Miten voi olla noin turha tyyppi kuin Pirre P.
Kelaa nyt tätä, Pertti jätti pirrelle 10 miljoonaa ecua, mutta kuitenkin tuo täti heiluu käräjille jonkun hikisen 20 000 ecun takia. Pirre P., olet säälittävä! Mitäs jos annettaisiin Pertille rauha ja voisit vetäytyä jonnekin pöpelikköön...
Pirre Pasanen vs. Drokila
19
9236
Vastaukset
- sikke
Luulenpa, että kyseessä on ihan periaatekysymys. Mitä oikeutta Drockilalla on mihinkään Pasasen omaisuuteen? Se nainen on hullu, kun luulekaan mitään sellaista.Jos Drockila antaisi asian olla, niin sitten olisi hyvä.
- mie
no minä taas luulen että Drockila on Speden tytär myös..
- sikke
mie kirjoitti:
no minä taas luulen että Drockila on Speden tytär myös..
Jos häntä ei ole lapseksi tunnustettu, niin se siitä sitten.
- siivooja
sikke kirjoitti:
Jos häntä ei ole lapseksi tunnustettu, niin se siitä sitten.
Olin erään firman palveluksessa, kun Pirre oli sihteerinä eräässä nimeltä mainitsemattomassa rahastoyhtiössä!
Oli kyllä v.mäinen ämmä! Milloin oli mitäkin valittamista! Jos jatkaa samaa tyyliä joka ainoassa asiassa, en ihmettele yhtään "riitoja" Drockilan kanssa! Niin itseään täynnä oleva eukko, että huh-huh!!!
Luulisi olevan jotain ihmisyyttä, vaan ei!
Taidanpa joku kerta lähteä v...leen Sea Horseen... - silmällä
siivooja kirjoitti:
Olin erään firman palveluksessa, kun Pirre oli sihteerinä eräässä nimeltä mainitsemattomassa rahastoyhtiössä!
Oli kyllä v.mäinen ämmä! Milloin oli mitäkin valittamista! Jos jatkaa samaa tyyliä joka ainoassa asiassa, en ihmettele yhtään "riitoja" Drockilan kanssa! Niin itseään täynnä oleva eukko, että huh-huh!!!
Taidanpa joku kerta lähteä v...leen Sea Horseen...Älkää puhuko paskaa Pirrestä.
Se on helvetin makee eukko ja kaiken lisäksi vielä hyväluontoinen, ei semmoinen kuin teillä on kotona. Vai luuletteko et kaikki eukot on samanlaisia? Häh??? - Juppinen
"periaatekysymys. Mitä oikeutta Drockilalla on mihinkään Pasasen omaisuuteen?"
No hei, Mariahan ei todellakaan ruikuta minkään Pertin omaisuuden perään, vaan Pertti oli joskus lainannut hänelle fyrkkaa ja antanut lainan anteeksi ennen kuolemaansa, kunnes taas tämä Pirre tytär alkoi taas jotain tärisemään, että hänelle jäi vain 99 miljoonaa käteen, kun maria sai 20 000€!
So what, jos Maria tulis multa pummii rahaa, niin antaisin heti sille!!! - Juuso
siivooja kirjoitti:
Taidanpa joku kerta lähteä v...leen Sea Horseen...Pirre ravaa kiimoissaan erää golf pron perässä. Tämä mies kyllä panee kaikia, joilla on hame ja jotka hengittävät.
- minä
silmällä kirjoitti:
Älkää puhuko paskaa Pirrestä.
Se on helvetin makee eukko ja kaiken lisäksi vielä hyväluontoinen, ei semmoinen kuin teillä on kotona. Vai luuletteko et kaikki eukot on samanlaisia? Häh???vai hyväluontoinen eukko.tekeekö sellanen tommosii lapsellisii "perintäreissuja" lasten nähden. uhkaa pienten lasten äitiä vaikka lapset on vieressä.tilanne oli lapsille ja varmasti äidillekkin tosi pelottava.ja tommosia juttuja kun lapsi näkee, ei varmasti heti niitä unohdakkaan.pelko on mukana niitten lasten elämässä vielä monta päivää..pirre linnaa vaan. sinne se horo kuuluuki.eipä se pirrekään muuten mikään pihtari ole.aika huolettomasti tavaraansa jakelee..ei se mitää muuta oo ku tosi säälittävä narkkari
- Pasanen 89
siivooja kirjoitti:
Taidanpa joku kerta lähteä v...leen Sea Horseen...Voi hevon viulu näitä teidän juttuja lots of laugth =DD
- k.k.k.
silmällä kirjoitti:
Älkää puhuko paskaa Pirrestä.
Se on helvetin makee eukko ja kaiken lisäksi vielä hyväluontoinen, ei semmoinen kuin teillä on kotona. Vai luuletteko et kaikki eukot on samanlaisia? Häh???ei ole kotona tuollaista 3 x eronnut nainen. Mitä se kertoo jo ihmisestä. Ainoa lohtu silläkin on tuo huumehörhö jonka kanssa pyörii nykyään.....
Pirren aikoinaan hyvin tuntenyt, vielä kun sillä pää toimi!!
- Marianne
Olet oikeassa. Spede tiesi kyllä mitä rahoillaan teki ja halusi auttaa tyttöystäväänsä. Taisi olla iso kolaus tyttärelle. Kuvittelee varmaan että jos sittenkin isää olisi joku bimbo päässyt rahastamaan. (jollakin keinoin)
- Tsyge
Ruma se Pirre ainakin on. Edes silikonit ei auta, vanhan muijan epätoivoinen yritys parannella ulkonäköö... kantsis varmaan alottaa liikunta ja sit vaihdattaa koko naama.
- Juppinen
On se vaan sellainen lepakko, et marian kynttilävahatkaan meinaa auta siihen tapaukseen.
Pirrehän vois tietenkin muuten ostaa sen kynttiläpajan Marialta ja pistää paskasksi ja palamaan koko puljun, mutta kait sille on vain tärkeetä "häväistä" oma isä ja leikkiä bitchiä.... - minä
Juppinen kirjoitti:
On se vaan sellainen lepakko, et marian kynttilävahatkaan meinaa auta siihen tapaukseen.
Pirrehän vois tietenkin muuten ostaa sen kynttiläpajan Marialta ja pistää paskasksi ja palamaan koko puljun, mutta kait sille on vain tärkeetä "häväistä" oma isä ja leikkiä bitchiä....aivan naurettavaa käytöstä aikuiselta naiselta mennä tekemään tollasta pienten lasten silmien edessä. toivottavasti joku käy tekemässä samat pirrelle sen omien lasten nähden. pirre "alamaailman prinsessa" vaan läksynsä oppimaan ja tiilenpäitä lukemaan.eikä pirre kyllä mikään kaunotar ole.pirii vetäny niin monta vuotta että kyllähän tyhmäkin näkee sen jo ämmän naamasta.
- Magne
Pirre näyttää Peppi Pitkätossulta. taitaapa ola pisamatkin. On naisen etuoikeus omata ikuisesti nuori olemus. En ole nähnyt Pirreä luonnossa. kuvissa hän vaikuttaa nuorekkaan virkeältä. Ehkä hän ei hymyile, ehkä ei ole tarvetta. En minäkään hymyilisi kaiken maailman turhille valokuvaajille.
Speden viihde oli tärkeä osa nuoruuttani, kunnes tajusin niiden Turhapuro-elokuvien typeryyden. Mutta se viihdyke minkä hän antoi oli tärkeää minun ikävuosilleni välillä 3-7. "Television miehellä oli hassu parta ja tupee." - tullen
Pirre on ihana, Pirrestä tekee vielä ihanamman ne miljoonat eurot. No ilman eurojakin Pirre olisi ihana. Ihana ihana hahhaa haa ihana.
- näinhäseo
pirre on todella ihana ihminen,se on ainaki aito eikä vittu esitä mitään! mitä te haukutte sitä tääl ku ette ees tunne sitä?!! ei kaikki välttämättä tykkää vääntää vittu pullakoneen kanssa himassa niinku muut 40-kymppiset muijat!! pirre saa bailaa ihan niin paljon kuin haluaa!!! sillä on asennetta!!!!
- asiaaaa
jos puhuisit sellaisista asioista josta oikeasti tiedät jotain! ja annat ihmisten elää omaa elämäänsä niinkuin elää! Turha tollasia asioita täällä on spekuloida! Hanki elämä!jooko?
- nopersesitten
Pirre on fiksu ihminen :-)))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696