tänä vuonna ! Gigantti ja Pörssi kodinkoneliikkeissä isot kyltit pihalla ja lehdissä alesta mutta hintalapuissa ei alennusta alennus osaa eikä % ole näkyvissä.
Huomioitu myös se että viikkoa ennen Joulua ainakin G hinnat nousseet (Philps taluTV)ja nyt ne on hintoina.
- annetaan vaan pitää kamansa ja ootellaan oikeita ilmoituksia alennusmyynneistä -
Kusetusta
7
2231
Vastaukset 7
- Hjalmari
OnOffillakin alkanut talviale, HAH! Panasonic tallentava dvd ollut samoissa hinnoissa koko syksyn 277 egee, ei minkäänlaista ALEa! Joku laki pitäis puuttua tähän, ei saa sanoa ALE, jos ei kerran ole. Mua huvita kohta enää mikään....
- osalta sanosin,
et se mainostaa sellast tavaraa, jota niil ei edes ole hyllys. Ainakaan tääl Turun Gigantis.
Menin ostaan leipäkonetta v.2004 joulun jälkee, ku heil olis alkanu ale, kauppa aukes klo 10 ja olin silloin paikal ja kaik koneet oli jo myyty.
Ilmeisest Gigantin myyjien tilinauhaski lukee: se nyt on ihan turhaa maksaa liikaa. Ei toist kerttaa siihe kauppa lähetä.
- Valitusta kehiin
Häkki heilumaan markkinointirikoksesta. Ja sama meiniki jatkunut jo *aika pitkään*.
- Olen lomalla
Kuluttaja-asiamies on liittynyt yrittäjien leiriin.
- asd
Tampereen vaateale oli aikas surkee... Vaikka alea oli 40 %:sta alkaen, oli vaatetavara aika kummallista, paremmat vaatteet oli normaalihintaisia. Kummastuttaa, kuinka vanhaa tavaraa esim. Sokos, Aleksi 13 ja Kekäle tarjoaa; lapuissa on vielä markkahinnat mukana eli ne ovat todella vanhoja (ja näin ollen vanhanaikaisia). Ikävämpää vielä on se, kun kosmetiikkaa on tarjolla tuolta ajalta. Tätä vanhaa tavaraa sitten laitetaan esiin kerta toisensa jälkeen (joulu-, juhannus-, eri kampanja-alet. Hintalaputkin on ihan kellertyneitä ja pölyisiä. Yäk!
- Sal Esman
Tarkkaan ottaen tuollaisten useita vuosia varastossa lojuneiden vaatteiden tuominen ALE-kampanjaan lähentelee markkinointirikosta, jos niiden osuus "tarjoustuotteista" on merkittävä.
Oikea alennusmyynti on sitä, että oikeista myyntihinnoista otetaan pois enemmän kuin 10%. Ja sen vertailuhinnan pitää olla tuore, eli ei mitään 5 vuotta sitten myytyjä.
Vanhan krääsän myynnissä on kyse poistomyynnistä.
Näin meitä kusetetaan, vol 1. - Honkie_Donkie_one
niin nyky penskoillehan 90-luvun ja varmaan sen loppupuolenkin vaatteet ja muut ovat osa vanhaa aikaa samaa kuin 80-luku suunnilleen noin.Eihän nyt tuollaisen mukaan voi lähteä toimimaan...muoti kun muuttuu niin sehän on sitten taas siinä nuo muoti hommat kääntyy aina itseään vastaan.Todella absurdia manipuloimista...ihmisiä ei edes pidetään nykyään lampaina vaan ne pistetään ikään kuin tekemään muiden ''niiden'' puolesta tiettyjä asioita.Ihmisillä ei voi olla mitään systeemiä.Kyllähän tietyissä ale kamoissa varmaan onkin jotain huomautettavaa,mutta? onko se sitten niin kauhea menetys?...me ollan Suomessa,Suomalaisia,suhkot vapaita tekemään kaikenlaista ja jokainen pystyy olemaan oma itsensä jos vaan on unelmia ja tahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran94867Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150819- 61697
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401