P _ _ _ _ _ _ _ _ _ A

jokunen

Olen P A kunnes joku rientää auttamaan sanakisassa.

58

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea vastaus

      moi vaan

      • jokunen

        ei nyt kysytä kenenkään kotipaikkaa.


    • jeffjeff

      ei ole tietysti.

      • jokunen

        No sitten uusia arvauksia vaan!


    • Hartte-Vainaa

      Tämä oli vähän turhan helppo...

      • jokunen

        natsaa.. Onko pakora-tikka harvinainen lintu?


      • Hartte-Vainaa
        jokunen kirjoitti:

        natsaa.. Onko pakora-tikka harvinainen lintu?

        Se on sukua yleiselle pakaratikalle (analus tuikkimus) joka tunnetusti aiheuttaa pistäviä tuntemuksia istumalihaksissa. Pakoratikka (luikkimus spora) viihtyy paremmin pääkaupunkiseudun raideliikennettä harjoittavissa vihreissä joukkotuholiikennevälineissä...


      • Kuunkulkija
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

        Se on sukua yleiselle pakaratikalle (analus tuikkimus) joka tunnetusti aiheuttaa pistäviä tuntemuksia istumalihaksissa. Pakoratikka (luikkimus spora) viihtyy paremmin pääkaupunkiseudun raideliikennettä harjoittavissa vihreissä joukkotuholiikennevälineissä...

        Kutosratikka (skuru arabiaskus) tai yleisratikka (spora universaales)?


    • tili

      tuli, tili meni

      • jokunen

        sanottiin pankissa


    • kahvi on

      nuotiolla keitettynä maaliman parasta

      • jokunen

        että joudun hylkäämään kahvikutsusi


    • dfgdsg

      dfsgsdfg

      • jokunen

        kakka-aiheita kiitos


    • niin se menee!

      • jokunen

        yksiin minun lunttilappuseni kanssa


    • jeffjeff

      kävis näin joulun jälkeen.

      • jokunen

        ole paaston aika


    • Kai pukki toi uusia pelejä?

      • jokunen

        voittoa tämäkään arvaus


    • pitäis löytää

      oikee vastaus

      • jokunen

        pitää paikkansa mutta ei ole oikea vastaus


      • .......
        jokunen kirjoitti:

        pitää paikkansa mutta ei ole oikea vastaus

        .............


      • jokunen
        ....... kirjoitti:

        .............

        ehdotusta hyväksyä


    • On se, uskokaa pois!!

      • jokunen

        päinkään!


    • tuut

      tuut

      • jokunen

        Tapanina tanssitaan jotain ihan muuta


    • Hartte-Vainaa

      On luonnollinen vaihtoehto.

      • jokunen

        oikealta tämäkään


      • Hartte-Vainaa
        jokunen kirjoitti:

        oikealta tämäkään

        tuo ihmiskunnan vihoviimeisin vitsaus jonka rinnalla musta surma tuntuu nirvanalta...


      • jokunen
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

        tuo ihmiskunnan vihoviimeisin vitsaus jonka rinnalla musta surma tuntuu nirvanalta...

        ei ollut candid camera


    • jeffjeff

      joo on on.

      • jokunen

        käynyt mulle tääkään..


    • kanki-aapo

      keksin sen ihan itse, peruskoulu pohjalta!

      • jokunen

        käy niin ei käy


      • kanki-aapo
        jokunen kirjoitti:

        käy niin ei käy

        huomasin juuri itsekkin että jäi muutama kirjain puuttumaan...PAKOPAIKKA?


    • Siellähän sä olet PA.na :))))

      • jokunen

        Tässä alkaa jo toivo mennä...


    • ........

      ..........

      • jokunen

        Tarttee vissiin vinkin laittaa pian


    • There could be a million different compinations... Good luck everyone! This fucker go down-under now, you know!!

      • jokunen

        Se tulee pian


    • jeffjeff

      ei tietty.

      • jokunen

        paimenkoirakaan.. Mä panen kohta vihjeen tonne alemmas


    • häämöttää

      .........

      • jokunen

        nyt vielä


    • Hartte-Vainaa

      ...on allekirjoittanut moisen kysymyksen edessä...

      • Hartte-Vainaa

        Siitähän tulikin PÄ. Olen perin nolona...


    • jokunen

      Se on par'aikaa voimissaan tuolla ulkona.

    • nälättää

      ......

      • jokunen

        kuin syömään vaan ja sitten uudestaan tänne.


    • Hartte-Vainaa

      ...aikoo kuulemma ryhtyä riehumaan taas.

      • jokunen

        Hyvä Hartte-Vainaa.!Aplodit sinulle!!
        Ja kiitokset kaikille muillekkin...

        Se oli todella nopea ketju..


      • jeffjeff

        toisen kerran jo tänään nyt on kyllä sinun vuoro
        kai olet jo ne joulu siivoukset tehnyt:)))


      • Hartte-Vainaa
        jokunen kirjoitti:

        Hyvä Hartte-Vainaa.!Aplodit sinulle!!
        Ja kiitokset kaikille muillekkin...

        Se oli todella nopea ketju..

        Tuo V_I-kysymys tuossa ylempänä olikin liian vaikea, siksi tyydyin yrittämään sisukkaasti tätä amatööritason pähkinää...


      • Hartte-Vainaa
        jeffjeff kirjoitti:

        toisen kerran jo tänään nyt on kyllä sinun vuoro
        kai olet jo ne joulu siivoukset tehnyt:)))

        Aion mennä nukkumaan kohta. Sitäpaitsi vain nolaisin itseni jollain hölmöllä kysymyksellä...


    • nylkkäri

      PAKKOPANNA kun rakastaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe