Tein kaikille kuville pienet sievät kehykset, eli
img{border: XXXXX XX ;}
Sitten tein seuraavan systeemin, jolla saan tarvittaessa kuvasta otettua kehyksen pois.
img.borderless{ border: 0px; }
Kaikki toimii kuten pitääkin, mutta..
Nedstatin (tai onko nykyisin Webstat) ikoni ei suostu tottelemaan tuota kehysten poisottoa vaikka luokaksi pistääkin "borderless".
img:ssä itsessäänkin on border="0", mutta ilmeisesti tuo javascript jotenkin sekottaa systeemejä. Kokeilin tehdä uuden luokan - ei toimi, pistin id:n - ei auttanut, pistin kuvan divien sisään - ei vaikutusta, kokeilin jälkeläisvalitsinta (img src on noscriptien sisällä) - eipä vaikutusta...
Testasin ottamalla css-filestä tuon kuvien yleisen reunottamisen pois, ja silloin toki nedstatin ikonistakin hävisivät kehykset. Tottelee siis img valintaa, mutta ei mitään muita.
Täsmälleen sama ongelma on myös Extreme Tracingin kanssa. Myös siinä tulee ikonille kehykset PLUS koodissa olevaläpinäkyvä 1x1 pikselin aluekin tulee reunotettua...
Tässä vielä nuo ikonit sellaisina kun niiden pitäisi olla - ilman kehyksiä.
http://t1.extreme-dm.com/i.gif
http://m1.nedstatbasic.net/n?
Kertokaahan gurut....
Tuon yleisen kehystämisen pitäisin mielelläni päällä, kun niitä kehystä "tarvitsevia" kuvia on muutama sata ja ilman kehystä olevia kuvia vain muutama kappale.
kehykset pois countereista
Säätäjä
1
233
Vastaukset
- jerp
Laitas kotisivujes osote, niin voi vähän katella lähdekoodia. Helpottaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882