Suojelumieheksi?

ab

Oon ajatellu armeijassa hakeutua suojelumieheksi, mutta tietääkö kukaan, mitä suojelumiehen työnkuvaan kuuluu? Mitkä on vaatimukset, että pääsee?

13

3874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ei ole mitään erityisiä vaatimuksia, eihän se kovin erikoinen homma kuitenkaan ole.

• Pioneeri

Sinne vaan letkun jatkoksi mittailemaan pakokaasupäästöja, kun kunnon sotilaat työntää putkiraivainta miinotteesen, HAKKU ISKEE...

• ab

Hmmm... sanoisinpa näin, että mahdollisen ydinaseen räjähdettyä Suomessa tai kun biologinen virus päästetään Suomeen irti niin sinä pikkupioneeri tarvitset meidän apuamme.

• Isopioneeri
        ab kirjoitti:

Hmmm... sanoisinpa näin, että mahdollisen ydinaseen räjähdettyä Suomessa tai kun biologinen virus päästetään Suomeen irti niin sinä pikkupioneeri tarvitset meidän apuamme.

No minkalaista apua, minä tarvitsen, kerrohan... Varmaankin menet Keuruulle letkuperseeksi,nämä mun vittuilut on vasta esimakua... Ette te nasseäijät mun intin aikana tehnyt muuta kuin, niitä letkuja pyörittelivät päivästä toiseen...

• ab
        Isopioneeri kirjoitti:

No minkalaista apua, minä tarvitsen, kerrohan... Varmaankin menet Keuruulle letkuperseeksi,nämä mun vittuilut on vasta esimakua... Ette te nasseäijät mun intin aikana tehnyt muuta kuin, niitä letkuja pyörittelivät päivästä toiseen...

Sinun kaltaiset toisille kateelliset idiootit nälvivät meille terveillä itsetunnoilla varustetuille ihmisille. Jep, jep...

• Pioneeri
        ab kirjoitti:

Sinun kaltaiset toisille kateelliset idiootit nälvivät meille terveillä itsetunnoilla varustetuille ihmisille. Jep, jep...

Tuollaiset äijät koulitaan Keuruulla (Simputtamalla) hiljaiseksi, että veri tirskuu.. Siellä kasvatetaan kova itsetunto reserviin.. Enpä ole kateellinen kun joku joutuu sluk:iin tai koulutuskomppanian puolelle vaan olisin vahingon iloinen... Hajoa mortti aamuihin.... Kiva päästä aamulenkille heti kuudelta kun taas pioneeripataljoonan puolella aloitetaan päivä rauhallisesti kuin normaalina kotiaamuna, Yleensä slukin puolella oli mammanpoikia mutta pioneeripuoleella sotilaallista isänmaan puolesta, Aina kajahtaa ja kaikuu kassulla pioneereiden taistelulaulu, " eipä koti korvet" siis olemme voittamattomia ja aina marssitaan ja nyhveröt slukin puolella härdelli bordelli muoto letkuneen... jotain yrittivät... mutta jäivät aina taakse joka hommassa...

• Slum

Toimen kuvaan kuuluu mm. suojelutedustelu, palo- ja pelastuskoulutusta..aika helpolla siellä pääsee..ei sinne oikein mitään erityisvaatimuksia ole..ainoa haittapuoli siellä oikeestaan on pitkäkätiset pinohiiret..mutta ei niistä kannata välittää..niitä vituttaa kun niillä on "kovempi" koulutus kun suojelumiehillä..no itepähän on valintansa tehnyt..en kyllä ole valintaani koskaan katunut..

• Pioneeri

Ei kannata letkuperseen avautua... Katotaan kuka pärjää tositilanteessa, kovan koulutuksen ansiosta... En minä ainakaan menisi inttiin ja Keuruulle (löysän) koulutuksen takia, ei sinne silloin kannata mennä, sama kuin olis sekin ajan siviilissa....

• ab
        Pioneeri kirjoitti:

Ei kannata letkuperseen avautua... Katotaan kuka pärjää tositilanteessa, kovan koulutuksen ansiosta... En minä ainakaan menisi inttiin ja Keuruulle (löysän) koulutuksen takia, ei sinne silloin kannata mennä, sama kuin olis sekin ajan siviilissa....

Ihan suurimmista yhteiskunnallisista vaikuttajista aina Einsteiniin asti löytyy sodanvastustajia ja aseistakieltäytyjiä. Tositilanteessa heidän panostuksensa on muuttanut pysyvästi yhteiskuntaa.

Jotain, johon pelkkä armeijatausta ei auta yltämään, ja johon sinä et taida koskaan yltää. Ole kuinka vahva ja isänmaallinen tomppeli kuin olet.

Pidän sinua lähinnä surkeana provona, koska jos tuollaisia idiootteja on intissä niin kyllä minua hävettää Suomen puolustusvoimien puolesta. Yritän olla yleistämättä. =)

• Pioneeri
        ab kirjoitti:

Ihan suurimmista yhteiskunnallisista vaikuttajista aina Einsteiniin asti löytyy sodanvastustajia ja aseistakieltäytyjiä. Tositilanteessa heidän panostuksensa on muuttanut pysyvästi yhteiskuntaa.

Jotain, johon pelkkä armeijatausta ei auta yltämään, ja johon sinä et taida koskaan yltää. Ole kuinka vahva ja isänmaallinen tomppeli kuin olet.

Pidän sinua lähinnä surkeana provona, koska jos tuollaisia idiootteja on intissä niin kyllä minua hävettää Suomen puolustusvoimien puolesta. Yritän olla yleistämättä. =)

No, miten vaan..

• Spol 1/02

Olin itsekin morttikauden suojelukoulussa kun hain sinne ja voin sanoa että se on niin perseestä kuin ikinä olla voi!!
      Siellä on Suomen puolustusvoimien kovimpia kuria ja vittuimaisimman kouluttajat,varsinkin eräs nimeltä mainitsematon luutnantti "verta,hikeä ja kyyneleitä joukkue"!

Sit hain spolleksi ja pääsin pioneeripuolelle jossa ei turhaan jännitetty ja tässä sitä ollaan reservin spollena oltu viime torstaista(3.10) lähtien ja ei kaduta yhtään että vaihdoin puolta!=)
      Mutta sinne vaan nassen kanssa leikkimään jos siltä tuntuu,ainakin naiset tuntuu siitä tykkäävän kun niitäkin sinne niin paljon hakee...

• Pioneeri

Letkupersekoira se urputtaa.... Kyllä mä sanon että sulla on ollut helppoa ja et ole kärsiny mitään.... Oli kovemmat kouluttajat 1.pionk. ja 2.pionk. vuonna 2000...Sitten se löyseni teille ikimorteille että pystytte käymään intin Keuruulla... Muuten tulisitte maitojunalla kotiin... Hajoa reservin aamuihin....

• Spol 2/01
        Pioneeri kirjoitti:

Letkupersekoira se urputtaa.... Kyllä mä sanon että sulla on ollut helppoa ja et ole kärsiny mitään.... Oli kovemmat kouluttajat 1.pionk. ja 2.pionk. vuonna 2000...Sitten se löyseni teille ikimorteille että pystytte käymään intin Keuruulla... Muuten tulisitte maitojunalla kotiin... Hajoa reservin aamuihin....

...ei kai tohon voi muutakaan sanoa että hajoa siihen!=)

VUH VUH,heko heko!
        Joillakin on helpompaa ja joillakin vaikeampaa...:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe