sellaista sarjaa kuin "Kauhua kryptasta" tai jotain vastaavaa? Se tuli joskus tv:stä kun olin pieni.. onkohan sille omia nettisivuja?
Muistaako...
8
635
Vastaukset
- muistaa
Oliskohan kyseessä "Tales From the Crypt"? Sen virallinen kotisivu on http://www.warnervideo.com/talesfromthecryptdvd/
- Heka
noita vielä kaupoistakin? En ole sarjaa seurannut, mutta olen kyllä kuullut aika paljon puhuttavan siitä ja onhan Cryptistä tehty jopa sarjakuvakin! =0
- DeaE
Heka kirjoitti:
noita vielä kaupoistakin? En ole sarjaa seurannut, mutta olen kyllä kuullut aika paljon puhuttavan siitä ja onhan Cryptistä tehty jopa sarjakuvakin! =0
Hyvä se Tales from the crypt....onhan siitä sarjakuvaakin, joista tehty (?) kait ne melko vanhat leffat (kauhukomediat)ku CreepShow ja CreepShow2...:D N e on kyllä sitten kans hauskoja.
- rydia
DeaE kirjoitti:
Hyvä se Tales from the crypt....onhan siitä sarjakuvaakin, joista tehty (?) kait ne melko vanhat leffat (kauhukomediat)ku CreepShow ja CreepShow2...:D N e on kyllä sitten kans hauskoja.
Omistan myös muutaman tales from the crypt leffan:) Joskus sata vuotta sitten näyttivät niitä tiuhaan tahtiin telkkaristakin. Demon Knight on oma ehdoton suosikki:)
- DeaE
rydia kirjoitti:
Omistan myös muutaman tales from the crypt leffan:) Joskus sata vuotta sitten näyttivät niitä tiuhaan tahtiin telkkaristakin. Demon Knight on oma ehdoton suosikki:)
Mulla vieläkin nauhalla se Demon Knight vanhalla VHS:llä...:D
- Jjlkcjnvhjk
Niin on mulla ja hyvä oli kans, Bordello of blood, kumpikin on juu, tales from the crypt, Demon knight. Tarttis vaan saada VHSät dvdlle, VHS ei kestä.
- Jjlkcjnvhjk
Legendaarinen tales from the crypt, tulihan niitä katottua tvstä.
- iik_
Jees, katselin cryptaa aikoinaan ja sitte oli se "Hämärän Rajamailla" myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106