Onnistuin luiskauttamaan Käynnistä-Ohjelmat valikon "Apuohjelmat" kuvakkeen työpöydälle, enkä saa millään sitä takaisin. Miten "Apuohjelmat" saa palautettua takas sinne Käynnistä-Ohjelmat kohtaan?
Töppäsin ihan itte!
4
565
Vastaukset
- Äpyli.
Klikkoo sitä kuvaketta ja pijä hiiren painiketta koko ajan alhaalla ja raahaa se kuvake käynnistä/ohjelmat kohtaan ja vapauta hiiren painike niin kuvake palovaa ohjelmat kohtaan.
- mistä alkaisin?
Olen näköjään saanut sen kuvakkeen katoamaan kokonaan, apuohjelmat on kyllä paikoillaan Ohjelmatiedostot-kansiossa. Mitä nyt tarttis tehdä?
- XP:ssä ainaki
mistä alkaisin? kirjoitti:
Olen näköjään saanut sen kuvakkeen katoamaan kokonaan, apuohjelmat on kyllä paikoillaan Ohjelmatiedostot-kansiossa. Mitä nyt tarttis tehdä?
Piti oikein kokeilla;
Käynnistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat
Vedä tuo apuohjelmat minne haluat, kuten Äpyli sen tekee. - Äpyli.
XP:ssä ainaki kirjoitti:
Piti oikein kokeilla;
Käynnistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat
Vedä tuo apuohjelmat minne haluat, kuten Äpyli sen tekee.Olet ymmärtänyt tavan väärin, ei se noin mene. Lue uuvestaan huolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4626574Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1863907Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751315- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771089- 451028