.
Oletko tietoinen siitä, että olet rahanhimosi orja ?
Iankaikkinen Jumala on luonut sinut taivasta varten, Hän, joka tahtoo tavoittaa sinun kuolemattoman sielusi ja johdattaa sinut elävään yhteyteen kanssaan. Tämän Hän on halukas ja voimallinen tekemään, jos otat vastaan hyvän sanoman Hänen Pojastaan Jeshuasta, joka kuoli Golgatan ristillä koko maailman syntien sovitukseksi. Myös sinun syntiesi sovitukseksi, olivatpa ne sitten miten suuret ja lukuisat tahansa !
Jos otat uskossa vastaan tämän kaikkea maailmankaikkeuden rikkauksiakin äärettömästi arvokkaamman lahjan: IANKAIKKISEN ELÄMÄN JESHUASSA, niin tulet minun tavoin hylkäämään roskana kaikki tämän maailman raha- ja arpapelit ja muut eksytyksen kavalat juonet, sillä et voi palvella Jumalaa ja Mammonaa. SINUN ON PAKKO VALITA TOINEN NIISTÄ !
Mammona on tämän päivän epäjumala nro 1 eli RAHA ja sen HIMOITSEMINEN sekä tavoittelu !
Jos lopullisesti hylkäät tämän TAIVAASTA SINULLE ANNETUN JYMYTARJOUKSEN, niin joudut lopulta hirvittävään paikkaan, johon löydät linkin tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001328&posting=22000000012816284
Huomaa, ettet saa joka päivä tällaista tarjousta ja mieti tarkoin seuraavaa:
Eilinen on ikuisesti mennyt taakse ja huomisesta emme tiedä, mutta TÄNÄÄN auttaa Jeshua !
TÄNÄÄN ON PELASTUKSEN PÄIVÄ !
Siunausta Jeshuassa !
.
Sinulle innokas rahapelien peluri...
17
1529
Vastaukset
- kuin...
hylkään tämän tarjouksen, niin mikähän mahtaa olla kerroin moiseen vetoon? Alle 2 ei kannata satsata tällaiseen singleen!
.
...SUURVOITON MAHDOLLISUUS, sillä kukaan muu kuin Jeshua ei lupaa ja seiso myös lupauksensa takana !
Hän lupaa JOKAISELLE 100 KERTAISTA tuottoa sijoittulle pääomalle jo täällä ajassa ja sen lisäksi vielä iankaikkisen elämän ajan rajan tuolla puolella, joka ainoalle niistä, jotka luopuvat kaikesta turhuuden tavoittelusta ja mammonastaan antaen sen köyhille sekä lähtevät seuraamaan Jeshuaa !
Lue itse liki 2000 vuotta vanha lupaus, joka on yhä voimassa ja joka on toiminut myös käytännössä tuhansia ja taas tuhansia kertoja historian kuluessa: (Mark.10:29-30)
"29. Jeshua sanoi: "Totisesti minä sanon teille: EI OLE KETÄÄN, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
30. ja joka ei saisi SATAKERTAISESTI: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa IANKAIKKISTA ELÄMÄÄ."
Uskallatko kokeilla, vai tahdotko mieluummin mennä pelkurien kanssa viettämään ikuisuuttasi paikkaan, jossa on ainainen itku ja hammasten kiristys, koska jano on loputon polttavassa kielissä, eikä pisaraakaan vettä anneta?
Hyviä öitä !
.Yakov kirjoitti:
.
...SUURVOITON MAHDOLLISUUS, sillä kukaan muu kuin Jeshua ei lupaa ja seiso myös lupauksensa takana !
Hän lupaa JOKAISELLE 100 KERTAISTA tuottoa sijoittulle pääomalle jo täällä ajassa ja sen lisäksi vielä iankaikkisen elämän ajan rajan tuolla puolella, joka ainoalle niistä, jotka luopuvat kaikesta turhuuden tavoittelusta ja mammonastaan antaen sen köyhille sekä lähtevät seuraamaan Jeshuaa !
Lue itse liki 2000 vuotta vanha lupaus, joka on yhä voimassa ja joka on toiminut myös käytännössä tuhansia ja taas tuhansia kertoja historian kuluessa: (Mark.10:29-30)
"29. Jeshua sanoi: "Totisesti minä sanon teille: EI OLE KETÄÄN, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
30. ja joka ei saisi SATAKERTAISESTI: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa IANKAIKKISTA ELÄMÄÄ."
Uskallatko kokeilla, vai tahdotko mieluummin mennä pelkurien kanssa viettämään ikuisuuttasi paikkaan, jossa on ainainen itku ja hammasten kiristys, koska jano on loputon polttavassa kielissä, eikä pisaraakaan vettä anneta?
Hyviä öitä !
..
Alun piti kuulua:
TÄSSÄ SULLE TODELLINEN SUURVOITON MAHDOLLISUUS, jollaista kukaan muu kuin Jeshua ei voi luvata ja myös toteuttaa, sillä Hän KAIKKIVALTIAANA seisoo myös lupauksensa takana !
Toinen korjattu kohta kuuluu näin:
Hän lupaa JOKAISELLE Hänen ehtojensa mukaan sijoittavalle 100 KERTAISTA tuottoa sijoitetulle pääomalle jo täällä ajassa...
Loppuosan pitää olla näin:
...tahdotko mieluummin mennä pelkurien kanssa viettämään ikuisuuttasi paikkaan, jossa on ainainen itku ja hammasten kiristys, koska jano on loputon polttavassa liekissä, eikä pisaraakaan vettä anneta?
Niin, mieti ja vastaile, jos uskallat !
Siunausta ja hyvää yötä !
.- peluri
Yakov kirjoitti:
.
Hyviä öitä !
.uskon itse jumalaan vahvasti!!! ja pelaan silti se on harrastus kysymys ei ole siitä mitä tekee vaan miten sen tekee jos ei vahingoita muita saa kyllä pelata se on harrastus ja maallisetkin asiat on hyvä hoitaa ei jumala siitä suutu hän kyllä näkee mitä me sydämeesämme ajatelemme muuta sanottvaa minulle ei ole kaikkea hyvää sinulle mutta lopeta höpötäminen
peluri kirjoitti:
uskon itse jumalaan vahvasti!!! ja pelaan silti se on harrastus kysymys ei ole siitä mitä tekee vaan miten sen tekee jos ei vahingoita muita saa kyllä pelata se on harrastus ja maallisetkin asiat on hyvä hoitaa ei jumala siitä suutu hän kyllä näkee mitä me sydämeesämme ajatelemme muuta sanottvaa minulle ei ole kaikkea hyvää sinulle mutta lopeta höpötäminen
.
Vastauksestasi ei kuitenkaan ilmene TODELLISTA syytä siihen, miksi nimenomaan TAHDOT pelata sellaisia rahapelejä, joissa matemaattisen todennäköisyyden mukaan selvä enemmistö häviää rahansa ?
Mainitsemasi syy 'harrastus' on vain peitesana rahanhimollesi, eikö niin ?
Onko elämäsi niin sisältököyhää, että sulla on aikaa ja haluja - ei ainoastaan hävitä rahasi mokomissa uhkapeleissä, vaan - tuhlata kallisarvoista etsikkoaikaasi mokomaan älyköyhään touhuun ?
Etkö todellakaan ole vielä oivaltanut, että Jumalan sulle antama etsikkoaika on ERITTÄIN KALLISARVOISTA ja että se kuluu noissa hommissa hukkaan ?
Jos TODELLA uskoisit Raamatun Jumalaan, niin etsisit elävän yhteyden Häneen, luopuisit tuollaisista uhkapeleistä syntinä, joksi Pyhä henki ne oitis sulle osoittaisi ja alkaisit käyttää jäljellä olevaa elinaikaasi täällä maan päällä niihin eläviin tekoihin, jotka Jumala on juuri sinua varten jo ikuisuudesta asti valmistanut, että niissä vaeltaisit.
On ehdottoman varma asia se, ettei Jumala ole ikuisuudesta valmistanut sulle sellaisia hommia, kuin rahan tuhlaaminen ihmisten arpapeleihin, vaan sellaisten hommien takana on sarvipää saatana, tiedä se !
(Kirjoittelen kyllä sulle lisääkin, jos tahdot tästä aiheesta kiihkottomasti keskustella...)
Siunausta Jeshuassa !
.- vastaus sinulle kaikessa ys...
Yakov kirjoitti:
.
Vastauksestasi ei kuitenkaan ilmene TODELLISTA syytä siihen, miksi nimenomaan TAHDOT pelata sellaisia rahapelejä, joissa matemaattisen todennäköisyyden mukaan selvä enemmistö häviää rahansa ?
Onko elämäsi niin sisältököyhää, että sulla on aikaa ja haluja - ei ainoastaan hävitä rahasi mokomissa uhkapeleissä, vaan - tuhlata kallisarvoista etsikkoaikaasi mokomaan älyköyhään touhuun ?
Etkö todellakaan ole vielä oivaltanut, että Jumalan sulle antama etsikkoaika on ERITTÄIN KALLISARVOISTA ja että se kuluu noissa hommissa hukkaan ?
Jos TODELLA uskoisit Raamatun Jumalaan, niin etsisit elävän yhteyden Häneen, luopuisit tuollaisista uhkapeleistä syntinä, joksi Pyhä henki ne oitis sulle osoittaisi ja alkaisit käyttää jäljellä olevaa elinaikaasi täällä maan päällä niihin eläviin tekoihin, jotka Jumala on juuri sinua varten jo ikuisuudesta asti valmistanut, että niissä vaeltaisit.
On ehdottoman varma asia se, ettei Jumala ole ikuisuudesta valmistanut sulle sellaisia hommia, kuin rahan tuhlaaminen ihmisten arpapeleihin, vaan sellaisten hommien takana on sarvipää saatana, tiedä se !
(Kirjoittelen kyllä sulle lisääkin, jos tahdot tästä aiheesta kiihkottomasti keskustella...)
Siunausta Jeshuassa !
.ensinnäkin rahapeleissä yleensä aika usein voi hävitä mutta kunhan asia ei merkitävästi vaikuta läheisiisi tai tee heille hallaa on aivan oma asiasi jos niitä halaut pelata monet pelaaavat tätä jännityksen takia usea suomalainen mies ostaa jännitystä ja jumalaa voi palvella monella eri tavalla kaikki eivät edes usko kirkossa käyntiin koska pitävät sitä jonain diktaatuurin alkeena itse en usko tähän käyn kirkossa jos katson haluavani jumalaa vol palvella monella eri tavalla itse olen pitänyt jumalaa aina hyvänä ystävänä joka ymmärtää ja antaa anteeksi tuskin jumallalla on mitään ihmisten harrastuksia vastaan kunhan jumala loppupeleissä on tärkein ja jos tällä tavala aletaan erotella kadotukseen ja taivaaseen pääsijöitä jono toiselle puolelle on pitkä minä uskon pelastukseen ja anteeksi anton ja siihen riittää se jotta uskoo jumalaan aidosti se riittää varmasti tosin en ole varma mitä jumala tekee ihmisille jotka eivät usko häneen mutta ovat muuten hyviä en oikein jaksa usdkoa siihenkään että heidät vaan heitetään johnkin ihme tuleen jumalahan on rakkaus voit vastata minulle tähän viestiin jos halaut mutta jos sinulla ei ole positiivisempaa sanottavaa en aio keskutella teet minulle vain pahan olon en aio muuttsaa elämn tapojani tiedön jo nyt uskovani jumalaan ja se riittää minulla ja takaa minulle turvallisyuuden tunteen minulla ei oel ongelmaa asian kanssa vedonlyönti ei vcie koko mailmaani minulla on tärkeämpiäkin asioita esim vanhempani ja tyttöystävä mutta kyllä se on rakas harastus meillä on ehkä eri käsitys asioista mutta elä sinä tule sanomaan ketkä päset taivaaseen ja ketkä eivät sen tietää vaan hera tuolla tavalla saa vaan ihmiset pelkäämään ja vihaiseksi ja ei saavuta mitään jumala ei ole uhkailija hän antaa ihmisen itse päätää miten elää ei tarvitse olla pappi tai mikään muukaan normaali eläminen riitää kunhan uskoo häneen toivotan sinulle kaikkea hyvää en halua riidellä asiasta
- peluri
Yakov kirjoitti:
.
