Ideoita hiiren hidastamiseen?

Ednet AG

Niin.

Menin kauppaan ja ostin hiiren. Laserin. Vihdostaviimein korvamaan sen vanhan pallorasian.

Tykkään käyttää suhteellisen hidasta hiirtä. Vaan hitto vieköön kun on tuo uusi hiiri niin kätevä, että menee n. 3cm ranneliikkeellä leveän näytön laidasta laitaan. Tavoite matka olisi n. 8-10cm.. siis sellainen reipas ranteenheilautus.

Niin ja wintoosan (xp) nappulat on käännety jo sinne kaikkein minimalistisimpaan asentoon. Ajuria etsitty ja asenneltu ja homma on edelleen entisellään. Liian nopee mulle.

Niin että onko kellään tiedossa keinoa jolla hiiren holtittoman liikehdinnän saisi aisoihin?

Vai nakkaanko vempaimen lampeen?

8

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirkkaniksi

Rotanmyrkkyä!

• Olisihan

Se pitänyt arvata, että ensimmäinen infantiili joka vastaa ei edes ymmärrä kysymystä.

Mahtava mesta tämä..

• säätänyt

Start/control panel/Mouse/Pointer Motion.
      Ootko säätänyt tuolta nopeuden siis hitaimmalle?
      Lisäksi noi optiset hiiret (tai mikä laseri se olikaan) saattaa olla aika venkuroita joillain alustoilla. Kokeile ihan paperin päällä, ei siis hiirimaton päällä. Onko eroa?

• Ednet AG

Kaikki tuo on kokeiltu.

ControlPanelista on laitettu napit nollille. erilaisia alustoja on testailtu, hiirelle on haeskeltu uudenlaista driveriäkin ja kaikkea eikä auta.

Driverikin löytyi, ja se tarjosi miellyttävän paljon mahdollisuuksia kaikille n. seitsemälle painikkeelle joita törröttää eri puolilla rasiaa, mutta ei mitään nopeuden rukkaaminseen..

Harmittava rakkine.

Nyt siis todellakin haeskelen ihan vakavissani niitä hakkereiden omia extreme konsteja joilla vikkin hiiren saisi taltutettua..

• lfdh

Niissä ainakin kannattaa asentaa valmistajan ajurit (uusimmat, ei cd:llä mukana tulleet) ja säätää sieltä. Vauhti sopivaksi ja kiihtyvyys (acceleration) none:ksi.

• Ednet AG

Hiirulainen on halpismalli nimeltään 'Ednet'

• asia on
        Ednet AG kirjoitti:

Hiirulainen on halpismalli nimeltään 'Ednet'

niin, että halvalla ei saa hidasta ;-)

• Ednet AG
        asia on kirjoitti:

niin, että halvalla ei saa hidasta ;-)

Sitä vähän epäilinkin..

Hemmetti.

Vapiskaa vesilinnut. Ampu tulee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2477
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1343
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      832
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe