Onnistuin luiskauttamaan Käynnistä-Ohjelmat valikon "Apuohjelmat" kuvakkeen työpöydälle, enkä saa millään sitä takaisin. Miten "Apuohjelmat" saa palautettua takas sinne Käynnistä-Ohjelmat kohtaan?
Töppäsin ihan itte!
4
561
Vastaukset
- Äpyli.
Klikkoo sitä kuvaketta ja pijä hiiren painiketta koko ajan alhaalla ja raahaa se kuvake käynnistä/ohjelmat kohtaan ja vapauta hiiren painike niin kuvake palovaa ohjelmat kohtaan.
- mistä alkaisin?
Olen näköjään saanut sen kuvakkeen katoamaan kokonaan, apuohjelmat on kyllä paikoillaan Ohjelmatiedostot-kansiossa. Mitä nyt tarttis tehdä?
- XP:ssä ainaki
mistä alkaisin? kirjoitti:
Olen näköjään saanut sen kuvakkeen katoamaan kokonaan, apuohjelmat on kyllä paikoillaan Ohjelmatiedostot-kansiossa. Mitä nyt tarttis tehdä?
Piti oikein kokeilla;
Käynnistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat
Vedä tuo apuohjelmat minne haluat, kuten Äpyli sen tekee. - Äpyli.
XP:ssä ainaki kirjoitti:
Piti oikein kokeilla;
Käynnistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat
Vedä tuo apuohjelmat minne haluat, kuten Äpyli sen tekee.Olet ymmärtänyt tavan väärin, ei se noin mene. Lue uuvestaan huolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512