Suksiboxi

Nubira Farkku

Ennen ajelin Astra farkulla ja mahtui hyvin lumilaudat, koira ja muut romppeet takaboxiin. Kesällä kun vaihdoin Nubiraan ei tullu mieleenikään mitata et kuinka talvella selvitään kuljetuksista.... huonosti :(( Mulla ei oo minkäänlaisia kokemuksia suksibokseista, joten kaikki tieto on tervetullutta. Ja jos jonkun nurkissa lojuu sopiva, niin olen valmis hieromaan kauppoja. Koiraa ei siis boxiin panna vaan kolme lumilautaa ;))Hurjasta bensankulutuksesta huolimatta Nubira on kiva kärry ajella. Sopii näin naisellekin :))

1

627

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPLehto

Mulla ei lauta mahtunut kunnolla edes 406:n farmarin takalaatikkoon, joten ostin siihen aikaan kattotelineen ja pienen käytetyn boxin. Ne sopi suoraan myös Nubiraan. Ei siinä boxin ostamisessa mitään ihmeitä tarvita, kunhan muistaa, että mitä kalliimman ostaa, sitä paremman saa. Tuon huomasin, kun itse muutamia boxeja katselin. Itse en tarvinnut mitään erikoista, joten ostin käytettynä 50cm:n boxin (merkkiä en muista). Siihen mahtuu varmaan kolme lautaakin, koska parhaimmillaan olen täyttänyt sen yhdellä laudalla, laskettelusuksilla, kaksilla murtomaasuksilla ja parilla jääkiekkomailalla. Se kannattaa muistaa, kun boxia telineeseen kiinnittää, että laittaa sen kunnolla kiinni ja auton menosuuntaan nähden suoraan. Eipä siinä muuten mitään ihmeempiä ole...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      141
      1020
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      27
      956
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      43
      858
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      41
      745
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      48
      694
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      58
      625
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      589
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      588
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      577
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      57
      575
    Aihe