisten eläimellisyydestä. Kasvakaa aikuisiksi. Toivottavasti tuo oli provoilua.
Esim. ranskassa juodaan viiniä joka päivä pullo tai pari ja mielestäni se on teeskentelyä että muka "ruokajuomana" ei saatana jos suomalainen MIES haluaa känniin niin ei sen tarvitse ruveta esittämään että viini on hyvää ruoan kanssa vaan se juo ruoan kanssa punaista maitoa ja sen jälkeen ottaa kossun pakkasesta,ajaa vaimon ja lapset pihalle ja sammuu olohuoneen lattialle perkele... ps. sitä ei kukaan juo maun takia...
- kirkkaista..
Kunnon känni hausta on kyse jos niitä juo. Juomasekoitukset ajaa asian paljon paremmin, salmiakkivodka jne. Ri nuo ihan makeat siiderit kovin pitkän päälle ole mitään, on kuin limpparia litkisi, voi kokeilla vaikka kuohuviinejä niiden tilalle välillä yms. Finlandia vodkaa raakana, hyi helvetti.. Kyllä se känni irtoo akkamaisemmillakin litkuilla :) Eikä tarvii niin miehekkääti irvistellä. Kyllä mäkin tunnen näitä että känii otetaan 60% kirkkaalla.
- vastaa..
Akat ja homot juo alle 90% viinoja, tosimies ei koskaan sen alta! Siinä teille akat edellisille vastaajille.
- Alko Holisti
Ihminen joka pitää kirkkaan viinan, etanolin mausta, on nimeltään alkoholisti. Näille kelpaa yhtä hyvin myös lasolit ja muut myrkyt :D
- meikämie
minä ainakin tykkään etanolin mausta, enkä ole holisti.
- Rumpali
Ei todellakaan ole neitimäistä juoda siideriä tai mietoja juomia. Ihan selvähän se on, että kirkkailla juomilla haetaan kunnon känniä. Ei kukaan voi väittää, että ne maistuvat hyvälle ja että maun takia sitä juodaan, vai voiko väittää?
Mulla ainakin miedommista juomista(eritoten makeat litkut)tulee helpommin paha olo kuin kirkkaasta tai oluesta. Pelkkä kaljan kittaaminenkin sitten taas kusettaa niin pirusti, ettei sitä viitti niin hirveesti juoda. - Boolimies
Harvenpi kuitenkaan juo kirkkaita sellaisenaan. Itse ostan Tallinnasta aina mahd. väkevää kirkasta (80%) ettei tarvitse vettä roudata lahden takaa. Tuollainen väkevä kirkas on mitä parhain 'pohja-aine' booleihin ja vastaaviin joukoille tarjottaviin juomiin. Lopullisessa juomassa alkoholipitoisuus tuskin ainakaan väkevää siideriä kummoisemmaksi nousee.
- sierra
En pidä. Kirkkaat juomat eivät ole muuta kuin halpoja ja huonoja vesi-etanoliliuoksia. Ainoa käyttötarkoitus niille on joko blandikseksi tai kännäämiseen. Tynnyrikypsytetyt jalojuomat, kuten konjakki, viski tai calvados, ovat sitten asia erikseen.
Siideriä pidetään yleensä naisten juomana ja olutta miesten. Syy on siinä, että useat siiderit ovat hyvin makeita, ja niissä on aloholin maku pyritty kätkemään. Oluessa sensijaan maku tulee luonnollisella tavalla, käymisen tuloksena.
Minä tykkään tissutella hyvien kaverien ja puolisoni kanssa, mutta en kännätä. Kännääminen on yksiselitteisesti moukkamaista. - meikämie
Juo olutta, viinaa ja viiniä. Tuossa järjestyksessä. Siiderit ja lonkut on hamehelmojen juomia. (:
Koitappa juoda ainakin viinejä, niissähän on muutakin kuin alkoholin maku. Ja jotain muutakin olutta kuin suomalaista lageria.Rupeaa makuelämyksiä löytymään.
Viina maistuu omastakin mielestäni vain joskus hyvälle ja esim. kossusta en tykkää ollenkaan. Pohjanpoika sen sijaan menee paljaanakin tai vodka. - vico75
juu kaikki uppoaa paitsi lonkku ja situkka
- laimentaa
alkoholia VEDELLÄ
- knightdare
itse juon muutaman oluen ja siirryn sitten aitoon koskenkorvaan. lantrinniksi vain vettä ei mitään limukoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483