Minkälainen projekti on neonin mittarivalojen vaihtaminen ja minkälaiset polttimot.
Neonin mittarivalot
8
2554
Vastaukset
- pena
tere onhan siinä hiukan askaretta , eli siis a-pilarin muovit varovasti yläpäästä alkaen vääntäen pois , ovat parilla metalli klipsulla kinni , seuraavaksi kojelaudan päällinen , siinä neljä ruuvia,kaksi päässä, kaksi päällä ritilän vieressä,nosta päällistä takareunasta ,on taas muutama klipsu,sitten vedät taaksepäin,pitäisi olla päällinen sylissä,mittariston alareunassa on muovi paneeli ohuella ruuvarilla kampeemalla lähtee,laske ratti ala asentoon ,tuo paremmin tilaa,mittaristo on kiinni neljällä ruuvilla,mittari lähtee taaksepäin vetämällä sähköliittimestä,polttimot lasikantaisia 3w tai 5w,kannattaa voidella klipsut silikoonilla menee paremmin takaisin eikä jää kitisemään , joteskin näin toivottavasti on apua
- pena
tere jäi mainitsematta että -kenkä akusta irti, näin suosittelevat
- vm2000
kiitos ohjeista
Itse tein saman äskettäin. Jos on kaveri, se helpottaa.
Onko kenelläkään tietoa neon ll takaluukun tiivisteestä, mistä voisi tilata.- Anonyymi
Ei se kovin hankala ole. Itsellä kun tuollainen oli aikoinaan vaihdoin koko mittariston kun tutulla oli purkuauto, josta sain 20€ ko. mittariston. Samalla lähti matkamittarista 100000km pois :D
Nosti myyntiarvoa jonkin verran.
Noissa on sellaista vikaa, että vanhemmiten tulee kosketushäiriötä ja koko mittaristo herkästi pimeänä. Usein napakka isku palauttaa toimintakuntoon.- Anonyymi
Kyllä 100t kilometrit huomaa.
Verhoilu, auton keulan maalipinta.
Yleinen kulahtaminen. Keskimääräiset kilometrit.
- Anonyymi
Dodge Neonin mallivuosi 1995 tuli markkinoille vuoden 1994 alussa Yhdysvalloissa ja se suunniteltiin valmistuskustannuksiltaan edulliseksi. Säästösyistä kannentiiviste vaihdettiin suunnitellusta kolmikerroksisesta hieman halvempaan, jota ei suunnittelussa otettu huomioon aiheuttaen tiivisteen hajoamisen ennenaikaisesti.
Hyvä auto tuhottiin 5$ säästöllä. - Anonyymi
Samoin automaatissa meni vellit ja puurot sekaisin, vaihteiston lauhdutin oli integroitu syyläriin. Syyläristä meni vedet vaihdelootaan, kun molemmat jäähdyttimet alkoivat ruostua puhki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882