Olin avoliitossa 15 vuotta, vaan en koskaan saanut jouluna pil..ua. Muuten oli jouluna mukava ja herttainen joulufiilis. Miten muilla, heiluuko peitto vai meneekö seksistä vaimolla joulumieli?
Ei seksiä jouluna
7
1540
Vastaukset
- panettanuoiskovasti
..just äsken vonkasin ja riidaksihan se meni..oon kohta saanu viimeksi monta viikkoa sitten..rupee vähän hajottaa..=(!
- Vituttaa täälläkin
No en saanu minäkään. Tosin puolentoistavuoden seurustelun aikana en ole saanut kertaakaan,, arvatkaa vituttaako. Täs taitaa käydä silleen että käyn jatkossa vieraissa pari kertaa viikossa. Nainen ei tunnu tajuavan en paineet alkaa olla melko kovat.
- minä
ukoltakaan ei ole herunu viikkokausiin,mietin jo että kyllä etin semmosen ukon joka pikkusen enemmän arvostaa naistaan.
- hajokkaa siihen
Joulusaunassa eukko otti imuun, että joulurauhaa vaan!!!
- veljet..
Itsellä ei ole puutetta...Joka päivä saatu ja joulupäivänä jopa 3 kertaa...kun ulkonakin vaan pyrytti..mitäpä sitä muutakaan tekemään..
- NYTTEN
ilman kolme kuukautta, jos ei vaimo viikon sisällä suostu seksiin, muutan pois ja otan eron. Harmi, kun on muuten mukava ja huolehtiva vaimo, ei vaan ymmärrä läheisyyden päälle.
- Armas Tanska
No sattu silleen että emännällä oli hilloviikot just jouluna mutta panin kaikesta huolimatta kerran ja akka otti lisäks 3 kertaa poskeen ja kerran hoiteli mut käsin eli 5 kertaa tulin emännän avustuksella ja äsken vielä vetelin hanskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699