Arvatkaapa ihmiset paljonko on matkaa Turusta Alavudelle(reitti seuraavasti:Turku-Tampere-Kuru-Alavus) Hyväksyn vastauksen 1km tarkkuudella! Desimaalit ovat käytössä, esim. 225,7km.
Ken tietää..?
24
743
Vastaukset
- nylkkäri
289.2 km pitäisi tietää katuoisoitteet molemmista päistä tulisi tarkka vastaus
- paivansadeko
sinä noin vähän sait. Turku - Tampere väli on 157 km, Tre - Kuru 56 km ja Kuru - Alavus 85 km.
- nylkkäri
paivansadeko kirjoitti:
sinä noin vähän sait. Turku - Tampere väli on 157 km, Tre - Kuru 56 km ja Kuru - Alavus 85 km.
reittiä turku-loimaa-vammala-nokia-ikaalinen-parkano-virrat-alavus.hain tiedot 020202
kartat ja sain vastaukseni sieltä nylkkäri kirjoitti:
reittiä turku-loimaa-vammala-nokia-ikaalinen-parkano-virrat-alavus.hain tiedot 020202
kartat ja sain vastaukseni sieltäKerro kuitenkin ihmeesssä paljonko tuli mittariin kilometrejä? Ihan vaan vertailun vuoksi, kun en luota 020202:seen tai Eniroon. Luotan vain itseeni ja tietenkin parempaan puoliskoon!
- paivansadeko
että, matkaa on 298 kilsaa.
Tietysti tässä ratkaisee paljon juuri se, mistä matka alkaa tarkasti ja mihin se päättyy tarkasi.Sanotaan matkan alkupaikaksi Tuomiokirkko(Turku) ja päätteeksi ABC-Alavus. Lähehtä liippasi... :)
- paivansadeko
NW4EVER kirjoitti:
Tietysti tässä ratkaisee paljon juuri se, mistä matka alkaa tarkasti ja mihin se päättyy tarkasi.Sanotaan matkan alkupaikaksi Tuomiokirkko(Turku) ja päätteeksi ABC-Alavus. Lähehtä liippasi... :)
296 km. Polttaako
- nylkkäri
302,2km
- nylkkäri
turku-tampere väli on n160 km
tampere-kuru 50 km
kuru-alavus 80 km se tekee 290 km siihen lisäsin ulkolämpötilan mikä on -12.2
siis 302.2 km nylkkäri kirjoitti:
turku-tampere väli on n160 km
tampere-kuru 50 km
kuru-alavus 80 km se tekee 290 km siihen lisäsin ulkolämpötilan mikä on -12.2
siis 302.2 km...väärin! Paljastan nyt oikean vastauksen, tai sen mitä minun autoni matkamittariin kertyi edellä mainittua reittiä käyttäen: 309,7km!!
- Alien-8
Turun Linnankadulta Alavuden Kirkkotielle on 288,8 km.
- eippi
761,30 km , ajoin eilen, tosin saatoin eksyä välillä.
- nylkkäri
peräseinäjoki matkan taittamiseen meni eräältä kaverilta yli 36 vuotta
- nylkkäri
NW4EVER kirjoitti:
...ukko taittaa matkaa rollaattorilla?!
kyse on kaverista joka lähti nurena miehenä käymään helsingissä ja jäi sinne töihin.
yli 36 v hän oli kunnes hänen isä kuoli ja poika tuli hautajaisiin.ei käynyt kotona kertaakaan välillä nylkkäri kirjoitti:
kyse on kaverista joka lähti nurena miehenä käymään helsingissä ja jäi sinne töihin.
yli 36 v hän oli kunnes hänen isä kuoli ja poika tuli hautajaisiin.ei käynyt kotona kertaakaan välillä...kaveri! TYÖNILOA KAIKILLE... kohta on pyhä ja huilata.
- KÄHKÖNEN II
Joutuis kinnaamaan matka TUNTUIS olevan jotain 894,9km
...hän! Tuossa jo kerkesin epäröidä hieman. Siis autonihan on häkki, perkele! Mutta laadukas sellainen... :/
- että..
Matkaa on yhtä paljon, kuin Alavudelta Turkkuseen. Menikös oikein?
...asennetta! Lisää tälläistä, kiitos! :/ Vastasit muuten täysin oikein, sitä on turha kenenkään yrittää kiistää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
