Oon ajatellu armeijassa hakeutua suojelumieheksi, mutta tietääkö kukaan, mitä suojelumiehen työnkuvaan kuuluu? Mitkä on vaatimukset, että pääsee?
Suojelumieheksi?
13
3348
Vastaukset
- ...
Ei ole mitään erityisiä vaatimuksia, eihän se kovin erikoinen homma kuitenkaan ole.
- Pioneeri
Sinne vaan letkun jatkoksi mittailemaan pakokaasupäästöja, kun kunnon sotilaat työntää putkiraivainta miinotteesen, HAKKU ISKEE...
- ab
Hmmm... sanoisinpa näin, että mahdollisen ydinaseen räjähdettyä Suomessa tai kun biologinen virus päästetään Suomeen irti niin sinä pikkupioneeri tarvitset meidän apuamme.
- Isopioneeri
ab kirjoitti:
Hmmm... sanoisinpa näin, että mahdollisen ydinaseen räjähdettyä Suomessa tai kun biologinen virus päästetään Suomeen irti niin sinä pikkupioneeri tarvitset meidän apuamme.
No minkalaista apua, minä tarvitsen, kerrohan... Varmaankin menet Keuruulle letkuperseeksi,nämä mun vittuilut on vasta esimakua... Ette te nasseäijät mun intin aikana tehnyt muuta kuin, niitä letkuja pyörittelivät päivästä toiseen...
- ab
Isopioneeri kirjoitti:
No minkalaista apua, minä tarvitsen, kerrohan... Varmaankin menet Keuruulle letkuperseeksi,nämä mun vittuilut on vasta esimakua... Ette te nasseäijät mun intin aikana tehnyt muuta kuin, niitä letkuja pyörittelivät päivästä toiseen...
Sinun kaltaiset toisille kateelliset idiootit nälvivät meille terveillä itsetunnoilla varustetuille ihmisille. Jep, jep...
- Pioneeri
ab kirjoitti:
Sinun kaltaiset toisille kateelliset idiootit nälvivät meille terveillä itsetunnoilla varustetuille ihmisille. Jep, jep...
Tuollaiset äijät koulitaan Keuruulla (Simputtamalla) hiljaiseksi, että veri tirskuu.. Siellä kasvatetaan kova itsetunto reserviin.. Enpä ole kateellinen kun joku joutuu sluk:iin tai koulutuskomppanian puolelle vaan olisin vahingon iloinen... Hajoa mortti aamuihin.... Kiva päästä aamulenkille heti kuudelta kun taas pioneeripataljoonan puolella aloitetaan päivä rauhallisesti kuin normaalina kotiaamuna, Yleensä slukin puolella oli mammanpoikia mutta pioneeripuoleella sotilaallista isänmaan puolesta, Aina kajahtaa ja kaikuu kassulla pioneereiden taistelulaulu, " eipä koti korvet" siis olemme voittamattomia ja aina marssitaan ja nyhveröt slukin puolella härdelli bordelli muoto letkuneen... jotain yrittivät... mutta jäivät aina taakse joka hommassa...
- Slum
Toimen kuvaan kuuluu mm. suojelutedustelu, palo- ja pelastuskoulutusta..aika helpolla siellä pääsee..ei sinne oikein mitään erityisvaatimuksia ole..ainoa haittapuoli siellä oikeestaan on pitkäkätiset pinohiiret..mutta ei niistä kannata välittää..niitä vituttaa kun niillä on "kovempi" koulutus kun suojelumiehillä..no itepähän on valintansa tehnyt..en kyllä ole valintaani koskaan katunut..
- Pioneeri
Ei kannata letkuperseen avautua... Katotaan kuka pärjää tositilanteessa, kovan koulutuksen ansiosta... En minä ainakaan menisi inttiin ja Keuruulle (löysän) koulutuksen takia, ei sinne silloin kannata mennä, sama kuin olis sekin ajan siviilissa....
- ab
Pioneeri kirjoitti:
Ei kannata letkuperseen avautua... Katotaan kuka pärjää tositilanteessa, kovan koulutuksen ansiosta... En minä ainakaan menisi inttiin ja Keuruulle (löysän) koulutuksen takia, ei sinne silloin kannata mennä, sama kuin olis sekin ajan siviilissa....
Ihan suurimmista yhteiskunnallisista vaikuttajista aina Einsteiniin asti löytyy sodanvastustajia ja aseistakieltäytyjiä. Tositilanteessa heidän panostuksensa on muuttanut pysyvästi yhteiskuntaa.
Jotain, johon pelkkä armeijatausta ei auta yltämään, ja johon sinä et taida koskaan yltää. Ole kuinka vahva ja isänmaallinen tomppeli kuin olet.
Pidän sinua lähinnä surkeana provona, koska jos tuollaisia idiootteja on intissä niin kyllä minua hävettää Suomen puolustusvoimien puolesta. Yritän olla yleistämättä. =) - Pioneeri
ab kirjoitti:
Ihan suurimmista yhteiskunnallisista vaikuttajista aina Einsteiniin asti löytyy sodanvastustajia ja aseistakieltäytyjiä. Tositilanteessa heidän panostuksensa on muuttanut pysyvästi yhteiskuntaa.
Jotain, johon pelkkä armeijatausta ei auta yltämään, ja johon sinä et taida koskaan yltää. Ole kuinka vahva ja isänmaallinen tomppeli kuin olet.
Pidän sinua lähinnä surkeana provona, koska jos tuollaisia idiootteja on intissä niin kyllä minua hävettää Suomen puolustusvoimien puolesta. Yritän olla yleistämättä. =)No, miten vaan..
- Spol 1/02
Olin itsekin morttikauden suojelukoulussa kun hain sinne ja voin sanoa että se on niin perseestä kuin ikinä olla voi!!
Siellä on Suomen puolustusvoimien kovimpia kuria ja vittuimaisimman kouluttajat,varsinkin eräs nimeltä mainitsematon luutnantti "verta,hikeä ja kyyneleitä joukkue"!
Sit hain spolleksi ja pääsin pioneeripuolelle jossa ei turhaan jännitetty ja tässä sitä ollaan reservin spollena oltu viime torstaista(3.10) lähtien ja ei kaduta yhtään että vaihdoin puolta!=)
Mutta sinne vaan nassen kanssa leikkimään jos siltä tuntuu,ainakin naiset tuntuu siitä tykkäävän kun niitäkin sinne niin paljon hakee...- Pioneeri
Letkupersekoira se urputtaa.... Kyllä mä sanon että sulla on ollut helppoa ja et ole kärsiny mitään.... Oli kovemmat kouluttajat 1.pionk. ja 2.pionk. vuonna 2000...Sitten se löyseni teille ikimorteille että pystytte käymään intin Keuruulla... Muuten tulisitte maitojunalla kotiin... Hajoa reservin aamuihin....
- Spol 2/01
Pioneeri kirjoitti:
Letkupersekoira se urputtaa.... Kyllä mä sanon että sulla on ollut helppoa ja et ole kärsiny mitään.... Oli kovemmat kouluttajat 1.pionk. ja 2.pionk. vuonna 2000...Sitten se löyseni teille ikimorteille että pystytte käymään intin Keuruulla... Muuten tulisitte maitojunalla kotiin... Hajoa reservin aamuihin....
...ei kai tohon voi muutakaan sanoa että hajoa siihen!=)
VUH VUH,heko heko!
Joillakin on helpompaa ja joillakin vaikeampaa...:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733