Siunausta Jeshuassa !
.kenestä tahansa on hauska voittaa rahaa itse jakaisn sitä lähimmäisieni kanssa ja muista että kristinuskon mukaan kaiken saa anteeksi jos katuu'!!!mitä tahansa jumla kyllä näkeee sydämiin ota huomion kaiki nuoret jotka eivät jasa käydä kirkossa hekin voivat sisimässään uskoa jumalaan ja se riittää jokaisella on oma tyylinsä ja kyllä musta ois todella hauskaa voittaa rahaa oisin todella iloinen mutta muistasin silti muutkin asiat mitkä elämässä on tärkeää rahalla ei esim saa rakkautta
peluri kirjoitti:
kenestä tahansa on hauska voittaa rahaa itse jakaisn sitä lähimmäisieni kanssa ja muista että kristinuskon mukaan kaiken saa anteeksi jos katuu'!!!mitä tahansa jumla kyllä näkeee sydämiin ota huomion kaiki nuoret jotka eivät jasa käydä kirkossa hekin voivat sisimässään uskoa jumalaan ja se riittää jokaisella on oma tyylinsä ja kyllä musta ois todella hauskaa voittaa rahaa oisin todella iloinen mutta muistasin silti muutkin asiat mitkä elämässä on tärkeää rahalla ei esim saa rakkautta
.
...vetää itseäsi höplästä !
Jos Jumala olisi suunnitellut sulle sellaisen tehtävän Kuningaskunnassaan, että saisit jaella suuria rahasummia sinne sun tänne, niin Hän olisi jo antanut tai vastedes antaisi sulle rahaa siihen aivan muuta tietä kuin rahapelien kautta.
Oletkohan tietoinen siitä, että monelle lottopotin voittajalle on käynyt kalpaten. Himot ovat saaneet vallan ja terveys mennyt raskaasti vietetyn syntielämän pyörteissä, jolloin he ovat joutuneet mullan alle jo ennen aikojaan !
Kun Jumala tekee sinut rikkaaksi, niin hän ei lisää elämääsi murheita. Hän antaa suuren ilon ja rakkauden sydämeesi, koska Hän rakastaa sinua !
Siunausta Jeshuassa !
.vastaus sinulle kaikessa ys... kirjoitti:
ensinnäkin rahapeleissä yleensä aika usein voi hävitä mutta kunhan asia ei merkitävästi vaikuta läheisiisi tai tee heille hallaa on aivan oma asiasi jos niitä halaut pelata monet pelaaavat tätä jännityksen takia usea suomalainen mies ostaa jännitystä ja jumalaa voi palvella monella eri tavalla kaikki eivät edes usko kirkossa käyntiin koska pitävät sitä jonain diktaatuurin alkeena itse en usko tähän käyn kirkossa jos katson haluavani jumalaa vol palvella monella eri tavalla itse olen pitänyt jumalaa aina hyvänä ystävänä joka ymmärtää ja antaa anteeksi tuskin jumallalla on mitään ihmisten harrastuksia vastaan kunhan jumala loppupeleissä on tärkein ja jos tällä tavala aletaan erotella kadotukseen ja taivaaseen pääsijöitä jono toiselle puolelle on pitkä minä uskon pelastukseen ja anteeksi anton ja siihen riittää se jotta uskoo jumalaan aidosti se riittää varmasti tosin en ole varma mitä jumala tekee ihmisille jotka eivät usko häneen mutta ovat muuten hyviä en oikein jaksa usdkoa siihenkään että heidät vaan heitetään johnkin ihme tuleen jumalahan on rakkaus voit vastata minulle tähän viestiin jos halaut mutta jos sinulla ei ole positiivisempaa sanottavaa en aio keskutella teet minulle vain pahan olon en aio muuttsaa elämn tapojani tiedön jo nyt uskovani jumalaan ja se riittää minulla ja takaa minulle turvallisyuuden tunteen minulla ei oel ongelmaa asian kanssa vedonlyönti ei vcie koko mailmaani minulla on tärkeämpiäkin asioita esim vanhempani ja tyttöystävä mutta kyllä se on rakas harastus meillä on ehkä eri käsitys asioista mutta elä sinä tule sanomaan ketkä päset taivaaseen ja ketkä eivät sen tietää vaan hera tuolla tavalla saa vaan ihmiset pelkäämään ja vihaiseksi ja ei saavuta mitään jumala ei ole uhkailija hän antaa ihmisen itse päätää miten elää ei tarvitse olla pappi tai mikään muukaan normaali eläminen riitää kunhan uskoo häneen toivotan sinulle kaikkea hyvää en halua riidellä asiasta
.
Kirjoitit:
"...tuskin jumalalla on mitään ihmisten harrastuksia vastaan kunhan jumala loppupeleissä on tärkein..."
Vastaan: Jos Jumala merkitsee sulle vain tuollaista 'viime käden oljenkortta' ja että voit mielestäsi harrastella asioita, jotka Hänen sanansa ilmoittaa olevan syntiä, niin eipä ole kovin ihanaa tulevaisuutta sulle odotettavissa ajan rajan tuolla puolen, ellei Jumala saa kunniapaikkaa elämässäsi ennen kaikkia harrastuksiasi !
- Raamatussa on kirjoitettu: (Ef.4:14)
"...ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten ARPAPELISSÄ ja eksytyksen kavalissa juonissa;...".
- Koskien Jumalan mielen mukaista 'arpapeliä' on siitä maininta Raamatussa seuraavasti: (Ps.16:5-7)
"...Herra on minun pelto- ja malja-osani; sinä (Herra) hoidat minun ARPANI.
6. ARPA lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
7. Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut; yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa."
- - -
Kirjoitit: "...vedonlyönti ei vie koko mailmaani minulla on tärkeämpiäkin asioita, esim. vanhempani ja tyttöystävä, mutta kyllä se on RAKAS HARRASTUS..."
Vastaan: Kun pirulle antaa pikkusormen, niin se vie koko käden. Kun rahapelistä on tullut sulle 'rakas harrastus', niin VAELLAT ERITTÄIN VAARALLISELLA VYÖHYKKEELLÄ. SEIS HETI PAIKALLA! PYSÄHDY IHMINEN JA TEE PARANNUS SYNNISTÄSI !
Ymmärrän hyvin, että jos synti on tullut suussasi herkkupalaksi, niin toki nousee niskakarvasi pystyyn, kun nuhtelen sinua. Silti nuhtelen, sillä Herran pelko on viisauden alku. Ellet opi terveellä tavalla Herran pelkoa, niin joudut vielä nykyistäkin enemmän harhaan ja kauas pois ELÄMÄN KAIDALTA TIELTÄ !
Mieti tarkkaan mitä Jeshua opetti KAIDASTA TIESTÄ sanoessaan seuraavaa: (Matt.7:11-14)
"11. Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!
12. Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät..."
- - - -
Loppukehoitus: Ala etsimään sitä ahdasta porttia ja kaitaa tietä, joka vie ikuiseen elämään. Se tie on Jumalan Poika, Jeshua Messias !
Siunausta Jeshuassa !
.
- Mikä...
..tarjous ja kerroin on kova pitää harkita josko tuplais tuon kohteen....
- Knuutipukki
Oli pelastuksen päivä, sain pitkävedon kiinni!
- orja
Eikö tämä ole väärä palsta uskonnollisten asioiden tilittämiseen. Täytyy muistaa, että ne jotka häviävät niin näiden rahat menevät hyvään tarkoitukseen. Toisaalta ne, jotka voittavat, sekin raha menee hyvään tarkoitukseen, nimittäin oman elämän laadun parantamiseen. Sitten vielä tämä; älä tuomitse, ettei itseäsi tuomittaisi. Jotenkin näin se menee.
.
...kokonaan, niin huomaat mistä tässä oikeastaan on kyse.
Olen maininnut, että VAIN JESHUALLA on valta luvata ja kyky toteuttaa lupauksensa koskien 100% tuottoa JOKAISELLE Hänen Kuningaskuntansa hyväksi uhraavalle.
Siis 100 kertainen tuotos koko sijoitetulle pääomalle ! Ja takaajana on Hän, joka on luonut koko maailmankaikkeuden !
Kertauksen vuoksi otan siitä tähän kopion: (Mark.10:29-30)
"29. Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: EI OLE KETÄÄN, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
30. ja JOKA EI SAISI SATAKERTAISESTI ( siis 100 x ...) nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää."
Kerro nyt mikä Suomen rahapeleistä antaa tätä paremman tuoton KAIKILLE niihin osallistuville ?
- - -
Mitä tulee mainintaasi uskonnollisten asioiden tilittämisestä ja tuomitsemisesta, niin minähän nimenomaan varoitan ihmisiä, ETTEIVÄT HE pelihimojensa orjina VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA joutuisi Helvettiin ! Siis minä en suinkaan tuomitse tai tilitä ketään, vaan tahdon auttaa ihmisiä pelastumaan TODELLISELTA JA LOPULLISELTA TUOMIOLTA !
Siunausta Jeshuassa !
.- Ceno
Yakov kirjoitti:
.
...kokonaan, niin huomaat mistä tässä oikeastaan on kyse.
Olen maininnut, että VAIN JESHUALLA on valta luvata ja kyky toteuttaa lupauksensa koskien 100% tuottoa JOKAISELLE Hänen Kuningaskuntansa hyväksi uhraavalle.
Siis 100 kertainen tuotos koko sijoitetulle pääomalle ! Ja takaajana on Hän, joka on luonut koko maailmankaikkeuden !
Kertauksen vuoksi otan siitä tähän kopion: (Mark.10:29-30)
"29. Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: EI OLE KETÄÄN, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
30. ja JOKA EI SAISI SATAKERTAISESTI ( siis 100 x ...) nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää."
Kerro nyt mikä Suomen rahapeleistä antaa tätä paremman tuoton KAIKILLE niihin osallistuville ?
- - -
Mitä tulee mainintaasi uskonnollisten asioiden tilittämisestä ja tuomitsemisesta, niin minähän nimenomaan varoitan ihmisiä, ETTEIVÄT HE pelihimojensa orjina VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA joutuisi Helvettiin ! Siis minä en suinkaan tuomitse tai tilitä ketään, vaan tahdon auttaa ihmisiä pelastumaan TODELLISELTA JA LOPULLISELTA TUOMIOLTA !
Siunausta Jeshuassa !
.no meitä on moneksi 666
- peluri
uskon että jumala on luonut kaiken mutta antanut ihmisen sitten itsekin kehittyä ja on totta että uhkapeli voi olla sarvipäästä mutta uskon että kaikissa asoissa voi olla myös jumalan rakkaus kun ne oiekin toteutetaan ja sitäpaitsi kaiki tekevät virheitä pitää musitaa myös ihmisten tekemät hyvät asiat vaikka virheitä tulisikin kiitos tähän päätän lauseeni ja kirjoitukseni voit vastata minulle asiallisesti mutta en vastaa enää mielipiteeni on tämä
.
...on se, että aloit jo pohtimaan ja arvelit, että raha- eli uhkapeli saattaakin olla sarvipäästä.
OLET OIKEILLA JÄLJILLÄ, ystävä rakas !
Jeshua opetti MAMMONAN (eli rahan) ja JUMALAN palvelemisen välisestä ristiriidasta seuraavasti: (Matt.6:24)
"...Ei KUKAAN voi palvella KAHTA herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella JUMALAA ja MAMMONAA !"
Siunausta Jeshuassa !
.
- Lantti kun kirstuun kilahtaa
Alakerran esite tuli just Hobby Hallin luettelon kera. Perkeleen paljon paremmat optiot. Mammonaa viinaa, laulua, grillijuhlia ja naisia. Ilmainen nettiliittymä, sateliittitöllö, urheiluauto kaupat sunnuntainakin aina auki ja lämpöä läpi vuoden. Sori vaan kysynnän ja tarjonnan laki ihmims-sielujenkin markkinoilla, joten hyppään tohon junaan. Pupeltakaa te vaan kuituja ja leseitä. Pitäkää kintut tiukasti ristissä ja veisatkaa viisuja. Muistakaa pitää vastaisuudessakin nuppi matalalla jotta taivaan salama ei iske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856