Lempileffasi?

Mikä on paras lempileffasi (tai 3 leffaa)?

Minun ovat: (jos on pakko valita)

1. Kabhi Kushie Kabhie Gham
2. VEER-ZAARA
2. Dil Se

--> On kymmeniä muitakin ihania kyllä...:)

11

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GracyS

mutta olen nähnyt monia sellaisia joiden nimiä en tiedä, kun olen tuttavillani katsellut :o Hrithikkiä ja Shahrukkia tais niissä olla..

• Toivottavasti sinulle kuitenkin kertyy kokemuksia, heh!

Unohdin listastani yhden tärkeän:

Kuch Kuch Hota Hai on tosi hyvä!

Siinä on Shahrukh Khan, Kajol (tosi hyvä) ja
        Rani Mukerji!

• Marjut

Haluaisin muutaman ihanan leffan itselleni mutta ei niitä täältä maalta saa! Onko jotain postimyyntiä tai kauppaa jossain esim Helsingissä joka toimittaisi tänne elokuvat? Kiitos jos voitte neuvoa!

• fardowsa somalialainen

Hei hindi leffoja saa hakamiemestä sellaisesta india kaupasta missä lukee INDIAN MARKET
        SIELTÄ SAAT MINKÄ LAISEN LEFFAN HALUAT JA SIINÄ ON ENGLANTIN TEKSTI

• Aiswaraya

Samoilla linjoilla ollaan... Kuch kuch hota haita on katottu jo moneen otteeseen, on se vaan niin hyvä. Sit tuo Veer-Zaara on toinen suosikki. Molemmissa saa itkeä oikein kunnolla.

Sit en muista nimeä, mutta sellainen elokuva, missä vanhemmat halusivat muuttaa lastensa luokse, mutta kukaan ei heitä halunnut ottaa... Ottopoika sitten oli ainut, joka todella rakasti vanhempiaan. Aiswarya varmaan tietää elokuvan nimen?

• Aishwarya

Missä näit sen? Ehkä siellä muistetaan...!
        Shahrukh Khan esitti ottopoikaa Kabhi Khushi
        Kabhie Gham -leffassa...

--> Leffoja saa:
        www.filmifriikki.fi
        www.kukunor.com
        Helsingissä on se yksi kauppa kauppahallin takana! Joku muu muistaa varmaan paremmin osoitteen!

• Aiswaraya
        Aishwarya kirjoitti:

Missä näit sen? Ehkä siellä muistetaan...!
        Shahrukh Khan esitti ottopoikaa Kabhi Khushi
        Kabhie Gham -leffassa...

--> Leffoja saa:
        www.filmifriikki.fi
        www.kukunor.com
        Helsingissä on se yksi kauppa kauppahallin takana! Joku muu muistaa varmaan paremmin osoitteen!

Lainattiin se elokuva kaverilta... Ja nyt muistinkin, että se on meillä kopioituna. Elikkäs elokuvan nimi on Baghban. Siinä näyttelee mm. Amitabh Bachan pääroolissa. Tuonkin nimen varmaan kirjoitin ihan väärin, mutta toivottovasti ymmärrätte, ketä tarkoitan.

• Aiswaraya kirjoitti:

Lainattiin se elokuva kaverilta... Ja nyt muistinkin, että se on meillä kopioituna. Elikkäs elokuvan nimi on Baghban. Siinä näyttelee mm. Amitabh Bachan pääroolissa. Tuonkin nimen varmaan kirjoitin ihan väärin, mutta toivottovasti ymmärrätte, ketä tarkoitan.

...mutta en oo nähny itse leffaa.

• Preity

1. Veer-Zaara
      2. Kabhie Khushi Kabhie Gham
      3. Dilwale Dulhania Le Jayenge

Kaikki lempinäyttelijäni, iki-ihanan Shah Rukh Khanin, leffoja!

Lisäksi muita kivoja on läjittäin. Suositelkaa, please!

• Jos niin, niin tässä: (mun lempi noiden lisäksi):

* Hum Tumhare Hain Sanam (with Madhuri Dixit)
        * Kal Ho Naa Ho (with Preity Zinta, Saif Ali Khan)
        * DEVDAS (with Madhuri and Aishwarya Rai)
        * Chalte Chalte (with Rani Mukreji)
        * Main Hoon Na (with Sushmita Sen...)
        * Dil To Pagal Hai (with Karishma Kapoor, Madhuri
        Dixit)
        * KUCH KUCH HOTA HAI (with Kajol, Rani M...)

HAPPY NEW YEAR -leffa on nyt tekeillä ja sen pitäisi valmistua tänä vuonna. Muitakin projekteja SRK:lla on myös tänä vuonna! Happy New Year -leffassa on paljon muitakin tuttuja! ;)

KÄYPPÄS TUOLLA MEIDÄN INTIA-OSASTOLLA OSOITTEESSA www.msn.fi (olikohan se niin). Siellä on paljon Bollywood faneja ja INTIA faneja! :)

• Aiswaraya
        Aishwarya kirjoitti:

Jos niin, niin tässä: (mun lempi noiden lisäksi):

* Hum Tumhare Hain Sanam (with Madhuri Dixit)
        * Kal Ho Naa Ho (with Preity Zinta, Saif Ali Khan)
        * DEVDAS (with Madhuri and Aishwarya Rai)
        * Chalte Chalte (with Rani Mukreji)
        * Main Hoon Na (with Sushmita Sen...)
        * Dil To Pagal Hai (with Karishma Kapoor, Madhuri
        Dixit)
        * KUCH KUCH HOTA HAI (with Kajol, Rani M...)

HAPPY NEW YEAR -leffa on nyt tekeillä ja sen pitäisi valmistua tänä vuonna. Muitakin projekteja SRK:lla on myös tänä vuonna! Happy New Year -leffassa on paljon muitakin tuttuja! ;)

KÄYPPÄS TUOLLA MEIDÄN INTIA-OSASTOLLA OSOITTEESSA www.msn.fi (olikohan se niin). Siellä on paljon Bollywood faneja ja INTIA faneja! :)

http://groups.msn.com/Intia

Tervetuloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      94
      3553
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1869
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1640
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1401
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      958
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      910
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      797
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe