Eli jos jollekki on jääny kaapin pohjalle kiinareita tai tykäreitä nii voin ostaa.. [email protected]
kiinarit
11
584
Vastaukset
...muistona yksi(1) vanhan ajan THUNDER KING! Muistatko? Sellainen josta lensi se valopallo joka sitten räjähti aika saa***** kovaa myöhemmin. Vuosimalli on 1998 ja se on ollut kuivassa, plexistä tehdyssä kotelossa siitä asti. Valitettavasti vain se ei ole myytävänä, vaan aion ladata sen taivaan tuuliin reilun 96 tunnin kuluttua... hyvin suojautuneena ja riskit minimoiden!
- KÄHKÖNEN II
olemme olleet aina hyvä esimerkki muille, on suojalasit sun muut , ei viinaa ëi mitään vaara tekijöitä
KÄHKÖNEN II kirjoitti:
olemme olleet aina hyvä esimerkki muille, on suojalasit sun muut , ei viinaa ëi mitään vaara tekijöitä
...eli sen aivan perkeleellisen pakkasyön! Tultiin saunasta ulos ja hetkessä oli ukot takas saunas, ei semmonen -30 sovi ihmiselle. Aivan meinas kanki kovettua.. :/
- Kuunkulkija
posauttaa talon perustuksille monttu uutena vuotena. Siihen tulee uusi sivurakennus. Ajateltiin ettei kukaan huomaa kun muutenkin paukkuu. Täytyy vaan suojata hyvin ettei ketään äkkää lentäviä kivenmurikoita....
- jätkä..88
eiköhän siirrytä takas aiheeseen.. onko kiinareita?
- vit
jätkä..88 kirjoitti:
eiköhän siirrytä takas aiheeseen.. onko kiinareita?
on kiinarit?
- Anneli
vit kirjoitti:
on kiinarit?
Isoja, keskikokoisia ja pieniä kiinalaisia.
- täällä
Anneli kirjoitti:
Isoja, keskikokoisia ja pieniä kiinalaisia.
ihmiskauppaa käydään.. jo on maailmanmeno muuttunut lyhyessä aikaa.. Liekö sittenkin nukuin ruususen unta, vaikka luulin nukkuneeni vain hyvät yöunet..
- thymeeee
Esim. rakettitukku ja rakettikeiu myy hyrrätykäreitä ja kiinareita..
- jätkä..88
Se hyrrätykäri ei oo sielläpäinkään.. ja ne kiinarit on semmoia vähän papatteja kovempia pamahduksia..eli TODELLA kaukana oikeista kiinareista.
- Anonyymi00009
Hyrrätykäri: jonne, villisti pyöriviä, hurjasti pamahtavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416