Ai että ottaa päähän kun ihmiset tuo viinaa lahjaksi miehelle!!!! Miksi ihmiset ylipäätään ostavat alkoa lahjaksi??? Ällöttävää ja typerää käytöstä!
Minun mies ei ainakaan julista AA;ssa käymistään eikä myöskään osaa kieltäytyä niistä viinoista. Juomatta ovat toistaiseksi ainakin, ei sano mitään vaivaako ne tai muuta, mutta akkaa (siis minua) vaivaa se kovinkin yleinen käytäntö että jouluna juodaan ja annetaan viinaa lahjaksi.
Riiviöpäisenä on pakko turhautumistaan jonnekin purkaa mutta kun en miehelle mitään viitsi sanoa niin sanon nyt sitten teille, sori vaan... Eikö teitä ketään muuta vaivaa kyseinen asia???
Lahja viinat!
10
2920
Vastaukset
Puhua miehellesi että ne pullot vaivaavat sinua, ei raitistunut alkoholisti viinalla mitään tee.
- ajatellut
En minäkään ennen ajatellut, oli vaan niin helppo käydä alkossa sen joulukukan sijaan. Edellisjouluna tuli vielä pulloja, minua ne vaivasivat niin, että pistin nopeasti kiertoon.
Ja todella harkitusti sellaisille ihmisille, jotka osaavat ottaa ruuan kanssa viinilasillisen ja konjakkia vain lusikallisen sydänvaivoihin.
Minä en kaapissa pysty juomia pitämään tai en edes halua kokeilla ja sen verran on pipo tiukalla, että halpaa viinaa en tuliaisiksi kenellekään osta.
Monihan osaa juoda oikein, mutta kun tiedän kuinka salakavalasti se hallitsemattomuus voi hiipiä, ostan mielummin vaikka sen kukan.
Mussukka
ps. minä sanoisin miehelle, että tuo pullo vaivaa minua, saanko piilottaa sen - juoppo....
Mitä vittua sitten valitat..jos ei niitä kukaan juo? pitäiskö tuoda maljakoita lahjaksi..ämmälle?
- ihan oikeassa.
Olen aina suorastaan vihannut joulu-pullon antajia,eivät ymmärrä mitä tuskaa se moneen perheeseen tuottaa.Ehkä siinä on pientä piruuttakin antajan puolelta,vaikka joulusta onkin kyse.
Minun kohdalla tämä joulu oli erilainen,nyt ei tullu "joulu-pulloa",siten myös jouluni oli harmoonisen rauhallinen,sydämestäni kiitollinen.
Olenhan kaikki 30v.joka juhlapyhien aikaan joutunut katselemaan ja haistelemaan kuinka ilo liemi on virrannut.Vuosia on mennyt toivoessani,kumpa näkisin päivän,selvän sellaisen,nyt on kaksi kuukautta hänellä täys raittius ollut.Jokin pysäytti hänet,ihmisen jolle juonti oli joka päiväistä.
Tästä ajastakin olen kiitollinen,toivon ja menen päivän kerrallaan nöyrin mielin,joka uusi juomaton päivä on minullekkin juhlaa.Saatikka sitten hänelle itselleen. - ihan oikeassa.
raitis kirjoitti:
Sitä kirjoitustyyliäsi.
Pyysitkö minua siistimään kirjoitustyyliäni vai?
Mielestäni kirjoituksessani ei ole kuin yksi "ruma"sana.Voisitko lukea uudestaan.
Ja anteeksi sanavalintaani. - Joulupullo
ihan oikeassa. kirjoitti:
Mielestäni kirjoituksessani ei ole kuin yksi "ruma"sana.Voisitko lukea uudestaan.
Ja anteeksi sanavalintaani.Raitis tarkoitti varmaan, että joulupullo kirjoitetaan yhteen ilman väliviivaa.
- olet oikeassa
Joulupullo kirjoitti:
Raitis tarkoitti varmaan, että joulupullo kirjoitetaan yhteen ilman väliviivaa.
on sanoma,kun ei kirjoita yhteen niin ottaa paremin silmään.Ja kannattaako tuota takertua ja niuhottaa jos ei nyt niin kirjaimellisesti olekkaan.Vitsi,vitsi.
- "ihan oikeassa"
ihan oikeassa. kirjoitti:
Ja anteeksi sanavalintaani.Sehän oli tarkoitettu sille kiroilijalle, ei sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795