Mikä on paras lempileffasi (tai 3 leffaa)?
Minun ovat: (jos on pakko valita)
1. Kabhi Kushie Kabhie Gham
2. VEER-ZAARA
2. Dil Se
--> On kymmeniä muitakin ihania kyllä...:)
Lempileffasi?
11
971
Vastaukset
- GracyS
mutta olen nähnyt monia sellaisia joiden nimiä en tiedä, kun olen tuttavillani katsellut :o Hrithikkiä ja Shahrukkia tais niissä olla..
Toivottavasti sinulle kuitenkin kertyy kokemuksia, heh!
Unohdin listastani yhden tärkeän:
Kuch Kuch Hota Hai on tosi hyvä!
Siinä on Shahrukh Khan, Kajol (tosi hyvä) ja
Rani Mukerji!
- Marjut
Haluaisin muutaman ihanan leffan itselleni mutta ei niitä täältä maalta saa! Onko jotain postimyyntiä tai kauppaa jossain esim Helsingissä joka toimittaisi tänne elokuvat? Kiitos jos voitte neuvoa!
- fardowsa somalialainen
Hei hindi leffoja saa hakamiemestä sellaisesta india kaupasta missä lukee INDIAN MARKET
SIELTÄ SAAT MINKÄ LAISEN LEFFAN HALUAT JA SIINÄ ON ENGLANTIN TEKSTI
- Aiswaraya
Samoilla linjoilla ollaan... Kuch kuch hota haita on katottu jo moneen otteeseen, on se vaan niin hyvä. Sit tuo Veer-Zaara on toinen suosikki. Molemmissa saa itkeä oikein kunnolla.
Sit en muista nimeä, mutta sellainen elokuva, missä vanhemmat halusivat muuttaa lastensa luokse, mutta kukaan ei heitä halunnut ottaa... Ottopoika sitten oli ainut, joka todella rakasti vanhempiaan. Aiswarya varmaan tietää elokuvan nimen?Missä näit sen? Ehkä siellä muistetaan...!
Shahrukh Khan esitti ottopoikaa Kabhi Khushi
Kabhie Gham -leffassa...
--> Leffoja saa:
www.filmifriikki.fi
www.kukunor.com
Helsingissä on se yksi kauppa kauppahallin takana! Joku muu muistaa varmaan paremmin osoitteen!- Aiswaraya
Aishwarya kirjoitti:
Missä näit sen? Ehkä siellä muistetaan...!
Shahrukh Khan esitti ottopoikaa Kabhi Khushi
Kabhie Gham -leffassa...
--> Leffoja saa:
www.filmifriikki.fi
www.kukunor.com
Helsingissä on se yksi kauppa kauppahallin takana! Joku muu muistaa varmaan paremmin osoitteen!Lainattiin se elokuva kaverilta... Ja nyt muistinkin, että se on meillä kopioituna. Elikkäs elokuvan nimi on Baghban. Siinä näyttelee mm. Amitabh Bachan pääroolissa. Tuonkin nimen varmaan kirjoitin ihan väärin, mutta toivottovasti ymmärrätte, ketä tarkoitan.
Aiswaraya kirjoitti:
Lainattiin se elokuva kaverilta... Ja nyt muistinkin, että se on meillä kopioituna. Elikkäs elokuvan nimi on Baghban. Siinä näyttelee mm. Amitabh Bachan pääroolissa. Tuonkin nimen varmaan kirjoitin ihan väärin, mutta toivottovasti ymmärrätte, ketä tarkoitan.
...mutta en oo nähny itse leffaa.
- Preity
1. Veer-Zaara
2. Kabhie Khushi Kabhie Gham
3. Dilwale Dulhania Le Jayenge
Kaikki lempinäyttelijäni, iki-ihanan Shah Rukh Khanin, leffoja!
Lisäksi muita kivoja on läjittäin. Suositelkaa, please!Jos niin, niin tässä: (mun lempi noiden lisäksi):
* Hum Tumhare Hain Sanam (with Madhuri Dixit)
* Kal Ho Naa Ho (with Preity Zinta, Saif Ali Khan)
* DEVDAS (with Madhuri and Aishwarya Rai)
* Chalte Chalte (with Rani Mukreji)
* Main Hoon Na (with Sushmita Sen...)
* Dil To Pagal Hai (with Karishma Kapoor, Madhuri
Dixit)
* KUCH KUCH HOTA HAI (with Kajol, Rani M...)
HAPPY NEW YEAR -leffa on nyt tekeillä ja sen pitäisi valmistua tänä vuonna. Muitakin projekteja SRK:lla on myös tänä vuonna! Happy New Year -leffassa on paljon muitakin tuttuja! ;)
KÄYPPÄS TUOLLA MEIDÄN INTIA-OSASTOLLA OSOITTEESSA www.msn.fi (olikohan se niin). Siellä on paljon Bollywood faneja ja INTIA faneja! :)- Aiswaraya
Aishwarya kirjoitti:
Jos niin, niin tässä: (mun lempi noiden lisäksi):
* Hum Tumhare Hain Sanam (with Madhuri Dixit)
* Kal Ho Naa Ho (with Preity Zinta, Saif Ali Khan)
* DEVDAS (with Madhuri and Aishwarya Rai)
* Chalte Chalte (with Rani Mukreji)
* Main Hoon Na (with Sushmita Sen...)
* Dil To Pagal Hai (with Karishma Kapoor, Madhuri
Dixit)
* KUCH KUCH HOTA HAI (with Kajol, Rani M...)
HAPPY NEW YEAR -leffa on nyt tekeillä ja sen pitäisi valmistua tänä vuonna. Muitakin projekteja SRK:lla on myös tänä vuonna! Happy New Year -leffassa on paljon muitakin tuttuja! ;)
KÄYPPÄS TUOLLA MEIDÄN INTIA-OSASTOLLA OSOITTEESSA www.msn.fi (olikohan se niin). Siellä on paljon Bollywood faneja ja INTIA faneja! :)http://groups.msn.com/Intia
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232433Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531713Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu280966- 251952
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11944- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718