Onko mitään ehdotuksia mitä kannattaisi mixata keskenään Koskenkorva Peachin kanssa?
Koskenkorva Peach
10
10319
Vastaukset
- tiutitatattata
coca-colaa
- shala
jääteetä
- diiiiiih
paljonko sellainen pullo edes maksaa koska en löydä alkon sivuilta sitä?
- alkoexpertti
ei löydy koska väkeviä ei saa mainostaa tai jotain sinnepäin. koskenkorvaahan siinä on. tosin kyllähän esim bacardi breezereissä on bacardia ja ne löytyy.. mene ja tiedä
- ------...
alkoexpertti kirjoitti:
ei löydy koska väkeviä ei saa mainostaa tai jotain sinnepäin. koskenkorvaahan siinä on. tosin kyllähän esim bacardi breezereissä on bacardia ja ne löytyy.. mene ja tiedä
isokaadosta löytyy kaikki hinnat
itse en löydä bacardi breezereitäkään alkon sivuilta kuten en myöskään koskenkorva lonkeroita tai esim smirnoff iceä. oma veikkaukseni on että kun ovat tunnettujen viinamerkkien tuotteita niin ei saa mainita alkon nettisivuilla vaikka onkin mietoja juomia. - Anonyymi
vähän tli 15€ on
- randomdrinker
Maksaa joku 12 euroa.
- MrBassMan
13,99 euroa Kuopion Kolmisopen Alkossa 5.7.2012
- vcxvcxvxvcxvcx
Kannattaa kokeilla eri schweppeseitä ja sitten vielä joukkoon vanilja kossua. Paljon jäitä mukaan. Helpoin keino on sekoittaa yksinkertaisesti tuoremehuun.
- Persikkaa
Mad croc peach tea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881