tarttisin tietoja!!

.mipi.

Mikä on shetlanninponin säkäkorkeus 2-3-vuotiaana?
Ja mikä on sen käyttötarkoitus? Millainen sen rakenne on? Siskoni haluaisi ostaa shetlanninponin ja tarvitsisi tietoja. Muita en tarvitsisi kuin noihin kysymyksiin vastaukset!

5

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inkku

moi! sen säkä ois 2-3 vuotiaana noin 118-122 ja sen käyttötarkoitus on ajoponi,tuntiponi,raviponi siinä ne sitten olikin! sen rakenne olisi semmoinen paksu ja tukeva.

• rai_za

no ei tosiaan oo. mun kamulla on 12v. shettis ja se on tällä hetkellä 92cm.

• Poniratsastaja

Sehttikset ei ees kasva yli 120cm korkusiks!Mite ne sit vois olla 2-3 vuotiaan 122cm?Ei mitekää.Shettiksien aikuis säkä on siin alle 115cm.En oo aivan varma,mutta ely 120cm se ei oo.

• guarte

on olemassa minishettiksii ja normaaleja ... mulla on täyskasvuinen shettistamma, ja sen säkäkorkeus on 105 senttii. Shettikset ovat täysikasvuisina 90-107cm korkeita, ja pieninä jopa 60-70 cm.

• shettis fani

moi halusit tietoa shettiksesta shettikset ovat jääräpäisin no täysi kasvuisena ne ovat yleensä 106-108 cm ja enään ei kannata ratsastaa shettiskellä jos on 150 yli cm koska silloin no jo vähän liian iso mutta kärryillä voi mennä.. shettis on maailman voimaikkaimpian PONEJA!... t: eve

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      599
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe