NORDEA ON TÄYSIN PASKA PANKKI

ONNEKSI EN OLE ASIAKAS

HERMONI EI YKSINKERTAISESTI RIITTÄISI TÄYSIN JOUSTAMATTOMAAN JA TYLYYN ASIAKASPALVELUUN. EI RIITÄ ETTÄ NÄITÄ NETTIHUIJAREITA ON NORDEAN SIVUILLA JOKA LÄHTÖÖN, SIELLÄ HOIDETAAN ASIAT MUUTENKIN TOSI KEHNOSTI. JOS NORDEAN KONTTORISSA KÄYDESSÄ SIIRTÄÄ VAIKKA OP:N TILILLE RAHAA, NIIN VIIVE ON NOIN 3 HELVATIN PÄIVÄÄ. JA JOUSTAVUUDEN PUUTE ON ISO MIINUS.

55

8385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konttorikohtaista

      Itse olen asiakkaana Nordeassa, Handelsbankenissa ja OP:ssa.
      Näistä kokemukseni Nordeassa on myönteisin.
      Sammosta oli lähdettävä käsittämättömän tylyn kohtelun vuoksi.
      Pieni rahastopotti sinne jäi.
      Nordeassa ja HB:ssa kaikki asiat hoituvat välittömästi virkailijan kanssa sopimalla.

      • r.t.

        "Näistä kokemukseni Nordeassa on myönteisin".

        ei voi kuin toivoa, että myönteisyytesi säilyy,
        on hyvä että kaikki ei tule niihin "parhaisiin pankkeihin", kilpailu loppuisi,

        voitko mainita numeroina mikä tekee Nordeastasi, parhaan,
        vai onko se vain tunnetila ja hymy


      • Konttorikohtaista
        r.t. kirjoitti:

        "Näistä kokemukseni Nordeassa on myönteisin".

        ei voi kuin toivoa, että myönteisyytesi säilyy,
        on hyvä että kaikki ei tule niihin "parhaisiin pankkeihin", kilpailu loppuisi,

        voitko mainita numeroina mikä tekee Nordeastasi, parhaan,
        vai onko se vain tunnetila ja hymy

        Numeroita?
        Tallelokero taitaa olla ainoa, säännöllisesti menevä kustannus.

        Kaikki asiat ovat järjestyneet joustavasti ja nopeasti ilman mitään byrokratiaa.

        Kulutusluottoni korkoa, euribor 0,4% pidän kohtuullisena.
        Samoin sitä että en lyhennä lainkaan ko. lainaa.


      • Anonyymi

        Nordeassa ei ole enään ketään tavattavissa. Ainastaan virtuaali chatti, joka on aivan per:stä. Puhelinumeroa ei löydy, konttoriin täytyy varata aika, jos löytää jostain konttorin joka on vielä olemassa.


      • Anonyymi
        Konttorikohtaista kirjoitti:

        Numeroita?
        Tallelokero taitaa olla ainoa, säännöllisesti menevä kustannus.

        Kaikki asiat ovat järjestyneet joustavasti ja nopeasti ilman mitään byrokratiaa.

        Kulutusluottoni korkoa, euribor 0,4% pidän kohtuullisena.
        Samoin sitä että en lyhennä lainkaan ko. lainaa.

        0,4 korko on liikaa minulla on 0,28 vaihda pankkia


    • olen nordean

      asiakas kuin jonkun hikisen handelsbankenin,sammon tai osuuspankin. Kerran kävin sammossa kysymässä asioita ja ne selitti ne oikeesti päin persettä.

      Olen nordean asiakas ja pysyn aina nordean asiakkaana.

      • konttorikohtaista

        Vaihdoin aikoinaan SYP:sta KOP:n aivan käytännön syistä. Pyytämäni lainasumma oli pienempi kuin SYP:n notariaatissa olevien osakkeitteni arvo.

        Sittemmin, pankkien yhdyttyä, perheen päivittäinen rahaliikenne kulkee Nordean kautta.
        Kuitenkin, perhebudjettiin liittyvistä syistä, minulla on asioita myös muissa mainitsemissani pankeissa mutta Sammossa ainoastaan sinne Mandatumin ajoilta jääneiden rahasto-suuksien johdosta.

        On tilanne mikä tahansa, asioiden hoito on erittäin joustavaa ja minun kannaltani tehokasta.


      • Edge83

        Sä et oo vissiin mistään paremmasta ees tietonen,nordea on sieltä minne aurinko ei paista


    • Asiakas

      Nordean jouluna 2004 antamat villasukat on täytynyt parsia useampaan kertaan.
      Olisi kohtuullista, että antaisivat nyt edes kahdet sukat vuoden mittaan!
      Yhdet syksyllä ja toiset jouluna!
      EIKÖ VAAN???

      • osuuspankin

        olin 10 vuotta osuuspankin asiakkaana. kertaakan en mitään saanut, ainoastaan uuden säästöpossun vanhan hajonneen tilalle. Nykyisin rahat Nordeassa. Nettipankin tekstiversio toimii aina, rahat kasvamassa kilpailukykyistä korkoa kasvutilillä, osa tuottaa lisää rahaa rahastoissa, asiointi vaivatonta netissä, palvelumaksuja en maksa yhtä ainoaa senttiä, koron saa kolmen kuukauden välein, ole ollut jo 3,5kk TYYTYVÄINEN Nordean asiakas, asiakaspalvelu on asiallista, jos palvelumaksuja maksaisin ne olisivat nodeassa esim sampoa edullisemmat.

        Nordean villasukat eivät ole kestäneet vuottakaan? mulla ne ei kestä sitäkään oli ne sitten nordean tai ei. Muista että villasukat kuluu nopeesti puhki jos laahaat niitä kotona lattialla. Niin ja tämä koskee myös muita kuin nordean sukkia. Kengissä villasukat kestävät hyvin. oli nordean tai ei


      • Asiakas
        osuuspankin kirjoitti:

        olin 10 vuotta osuuspankin asiakkaana. kertaakan en mitään saanut, ainoastaan uuden säästöpossun vanhan hajonneen tilalle. Nykyisin rahat Nordeassa. Nettipankin tekstiversio toimii aina, rahat kasvamassa kilpailukykyistä korkoa kasvutilillä, osa tuottaa lisää rahaa rahastoissa, asiointi vaivatonta netissä, palvelumaksuja en maksa yhtä ainoaa senttiä, koron saa kolmen kuukauden välein, ole ollut jo 3,5kk TYYTYVÄINEN Nordean asiakas, asiakaspalvelu on asiallista, jos palvelumaksuja maksaisin ne olisivat nodeassa esim sampoa edullisemmat.

        Nordean villasukat eivät ole kestäneet vuottakaan? mulla ne ei kestä sitäkään oli ne sitten nordean tai ei. Muista että villasukat kuluu nopeesti puhki jos laahaat niitä kotona lattialla. Niin ja tämä koskee myös muita kuin nordean sukkia. Kengissä villasukat kestävät hyvin. oli nordean tai ei

        Kun muuta purnaamista Nordean palveluissa en keksinyt niin täytyihän edes sukista syy löytyä!


      • kasvutilillä ??????
        osuuspankin kirjoitti:

        olin 10 vuotta osuuspankin asiakkaana. kertaakan en mitään saanut, ainoastaan uuden säästöpossun vanhan hajonneen tilalle. Nykyisin rahat Nordeassa. Nettipankin tekstiversio toimii aina, rahat kasvamassa kilpailukykyistä korkoa kasvutilillä, osa tuottaa lisää rahaa rahastoissa, asiointi vaivatonta netissä, palvelumaksuja en maksa yhtä ainoaa senttiä, koron saa kolmen kuukauden välein, ole ollut jo 3,5kk TYYTYVÄINEN Nordean asiakas, asiakaspalvelu on asiallista, jos palvelumaksuja maksaisin ne olisivat nodeassa esim sampoa edullisemmat.

        Nordean villasukat eivät ole kestäneet vuottakaan? mulla ne ei kestä sitäkään oli ne sitten nordean tai ei. Muista että villasukat kuluu nopeesti puhki jos laahaat niitä kotona lattialla. Niin ja tämä koskee myös muita kuin nordean sukkia. Kengissä villasukat kestävät hyvin. oli nordean tai ei

        Tilin saldo Kiinteä korko
        Kasvutilin korko, tilin saldo 0,01 € - 3300 € 0,40%
        Kasvutilin korko, tilin saldo 3300,01 € - 8400 € 0,60%
        Kasvutilin korko, tilin saldo 8400,01 € - 16800 € 0,80%
        Kasvutilin korko, tilin saldo 16800,01 € - 42000 € 1,00%
        Kasvutilin korko, tilin saldo 42000,01 € - 1,20%
        =====================================================

        eikös tuo korkoportaan korkeampi koRko tule vain YLITTÄVÄLLE summalle,
        eli 45 000 € jos on on keskikorko näppituntuntumalal o,7 % ????

        Ja koekein korko on vain 1,2 % ?????????

        Fim-pankissa saat heti ja koko summalle ja vapaalle nosto-oikeudelle joka ei korkoja alenna, 1,35 %.

        Tuokin on vähän, monessa muussa saa yli 2 % yli 500- ja yli 2000 € tilille,
        tuo on vain selvin esimerkki.
        https://www.fim.com/suomi/bank/depositions/savingsaccount



        tieto lisää tuskaa,
        " Nykyisin rahat Nordeassa. Nettipankin tekstiversio toimii aina...."

        Taitaa Nordean Nettipankki toimia liiankin hyvin, koska kaikki tunnusluvut ovat paperille painettuja lukuja,,,,,,,,,,?

        Ole aina tarkkana ettei kukaan vaihda tilinumeroa sinun valmiiseen eräpäivää odottavaan laskuusi, minulla näes oli joku käynyt ja vaihtanut, kolmeen laskuun saman tilinumeron.
        Ennenkin ihmettelin kun joskus en ollut viivannut ja jouduibn viimaamaan kaksi lukua.

        Ite en tosoaan sellaiseen luota, luotan vain jos minulla on myös päässä pidettävä PIN-luku,
        luotan siihen vaikka se sama PIN-luku on kahdessa pankissani,
        kolmessa puhelimessa,
        mutta sitä ei tosiaan kukaan tiedä.


    • Dry

      Tilanne oli tämä.

      Katsastuksessa selvisi että autolleni on tehtävä pikainen huolto, meni ajokieltoon jarruletkujen yms takia. Myös huomautettavaa tuli auton koneesta ja öljystä ja karkea huolto-arvio oli noin 1500e .

      Kävelin nordeaan hakemaan masterilleni 1000e korotusta mahdollsta huoltoa varten. Ei myönnetä koska oli tullut tilin ylitys -11e. Mitään neuvottelumahdollisuutta _ei_ ollut, virkailija sanoi "tälle ei vain voi mitään, saatan sinut tuonne ovelle"... (Tiedän että sen sakon olisi saanut pois soittamalla nordea rahoitukseen, mutta virkailijalla taisi olla jo valmiiksi kielteinen päätös korviensa välissä. Liekö johtui ulkonäöstäni.)

      Olen määräsikaisessa alihankkijan kautta. Määräaikaista suhdettani on jatkettu jo 3 kertaa eräässä hyvin isossa ja vaikutusvaltaisessa yrityksessä. Vakituista työsuhdetta siis ei ole, koska olen alihankinnan kautta.. Tältä alalta kokemusta on yli kahdeksan vuotta. Työttömänä olen ollut 3 päivää kahdeksan vuoden aikana kun sanouduin irti edellisestä yrityksestä.

      Viime kuussa hain asuntolainan aktiapankista yllämainituilla tiedoilla ja ostin oman kerrostalo-osakkeen ilman mitään ongelmia. Hain myös sieltä uuden masterin vähän isommalla luottorajalla tulevaa huoltokustannusta varten.

      Virkailijoissa on paljon eroa, niin myös pankeissa. Jotkin pankit osaavat sentään pitää vielä ihmisiä yksilöinä ja arvioida heidät tapauskohtaisesti. Nordea ei vain tähän enää?? pysty. Heilä on oma pettämätön järjestelmä jota pitää sokeana seurata.

      • mä77

        Virkailijat tylyjä, ei neuvottelu kykyisiä, ja toden näköisesti yli palkattuja. Teen kaikkeni että puolisonikin lähtee myös sieltä pankista pankkiasioineen ja ihan vain sen takia että tylyä kohtelua sieltä on vain tullut..silmä silmästä.


      • OP-pankin täti
        mä77 kirjoitti:

        Virkailijat tylyjä, ei neuvottelu kykyisiä, ja toden näköisesti yli palkattuja. Teen kaikkeni että puolisonikin lähtee myös sieltä pankista pankkiasioineen ja ihan vain sen takia että tylyä kohtelua sieltä on vain tullut..silmä silmästä.

        Ikävää, että olet saanut noin ikäviä kokemuksia Nordeassa. Valitettavasti työssäni aika usein kuulen samanlaisia kommentteja Nordeasta Osuuspankkiin asiointinsa siirtäneiltä.

        Tulkaa ihmeessä tutustumaan Osuuspankkiin! Kokekaa lämminhenkinen ja kiireetön palvelu ja ystävällisyys. Voitte myös halutessanne kokeilla omistaja-asiakas jäsenyyttä, siitä on paljon hyötyä, samoin kuin kuuluistasta ja mainiosta bonusjärjestelmästämmekin. Tervetuloa, OP-pankkiin!


      • kop kop
        OP-pankin täti kirjoitti:

        Ikävää, että olet saanut noin ikäviä kokemuksia Nordeassa. Valitettavasti työssäni aika usein kuulen samanlaisia kommentteja Nordeasta Osuuspankkiin asiointinsa siirtäneiltä.

        Tulkaa ihmeessä tutustumaan Osuuspankkiin! Kokekaa lämminhenkinen ja kiireetön palvelu ja ystävällisyys. Voitte myös halutessanne kokeilla omistaja-asiakas jäsenyyttä, siitä on paljon hyötyä, samoin kuin kuuluistasta ja mainiosta bonusjärjestelmästämmekin. Tervetuloa, OP-pankkiin!

        Voihan Nordeassakin olla omistaja-asiakas. Ostaa pankin osakkeita, niin siinä se on. Kun puhutaan, niin aina tulee mieleen maalaisisäntien osuuskassa. Sama henki, kuin aikoinaan Säästöpankeissa, jossa ainakin minun asiat sössittiin niin perusteellisesti, että oli pakko lähteä. mutta vanhaa kunnon KOP:a muistelen positiivisena asiana.


      • onneksi näin

        Että asuntolainan maksu ei tuota ongelmia, mutta autoa et saa rempattua omilla rahoillasi? Toisissa pankeissa otetaan ilosesti riskiä, toisissa sitten taas ei.
        Ne luottotappiot kun loppupeleissä maksaa asiakkaat, niin kiva kun menit muualle!


    • kummastelija8230

      Onpas kumma kun itse olen siirtänyt rahaa nordean tililtä osuuspankkiin niin aina on mennyt siirto heti seuraavan yön aikana. En ole havainnut kummankaan pankin asiakaspalvelussa mitään vikaa. No, kaippa nämäkin on konttorikohtaisia asioita. Itse asioin Pirkanmaalla, ja olen tietysti jäävi ottamaan kantaa mitä esim. jossain perä-Kainuussa tapahtuu.

    • eTTÄ sIEPPAA!!

      PANKKI PIMITTI MINULTA JA MIEHELTÄNI YHT 90 O000€ VAKUUSRAHOJA, JOTKA OVAT NYT VIRKAILIJAN MUKAAN YLIMÄÄRÄISINÄ SIELLÄ, KOSKA MUITA VAKUUKSIA ON JO REILUSTI YLI VAADITUN. PELAAVAT saatana AIKAA JA KIERRÄTTÄVÄT ASIAKKAAN RAHOJA OMISSA KUVIOISSAAN. PITÄISI TÄSSÄ VIELÄ MADELLA JA ONOA RAHA POIS HEILTÄ JA KUN VIRKAILIJOITA KAIVATAAN, OVAT KUMMASTI ÄKKIÄ LOMALLA TAI LIIAN KIIREISIÄ. VALEHTELAVATKIN SILMÄT KORVAT TÄYTEEN. NORDEA ON MAFIAN TYYLINEN BUSINESS LAITOS, YHTÄ EPÄ-REHELLINEN!

      • Älä huuda

        Vakuudet vapautuu kun laina on maksettu. Onko se niin vaikea ymmärtää? Jospa lukisit ne lainan ehdot ennen allekirjoittamista.


      • velaton nyt ja aina
        Älä huuda kirjoitti:

        Vakuudet vapautuu kun laina on maksettu. Onko se niin vaikea ymmärtää? Jospa lukisit ne lainan ehdot ennen allekirjoittamista.

        "Jospa lukisit ne lainan ehdot ennen allekirjoittamista."

        joo, mutta ei vakuusvaatimuksia ei saa yksipuolisesti nostaa,
        eikä lainkaan asuntovelassa,
        joku 1 pankki tekee kuitenki poikkeuksen, en tiedä mikä se on.


    • Mieti tätä!
    • Nordea-ei-toimi

      Nordeassa ei toimi mikään. Esimerkki: asun Kanadassa ja minulla on nordeassa tili, jonka nyt haluaisin lopettaa. Mutta se ei onnistu kuin lentämällä Suomeen ja viemällä henkilökohtaisesti eropaperit konttoriin. Näin siis 2000-luvulla. Ja nyt tulee joka kuukausi tilin ylitys laskuja maksettavaksi kun otin sieltä rahat pois.

      Normaali Suomi pankissa tilin voi lopettaa ottamalla rahat ulos.

      • Anonyymi

        Ei oo totta... Kuten laulussa lauletaan:

        "We are programmed to receive.
        You can check out any time you like,
        But you can never leave!"
        (Eagles "Hotel California")


      • Anonyymi

        "asun Kanadassa ja minulla on nordeassa tili, jonka nyt haluaisin lopettaa. Mutta se ei onnistu kuin lentämällä Suomeen ja viemällä henkilökohtaisesti eropaperit konttoriin."

        Olisi ehkä kannattanut valittaa Finanssivalvontaan sekä kuluttaja-asiamiehen toimistoon.

        Nykyisin sitten KRIL eli Kuluttajariitalautakunta.


    • op:lainen

      Olen miettinyt tilin avaamista nordeaan, mutta kun lukee näitä kommenteja, niin taidan pysyä op:ssa, jossa minulla on 2 tiliä (käyttö- ja säästötili).

      Ja toisaalta, saan op:n käyttötilille saman koron kuin nordean säästötilille.

    • edge83

      Itelläni on asuntolaina ja asioinnit Nordeassa. Palvelu on erittäin tylyä,esim. jos laitan s.postia nii vastauksia en saa. Toinen ongelma on ollu luottokorttiongelma,jos käytän grediittiä niin takaisinmaksu kortille seuraavassa kuussa,välillä ei ole tämäkään toiminu ja siitä viivästysmaksuja ilman,että pankki kyselis mitään tai kantaisi vastuunsa omista virheistään.
      Jokin aika sitten gigantista ostin tietokoneen ja siihen tuli tuohimasterkorttiluotto jonka kautta kuukausierät tuli hoitaa/hoitua automaattisesti joka kk:n 15 pvä,taas oli ongelma että ei toiminut suoraveloitus tuohimasterille.
      Kun huomasin asian ja otin pankkiin yhteyttä niin sovittiin et maksan mitä on maksamatta ja asia oisi kunnossa,no maksoin mutta viikon päästä tästä tuli ulosottokirje elipiti maksaa koko luotto korkoineen,tässäkin asiassa nordea myönsi että järjestelmässä oli vika mutta mitään anteekspyyntö tai hyvitystä ei tullut,ei mitään inhimillisyyttä koko NORDEASSA.
      Nyt epätoivoisesti yritän löytää pankkia josta saisin uuden lainan ja inhimillisempää kohtelua.
      ISO VAROITUS NORDEASTA SIIS!
      Ps.jos jollain vinkkiä hyvästä ja reilusta pankista niin oisin kiitollinen tiedosta.

    • zani65
    • pienyrittäjä1985

      Olin aikanaan KOP:n asiakas mutta lähdin sieltä monen törkeän kokemuksen jälkeen. Virkailijat yrittivät minua estää maksamasta itselleni palkkaa yrittäjänä jne. Viimeinen niitti oli kun sain lopulta niin hyvän rahatilanteen että sain maksettua kaikki velkani pois. Maksun suoritin KOP:n toisessa konttuurissa ja tositteiden kera marssin omaan pankkiini pyytäen velkakirjoja ja osakekirjoja jotka oli luvattu. Kieltäytyivät väittäen että eivät usko tositteita eivätkä suostuneet soittamaan siihen toiseen konttoriin. Vaativat tulemaan seuraavana päivän uudestaan. Asuin jo toisella paikkakunnalla siinä vaiheessa ja ilmeni että seuraavanakaan päivänä en papereita saanut kun ei kuulemma takahuoneen kassakaappia noin vaan aukaista ja lähetä sieltä papereita etsimään. Piti vielä kolmantena päivänä ajaa pitkä matka sinne ennenkuin pitkin hampain joutuivat ne luovuttamaan. Silloin olinkin jo täysin kypsä ja paperit saatuani ilmoitin että lopetan kaikki omat ja firman tilit siihen paikkaan. Eipä se virkailijoita hetkuttanut. Siirsin raha-asiat toiseen pankkiryhmään joka ei sekään palvelualttiudella mitenkään rymistellyt (Postipankki eli Leonia eli Sampo). Sieltäkin piti töykeän kohtelun jälkeen muutaman vuoden kuluttua tehdä sama juttu. Sielläpä alkoi virkailija äänekkäästi mölistä muiden asiakkaiden kuullen ja uhkailla minua ilmoittaen että pankki sitten irtisanoo kaikki velkani. Sanoin henkilölle että "mikäs siinä. En muuten ole pankille mitään velkaa". Olen siis outo tyyppi ja epäluotettava asiakas. Postipankissa oli kaikkea kummaa, mm. eräs virkailija joka tasasi virhelyöntinsä asiakkaan tilille. Tiliotteeseen ilmestyi selittämättömiä ottoja jotka eivät olleet suuria mutta joille ei firman kirjanpitoon ollut mitään tositteita eivätkä olleet minulta peräisin. Satuin saamaan henkilön kiinni hänen puheidensa perusteella. Se riitti, lähdin.
      Aikanaan siirryin OP:n asiakkaaksi ja muutaman vuoden asiat sujuivat. Sitten konttoriin tuli uusi uraohjus jolle oli nähtävästi annettu outo tehtävä: käy läpi kaikki riskiasiakkaat ja purista irti mitä saat. Minutkin käskettiin konttorille vaatien että pitää ottaa mukaan firman välitilinpäätös ja selvittää firman rahatilanne perinpohjin. En lainkaan ymmärtänyt miksi koska yrityksellä ei velkoja ollut, luottoluokitus oli AAA ja omat velkani olin häiriöttä hoitanut. Menin kuitenkin ja jouduin kummalliseen kuulusteluun jossa firman asioita käsiteltiin ylimielisesti, ymmärtämättömästi ja röyhkeästi. Se oli kuin armeijassa oli simputusta. Poistuin paikalta hyvin näreissäni koska olen asiani hoitanut enkä ole pankkia millään asialla rasittanut. Yllättäen sama toistui seuraavana vuonna. Silloin päätin jättää pankin ja niin tein. Siirryin Myrskylän Säästöpankin asiakkaaksi ja siellä olen saanut hyvän palvelun, ainakin toistaiseksi. On pakko todeta että melkein kaikki Suomen pankkiketjut kolunneena palvelutaso on yleisesti heikko ja ylimielinen (muitakin pankkeja on kokeiltu vuosien saatossa). Aika vaikea neuvoa mikä on hyvä pankki tänä päivänä.

    • Nordeaämmät

      Nordean 'työntekijät' on aivan hiton surkeita mulkkuja! Ehkä sieltä löytyy yks tyyppi joka osaa asiansa mut kaikki muut on ihan vitun bitzei!!!!

    • SamaTätsyVuosiKymmenet

      Miten usein ihmiset käyvät ihan fyysisesti pankissa?

      Käytännössä pankissa ei tarvitse käydä kuin muutaman kerran vuosikymmenessä.

      Miksi olla huolissaan pankkivirkailijan käytöksestä, antaa sen vaan olla.

      Minulla on ollut sama pankkitäti vuosikymmenet, valitettavasti on jäämässä eläkkeelle.

      • perk

        No Osuuspankissa on pakko käydä fyysisesti tilaamassa aika, nettipankin kautta (viestit) ajan tilaus tai muuttaminen ei onnistu, kun eivät perkele vastaa vaikka pitäisi 3 päivän kukuessa. Puhelimessa kun kuuntelee paskaa kitaramusiikkia tunnin eikä pääse läpi niin alkaa vituttamaan.

        kyllä asiakas on unohdettu joka pankissa


      • Anonyymi
        perk kirjoitti:

        No Osuuspankissa on pakko käydä fyysisesti tilaamassa aika, nettipankin kautta (viestit) ajan tilaus tai muuttaminen ei onnistu, kun eivät perkele vastaa vaikka pitäisi 3 päivän kukuessa. Puhelimessa kun kuuntelee paskaa kitaramusiikkia tunnin eikä pääse läpi niin alkaa vituttamaan.

        kyllä asiakas on unohdettu joka pankissa

        Kyllä op kuunteli asiakasta Olin ostamassa asuntoa ja pyysin lainaa nordeasta joka oli rahoittanut talon sanottiin ei tule kun et ole asiakas. Menin oosuuspankkiin johtaja kysyi mitä varten kun tulen töihin tarvitsen asunnon. Paljonko haluat oli kysymys. Nyt olen 40 vuotta ollut saman pankin asiakas. Ja tililläkin on rahaa ja osakkeita pankissa säilytyksesssä.
        Siirsimme myös seuran rahat op:hen.


    • Ihmetellätäytyy

      Nordea pankki on irtisanonut Kemijärven pankkikonttorin määräaikaisen 2-vuotisen vuokrasopimuksen liian myöhään. Nordea on siis rikkonut yksipuolisesti vuokrasopimuksen ehtoja, joka mukaan sopimus jatkuu 2- vuotta, ellei sitä haasteen muodossa sanota irti 6/kk ennen sopimuksen loppumista. Nordea on juristinsa välityksellä kieltäytynyt maksamasta mitään yksipuolisesta sopimusrikkomuksestaan! Pohjoismaiden suurin pankki katsoo siis, ettei sillä ole tarvetta noudattaa Suomen lainsäädäntöä. Nordea menee siis oikeuteen ja maksaa lopulta kalliimman kautta oman mokaamisensa.

    • Paskanpuhuja22

      mulukkuahan nuo tuntuu imevän nordealla kokoajan

    • Anonyymi

      MITEN ON HERMOJESI LAITA NÄIN 14 VUODEN KULUTTUA?

    • Olen ollut noin v1975 alkaen Pohjoismaiden yhdyspankissa,sitten Meritassa,sitten kop ja Syp yhdistyivät nordeaksi.En usko Suomessa olevan parempaa pankkia,S-pankki ei ole kovin luotettava,käytän vähän ässäpankkia.

    • Anonyymi

      Avasin hiljattain sivun johon tulen puskemaan kaikki kokemukset eri pankeista - mustaa valkoisella, ilman mitään sensuuria..
      Pakko jossain mainostaa, missäs sen parempaa kun täällä :)
      https://www.lainakokemuksia.fi/nordea/

    • Anonyymi

      Nordea päätti puolestani pankin vaihdon. Viime vuosiin saakka Nordea hoiti asiani mallikkaasti. Henkilökohtaiset neuvoskelijat olivat asiallisia ja melko pitkälle jopa puolueettomia.
      Tänä vuotena kaupunkimme keskusta Nordean konttorin toimintoja ja aukioloaikoja on supistettu radikaalisti. Koko heinäkuun se olin kiinni. Nytkin pätkii siten, että iltapäivisin on auki muutaman tunnin. Tallelokerosta oli luovuttava.
      Avasimme hra tai rva tilin OP:kiin. Otimme myös tallelokeron. Käänsimme vaimoni eläkkeet sinne ja jatkossa harkitsemme minun eläkkeeni osoitetta. Meillä on nyt yhteiskäytön OP:n kortti. Toistaiseksi on myös Nordean rinnakkaiset kortit joiden kylkiäisenä on jatkuva matkavakuutus.

      Mitä tehdä notariaatin kanssa? En tiedä. Nordeassa on yksi säästövakuutus jonka edunsaajina ovat lapsemme. Siellä on kolmea kotimaista osaketta ja kolme osakesidonnaista rahastoa. Miten ne on siirrettävissä ja mikä olisi järkevä kohde?

      50-luvulla alkanut asikkuus on loppusuoralla. Säälin niitä tuttaviksi muodostuneita, nyt ikääntyneitä naisihmisiä jotka sinnittelevät viimeisiä vuosiaan tuollaisessa työpaikassa"

    • Anonyymi

      Nordean palvelu on tosiaankin luokatonta ja torkeaa. Kysyt toimintaohjeita eri tilanteissa, toimit niiden mukaan, ja kun seuraavan kerran soitat viedaksesi asioita eteenpain, tarina onkin muuttunut painvastaiseksi. Ja aina sama laulu "en mina tieda miksi sinulle on viimeksi sanottu toisin". Tallainen tapahtuu siis kerta toisensa jalkeen monissa eri asioissa. Kaikin muinkin tavoin toiminta on torkeaa ja suorastaan rikollista.

      • Anonyymi

        Äänittäkää aina puhelut.


    • Anonyymi

      Eihä ne amatööri pellet osaa edes palvella ihmisiä... Kierellään ja kaarellaan ja annetaan väärää tietoa... Edes perusasioita oman pankin toiminnasta ei tiedetä....

      Täysin paska palvelu ja asiakaspalvelussa ihmiset todennäköisesti lokeroidaan, sillä asiakkaan syyttely, väärän tiedon antaminen ja pompottaminen ei pitäis kuulua hyvän brändin toimikuvaan. Toisaalta nordea on ollu jo vuosia paska, mutta nykyinen toiminta ei ylitä millään osa-alueella pakkasrajaa.

    • Anonyymi

      Hyvä, että huomattiin.

    • Anonyymi

      Nordea ei pysty maksamaan tai siirtämään edes omia rahoja asuntokaupassa. On se surullista, kun työntekijät saavat hävetä omaa työnantajaansa.

    • Anonyymi

      niin on nordea huono pankki kun tilit meni miinukselle.

      • Anonyymi

        Tilit meni omia aikojaan miinukselle?


    • Anonyymi

      sitä samaa, koita mennä pankkiin 2 kertaa 10min sisään eikä mikään onnistu

      • Anonyymi

        Se ei ole aika eikä mikään pankkiasioissa.


    • Anonyymi

      Annoin palautteen nrdealle ja syystä, mutta huomasin sen jälkeen että tilisiirrot ja muut toiminnot ovat kohdaltani hidastuneet milloin mistäkin syystä, joku otti nokkiinsa:)
      Noo ei mitään, nykyään on palvelumaksut huokeammat ja palvelu ystävällisempää, ei muutakaan sanottavaa ongelmaa, siis vaihdoin kaikki rahaliikenteen toiseen pankkiin:)

    • Anonyymi

      en ole nordean asiakas, mutta tuntuu olevan yksi monista jolla tuntuu aina olevan ongelmia. Hyi.

    • Anonyymi

      Paska verkko punkki pätkii vitusti

      • Anonyymi

        Vai onko vika skeida android ohjelmisto


    • Anonyymi

      Laatu on oma käsitys.

    • Anonyymi

      Vaikka minulla on kielteinen mielipide tuosta pankista, niin en ala CAPSILLA kirjoittamaan ja haukkumaan! Ihmettelen vain sitä miten ihmiset joutuvat omilla toimillaan kuseen pankissa eikä pankki tee asialle mitään. Siis pankillahan on paras pohja asiakastutkimukseen. Kyllä pankki tietää ketkä ajautuu kuseen ja sillä pohjalla tekevät myös luottopäätöksiä. No, kyllä FInanssivalvontakin sitä ohjausta tekee, mutta turha tässä on huutaa jos itse on ajanut tilanteensa vitulleen eikä ymmärrä, että ei se vika ole peilissä. Riippuu altaa syvyydestä, mutta ryhtiliikkeellä ja ajalla pääsee pitkälle. Jos osaa käyttää tietokonetta, niin lataa ilmaisen laskentaohjelman tai hankkii nipun ruutupaperia, lyyjykynän, kumin ja laskimen! Opettelee yhteen-, jako-vähennys- ja kertolaskun säännöt. Lopuksi palaa asiaan vuonna 2030 ja kertoo miten kävii.

    • Anonyymi

      no kyllä on en suosittele kellekkään mikään ei toimi koskaan t jartsa ei kannata vaivautua tähän pankkiin kaatuu kyllä omaan kurjuuteensa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe