hyvää joulua!

tonttu

mukavaa ja rauhallista joulua kaikille kanssasisarille:)sairastan anoreksiaa ja mulle itelle joulu on vaikeaa aikaa koska ollaan koko suku porukalla joulupyödän ääressä yms. ja koko ajan tulee sanomista syömisistä, ahdistavaa! mutta pärjäilkää edes nämä muutamat päivät ja voimia muutenkin!

11

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

      Tuntuu että joulu on sitä vaikeinta aikaa just meille :( Mutta voimia kaikille

    • emma

      kaikille samoin :)
      yhdessä jaksetaan nää päivät .
      mites on muute menny ihmisil tähä asti ?
      mul iha jees.. vaik joka puolelt tungetaan suklaata yms :/
      en oo ottanu.

    • ...menee niin mahtavasti et oon lihonu yli 3 kiloo, maha räjähtämispisteessä, ihan tulikuuma ja pönkkö olo... mä vihaan joulua!

      • emma

        saat ne kilot iha helpost kyl lähtee.
        harmi kyl :/
        mutte tsemii sulle, etköhä sä pian oo ihan kunnos :)


      • emma kirjoitti:

        saat ne kilot iha helpost kyl lähtee.
        harmi kyl :/
        mutte tsemii sulle, etköhä sä pian oo ihan kunnos :)

        Onneksi jotkut ymmärtävät... harvat, mutta jotkut kuitenkin. Voimia sullekkin!


    • normaali!!

      herra jumala oksettaa lukea tämmöistä! Kai te tajuatte, että anorekstia on sairasta! Vain anorektikot pitävät anorektikoista! Oma poikaystäväni on sanonut, että jos olisin anorektikko niin hän jättäisi minut!
      Syitä on monia: mm. hän on itse urheilullinen ja pitkä(191 cm ja painaa siksi lähes 100 kiloa) eli hän joutuisi varomaan esim. meidän halatessamme ettei hän sattuisi vaikka katkomaan luitani! Hän myös tietää, että anorektikot ovat mieleltään sairaita, eikä halua mielisairasta tyttöystävää! Ja ymmärrän tämän täysin! Minua jo oksettaa katsella kadulla naisia, joiden luiden päällä ei ole kuin nahka.

      P.S. Olen normaalipainoinen ja suht. lihaksikas.

      Kai te muuten tajuatte, että anorektikot elävät todella lyhyen elämän! Eli todennäköisesti tulette kuolemaan todella nuorena. Sitäkö te haluatte? Suurinosa anorektikoista ei myöskään pysty saamaan koskaan lapsia. Valmistautukaa siihen

      • Kai te muuten tajuatte, että anorektikot elävät todella lyhyen elämän!


      • lilac pompom

        miksi sun sitten pitää lukea, jos noin oksettaa? tääkin keskustelu on yli kuukauden vanha ja ihan omatoimisesti kaivoit sen esille, niinkö paljon sua todella kiinnostaa? hyvä, että sulla on poikaystävä ja olet sinut itsesi kanssa, en kyllä usko, että ihan normaalihalaus kenenkään luita murskaa......


      • sairastava

        "Hän myös tietää, että anorektikot ovat mieleltään sairaita, eikä halua mielisairasta tyttöystävää! Ja ymmärrän tämän täysin! Minua jo oksettaa katsella kadulla naisia, joiden luiden päällä ei ole kuin nahka. "

        Aivan, anoreksia on nimenomaan sairaus, tiedän sen, mutta ymmärrätkö sinä että näin ollen siitä on vaikea parantua? Eikä tämmöiset solvausviestit ainakaan asiaa paranna?
        Tuskimpa tässä monen anorektikon mielessä pyörii pelkästään seurustelukumppanit ja luulo siitä, että he haluavat laihan ihmisen tyttö-/poikaystäväkseen, tässä sairaudessa nakertaa usein jokin muukin asia, mitä ehkä sinä et "normaalina" pysty ymmärtämään, toisin kuin muut sairastavat.


      • sairastava

        Se vielä asenteessasi ihmetyttää, että näytät kuitenkin itsekin tiedostavan anoreksian olevan sairaus, niin miksi tulet tänne haukkumaan sairaita? Entäpä syöpää sairastavat, oksettaako sinua heidän katsominen? Onhan näillä kahdella sairaudella se ero, että toinen on enemmän mielensairaus, mutta vaikeimmissa tapauksissa ne ovat yhtä vaikeasti hoidettavissa. Molempiin on myös mahdollisuus kuolla. Ja ei, eroavaisuus ei välttämättä ole edes se, että toista näistä sairauksista "ei voi vain valita", sillä en minäkään olisi halunnut valita anoreksiaa, anoreksia valitsi minut.


      • tyttö922

        EI oo pakko tulla tänne valittaa meistä. Ja HEI, miks sä edes oot anorektikoille tarkoitetuilla foorumeilla jos tuut vaan tänne haukkumaan? EI me haukkumalla parannuta,saatikaan sillä, että meitä vähätellään tai voivotellaan HUONOIMMIKSI, kuin te muut. KOKISIT itse saman niin tietäisit tunteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe