Mikä on Uuden vuoden lupauksesi?

myrkkynainensuomi24fi

Mitä aiot luvata itsellesi tai muille Uutena vuotena aloittavasi tai tekeväsi mitä nyt et ole pystynyt tekemään?(UUDEN VUODEN LUPAUKSESI).Ja pystytkö sitten pitämään sen vai jääkö vain yritykseksi ja lupaukseksi?

50

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

pystyn siihen ja pysyn lupauksessani.Tällä hetkellä se tuntuu ylivoimaiselta.Pitäkää minulle peukkuja että pystyn!

• engelbert

...kuulostaa ehkä typerältä, mutta tosissani olen... aion olla vuoden 2006 selibaatissa.

Ok, myönnetään etten ole todellakaan mikään pelimies ja muutenkin "äksöniä" on aika vähän, mutta tällainen kokeilukin pitää ihmisen tehdä.

Jos Weezerin laulaja pystyy, niin pystyn minäkin! :)

• taivaanmaalari

Lupasin itselleni, etten enää runkkaa kerran päivässä joka päivä. Sen sijaan onanoin kaksi kerta päivässä.

• hieno kokemus!
        engelbert kirjoitti:

...kuulostaa ehkä typerältä, mutta tosissani olen... aion olla vuoden 2006 selibaatissa.

Ok, myönnetään etten ole todellakaan mikään pelimies ja muutenkin "äksöniä" on aika vähän, mutta tällainen kokeilukin pitää ihmisen tehdä.

Aika erikoinen lupaus mutta hieno tavallaan.Onhan se mukavampi sitten kiksauttaa kun tuntuukin varmaan mahtavalta.Jos usein on kiksauttelemassa niin johan sekin maistuu puulle.Onnea yrityksellesi.HIENO HOMMA!

• kun on muutosta
        taivaanmaalari kirjoitti:

Lupasin itselleni, etten enää runkkaa kerran päivässä joka päivä. Sen sijaan onanoin kaksi kerta päivässä.

elämään luvassa.Tavalla tai toisella.

• Joku vain:)

Mäkin yritän laihtua 79kg nyt 3.kesäkuuta toivottavasti 70kg tai jopa 65kg:)

• Sinkkuäiti09
        engelbert kirjoitti:

Itse olen ollut vuodet 02, 03, 04 ja 05 selibaatissa. Tietoinen valinta ollut ja kieltämättä yllättävän helppoa, vaikka myös tuskaisen hikisiä jaksoja ollutkin..mutta hyvä valinta ollut! Nyt ajattelin, josko ensi vuonna tämän valan rikkoisi..tai sitten lähden luostariin. Muutama päivä aikaa tätäkin asiaa pohtia.

• itsesi
        Sinkkuäiti09 kirjoitti:

Itse olen ollut vuodet 02, 03, 04 ja 05 selibaatissa. Tietoinen valinta ollut ja kieltämättä yllättävän helppoa, vaikka myös tuskaisen hikisiä jaksoja ollutkin..mutta hyvä valinta ollut! Nyt ajattelin, josko ensi vuonna tämän valan rikkoisi..tai sitten lähden luostariin. Muutama päivä aikaa tätäkin asiaa pohtia.

Kyllähän se mukavaa on jos on mukava ja luotettava ystävä.Jos vaan joku ohikulkija niin kannattaa jatkaa samaa rataa.Olla selibaatissa.

• vaikka noin pieneenkin
        Joku vain:) kirjoitti:

Mäkin yritän laihtua 79kg nyt 3.kesäkuuta toivottavasti 70kg tai jopa 65kg:)

Muuten voi paino nousta lisää.Helpompi aloittaa pienestä kuin suuresta tiputuksesta.

• määritelmä

Liittyykö tuo teidän lupauksenne vain johonkin konkreettiseen asiaan, kuten juuri mainittuun laihduttamiseen?

Entäpä henkiset asiat?? Aikooko kukaan kehittyä ihmisenä seuraavan vuoden aikana?

• henkisesti.

Miten voisin saada apua siihen kehitykseen? (Henkiseen)

• määritelmä
        henkisesti. kirjoitti:

Miten voisin saada apua siihen kehitykseen? (Henkiseen)

Mikä on elämäntilanteesi: opiskeletko, käytkö töissä vai mitä teet? Missäpäin Suomea asut: maalla vai kaupungissa? Miten asut: täysin yksin vai vanhempiesi vai kumppanisi kanssa? Tiedätkö jo valmiiksi ne asiat, joihin sinulla riittää yllin kyllin mielenkiintoa (intressit toisin sanoen)?

• Aika on keksittyä.
        määritelmä kirjoitti:

Mikä on elämäntilanteesi: opiskeletko, käytkö töissä vai mitä teet? Missäpäin Suomea asut: maalla vai kaupungissa? Miten asut: täysin yksin vai vanhempiesi vai kumppanisi kanssa? Tiedätkö jo valmiiksi ne asiat, joihin sinulla riittää yllin kyllin mielenkiintoa (intressit toisin sanoen)?

Mutta miten pystyy kehittämään itseään henkisesti?Olen Helsingistä.

• määritelmä
        Aika on keksittyä. kirjoitti:

Mutta miten pystyy kehittämään itseään henkisesti?Olen Helsingistä.

mitään tiettyä tavoitetta, missä haluaisit henkisesti kehittyä? Jos ei ole mitään selkeää päämäärää, mitä aikoo, silloin ei voi myöskään mitään saavuttaa.

Helsingistä löytyy aika paljon kaikenlaista vapaamuotoista toimintaa itsensä kehittämiseen...

• itsenäiseksi ihmiseksi.
        määritelmä kirjoitti:

mitään tiettyä tavoitetta, missä haluaisit henkisesti kehittyä? Jos ei ole mitään selkeää päämäärää, mitä aikoo, silloin ei voi myöskään mitään saavuttaa.

Helsingistä löytyy aika paljon kaikenlaista vapaamuotoista toimintaa itsensä kehittämiseen...

Joka turvautuisi itseensä eikä olisi riippuvainen muista.

• määritelmä
        itsenäiseksi ihmiseksi. kirjoitti:

Joka turvautuisi itseensä eikä olisi riippuvainen muista.

että aika on vain keksittyä? Aika on kuule ihmisten suuri (ehkä tarpeellisin) keksintö. Sillä on todella merkitystä, onko ihminen epäitsenäinen ollessaan kolmekymmentä vai epäitsenäinen ollessaan viisitoista! Aika kertoo ihmisestä hyvin paljon.... ja anna kun arvaan, sinä olet juuri alle sen kolmenkymmenen? ;)

• Jipii!
        määritelmä kirjoitti:

että aika on vain keksittyä? Aika on kuule ihmisten suuri (ehkä tarpeellisin) keksintö. Sillä on todella merkitystä, onko ihminen epäitsenäinen ollessaan kolmekymmentä vai epäitsenäinen ollessaan viisitoista! Aika kertoo ihmisestä hyvin paljon.... ja anna kun arvaan, sinä olet juuri alle sen kolmenkymmenen? ;)

Aika tappaa meidät emmekä me aikaa niin kuin toiset sanovat.Aika on todella outo käsite.(Mitä tarkoittaa epäitsenäinen?)

• määritelmä
        Jipii! kirjoitti:

Aika tappaa meidät emmekä me aikaa niin kuin toiset sanovat.Aika on todella outo käsite.(Mitä tarkoittaa epäitsenäinen?)

Olenko muka sanonut, että kukaan tässä "tappaa aikaa"? Sanoin vain, että aika kertoo ihmisestä aika paljon (lue: ihmisen iästä voi päätellä hyvin paljon asioita)

• tuli vain mieleeni.
        määritelmä kirjoitti:

Olenko muka sanonut, että kukaan tässä "tappaa aikaa"? Sanoin vain, että aika kertoo ihmisestä aika paljon (lue: ihmisen iästä voi päätellä hyvin paljon asioita)

Se vain tupsahti mieleeni sanasta aika.Ei sinulla ollut sen kanssa mitään tekemistä.Kyllä ikä kertoo paljon ja siinnähän on jo kyse ajasta.

• itte

Lupaan ryhdistäytyä!

• Pieni vinkki

myös minulle että voisin kohentaa elämäni laatua?

• itselleni itseluottamusta?

Se on minulta kateissa.Kuinka sitä voi kehittää itsessään ja mistä sitä voi löytää? Uuden vuoden lupaukseni voisi liittyä sen lisäämiseen.Mutta miten?

• määritelmä

Hankkiudu eroon ihmisistä, jotka sitä laskevat. Itsekin olen dumpannut kaksi kaveria kokonaan pois ystäväpiiristäni tämän vuoden aikana.

• sitten jäljelle.
        määritelmä kirjoitti:

Hankkiudu eroon ihmisistä, jotka sitä laskevat. Itsekin olen dumpannut kaksi kaveria kokonaan pois ystäväpiiristäni tämän vuoden aikana.

Minulla on niin vähän tuttuja että tulen jäämään melkein omilleni.Mutta ehkä sekin on parempi kuin huono itsetunto ja itse luottamuksen puute?

• määritelmä
        sitten jäljelle. kirjoitti:

Minulla on niin vähän tuttuja että tulen jäämään melkein omilleni.Mutta ehkä sekin on parempi kuin huono itsetunto ja itse luottamuksen puute?

Itsekin olen tällä hetkellä aika yksinäinen..

• tottuu?
        määritelmä kirjoitti:

Itsekin olen tällä hetkellä aika yksinäinen..

Onhan se parempi jos on yksi hyvä ystävä kuin 21 huonoa ystävää.Luulen?

• määritelmä
        tottuu? kirjoitti:

Onhan se parempi jos on yksi hyvä ystävä kuin 21 huonoa ystävää.Luulen?

Ilman muuta

• ole mitään virkaa!
        määritelmä kirjoitti:

Ilman muuta

Mutta joskus ei ole muita saatavilla vaikka kuinka haluaisi.

• Mathilde_

kehittyä henkisesti ja kasvaa ihmisenä !
      Olen siinä pisteessä että nyt riittää tämänhetkinen elämäni ja kaikki se kaaos, jota jatkunut nyt jo jonkin aikaa. Aion lopettaa roikkumiseni tietyssä miehessä ja unohtaa hänet kokonaan, aivan kuten häntä ei olisi koskaan ollutkaan.

Suunnitelmia on vaikka muille jakaa...uskon että ainakin suurin piirtein pystyn ne toteuttamaan.

Ja laihdutuksesta....minäkin aion laihduttaa...ei tarvitse pudottaa painoa kuin n 5 kg ja siihenkin pystyn varmasti. Sekä aloitan kuntosalilla käynnin ja alan kiinteyttämään itseäni. Olen kaunis ja upea nainen jo ennestäänkin, aikuinen sellainen, nyt muutun entistä paremmaksi !

Palaillaan vuoden päästä ja arvioidaan tulokset !
      Tsemppiä kaikille muille lupausten tekijöille !
      :))

• <|:O

kirjoitusvirhe nimittäin! ;)

Vastahan aiot...

• ja katsotaan mikä on

pelin henki silloin ja kuinka hyvin olemme pystyneet lupauksemme pitämään?

• se ei ole vaarallista
        <|:O kirjoitti:

kirjoitusvirhe nimittäin! ;)

Vastahan aiot...

Toivotaan etä muut asiat pitävät kutinsa.Uusi vuosi on vasta tulossa joten kirjoitus virheetkin kerkii viellä ja sanan muodot korjata.

• Uudelle vuodelle.

Sinulla on hieno päämäärä.

• ... enemmän seksiä naisilta. Tosin mieluiten sellainen yksi laadukas nainen pidemmäksi aikaa, semmonen 60 vuotta eteen päin.

• Uuden vuoden juttu.

Uskon että tulee toteutumaan.Ei ole paljoa toivottu vaan ihan kivaa asiaa.Hyvää Uutta vuotta ja toivotaan että toteutuu toiveesi.

• muille ihmisille.

Mutta se voi olla niin vaikeeta etten pysty siihen.

• ihan hyvä!

Parempi kuin olla yrittämättä.

• muille ihmisille

Tuli kirjoitus virhe jonka korjaan nyt.

• h.t

parempi ihminen kuin tänä vuonna.

• Kiva että lupaat.

Mistä tiesit että se olen minä HT?

• Vastaa
        Kiva että lupaat. kirjoitti:

Mistä tiesit että se olen minä HT?

Uutena vuotena minusta tulee kiltti vähän vanha tyttö!

• ukko
        Vastaa kirjoitti:

Uutena vuotena minusta tulee kiltti vähän vanha tyttö!

ollaan vielä.mutta kohta täytyy lopettaa.väsyttää..

• äkkiä
        ukko kirjoitti:

ollaan vielä.mutta kohta täytyy lopettaa.väsyttää..

Voi hyvin!

• etsiä UKKO!

Aion etsiä UKON !!!!!

• lupaan

lopettaa tupakan polton ja alkoholin käytön. Ja niiden myötä laihtuakin!

• pidetään peukkuja

Hyvä kun yhdenkin pystyt pitämään.Liika voi olla liikaa.Ainakin minulle olisi.Mutta sinä voit olla niin sitkeä että pystyt.

• tavallinen nainen

Minä lupaa yrittää olla onnellinenasioista mitä minulla jo on.

• sitä mitä sinulla on

Hienoa!!!!

• palstoilla..

käyminen.

• lopeta käymistäsi täällä.

Tulee ikävä jos lopetat käymisen täällä Suomi 24:ssa. Hyvää uutta vuotta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4463
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3321
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2426
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      101
      2385
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2065
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1657
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe