Onnistuin luiskauttamaan Käynnistä-Ohjelmat valikon "Apuohjelmat" kuvakkeen työpöydälle, enkä saa millään sitä takaisin. Miten "Apuohjelmat" saa palautettua takas sinne Käynnistä-Ohjelmat kohtaan?
Töppäsin ihan itte!
4
549
Vastaukset
- Äpyli.
Klikkoo sitä kuvaketta ja pijä hiiren painiketta koko ajan alhaalla ja raahaa se kuvake käynnistä/ohjelmat kohtaan ja vapauta hiiren painike niin kuvake palovaa ohjelmat kohtaan.
- mistä alkaisin?
Olen näköjään saanut sen kuvakkeen katoamaan kokonaan, apuohjelmat on kyllä paikoillaan Ohjelmatiedostot-kansiossa. Mitä nyt tarttis tehdä?
- XP:ssä ainaki
mistä alkaisin? kirjoitti:
Olen näköjään saanut sen kuvakkeen katoamaan kokonaan, apuohjelmat on kyllä paikoillaan Ohjelmatiedostot-kansiossa. Mitä nyt tarttis tehdä?
Piti oikein kokeilla;
Käynnistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat
Vedä tuo apuohjelmat minne haluat, kuten Äpyli sen tekee. - Äpyli.
XP:ssä ainaki kirjoitti:
Piti oikein kokeilla;
Käynnistä/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat
Vedä tuo apuohjelmat minne haluat, kuten Äpyli sen tekee.Olet ymmärtänyt tavan väärin, ei se noin mene. Lue uuvestaan huolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275