Tämän palstan sheriffiksi pitäisi saada Nykänen tai Innanen... Ei ole mitään järkee koko palstassa! Tai on; joutaville jotain!
Nykänen sheriffiksi...
12
502
Vastaukset
- quistis
Mut mieluummon se Innanen...Hän niin naivistinen....
- perskuti
Pidän naivistisesta taiteesta...Todella,
mutta on siellä se toinenkin "ankkataidetta" luova ihminen, mutta mielestäni sekin on naivistista:=))
Quistis, jos tiedät alan todellisia taitajia lisää niin kerro, tai jos joku lukija tietää niin kaikki tieto olisi terve tullutta...Google...Tutkittu? - Kuunkulkija
tosin vain kerran mutta kuitenkin... mites olisi Mauri Antero Numminen. Sehän on tehnyt vaikka mitä...
Sorry, poistun hetkeksi saunaan ja tulen raikkaampana kuin koskaan takaisin. - quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
tosin vain kerran mutta kuitenkin... mites olisi Mauri Antero Numminen. Sehän on tehnyt vaikka mitä...
Sorry, poistun hetkeksi saunaan ja tulen raikkaampana kuin koskaan takaisin.Niin ja tietysti Pedro Hietanen...Naivistisia musiikin keinoin...Tosi on:o)))))))
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
Niin ja tietysti Pedro Hietanen...Naivistisia musiikin keinoin...Tosi on:o)))))))
kyllä nostaneet lastenmusiikin ja sen esitystavan ihan uuteen loistoon. Ja luulen että Fröbelin Palikat saavat ihan vähän kiittää noita kahta tästä nostosta....
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
kyllä nostaneet lastenmusiikin ja sen esitystavan ihan uuteen loistoon. Ja luulen että Fröbelin Palikat saavat ihan vähän kiittää noita kahta tästä nostosta....
eikä ihan vähääkään....Niin ihania olivat kisu ja jänö...Veivät vallan sydämen:o))))))
Ja kysyisin vielä samaan hengenvetoon, miksi tällä palstalla on seriffi?! Eipä tuo tunnu puuttuvan kun ihmisiä sorretaan, tuotetta mainostetaan tai yllytetään tekemään rikollista toimintaa. MINÄ VAAN KYSYN... :/
- quistis
täällä ollaan....No mä pidän kaikista huuhaatyypeistä...Niistä psykoistakin..ja stefusta:o)) (kaikesta huolimatta..ja ehkäpä juuri siksi:o/)
- azman
quistis kirjoitti:
täällä ollaan....No mä pidän kaikista huuhaatyypeistä...Niistä psykoistakin..ja stefusta:o)) (kaikesta huolimatta..ja ehkäpä juuri siksi:o/)
eeeeei oo totta että innanenon in.SORRY q satutiin taas samaan mestaan;))
- quistis
azman kirjoitti:
eeeeei oo totta että innanenon in.SORRY q satutiin taas samaan mestaan;))
pyydä...Innanan on vain IN:o))))))
- azman
quistis kirjoitti:
pyydä...Innanan on vain IN:o))))))
qqq Moi huu haa on tosi oiva kundi, mut niin sanottu :pelle;Mille kukaa ei voi mitää. melkein sai loiri saman tittelin:)(:
- quistis
azman kirjoitti:
qqq Moi huu haa on tosi oiva kundi, mut niin sanottu :pelle;Mille kukaa ei voi mitää. melkein sai loiri saman tittelin:)(:
Olen samaa mieltä....No olen mä;o)))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673