Mitä mieltä olitte elisestä Varpuset-elokuvasta?
Täytyy kyllä sanoa että Liisa-Maija Laaksonen osaa kirjoittaa. Koskettava oli elokuva. Onneksi otin nauhalle. Kaikki näyttelijät olivat rooleissaan hyviä. Ylivertainen oli kuitenkin alkoholistia näytellyt Sara Paavolainen.
Muita Mainitsemisen arvoosia laaksosen tuotannossa ovat Mielestäni tv-elovat Lumikit ja Viisi tytärtäni ja tv-sarja Kiinnisidottu.
Varpuset
Kotimaisten elokuvien ystävä
2
369
Vastaukset
- hyvä hyvä
Oli todellakin hyvä kuva.Laaksonen osaa kirjoittaa koskettavia juttuja.Niinkuin mainitsitkin.Harmi, kun itse en huomannut nauhoittaa.Kerrankin samassa leffassa paljon hyviä näyttelijöita!Voisivat lähettää enempi tuollaisia huippuja.
- J. Uni
Hieno ja koskettava elokuva kaikessa yksinkertaisuudessaan. Esko Salminen veti äärimmäisen sympaattisen roolin samoin kuin tietysti Sara Paavolainen. Edes epäuskottavasti näytellyt juoppokohtaukset eivät häirinneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574