Täällä puhutaan aina naisen nuolemisesta, jopa niinkin että joku nainen väittää että miehillä on helpompaa kun ei tarvitse ottaa mitään suuhun, vain kielellä lipoa. Minulla on itsellä ainakin se parasta että imen naista samalla kevyesti kun kielellä hyväilen klitorista, siis niin että suussa on paljon muutakin kuin vain pelkkä klitoris. ja tietenkin joskus hiukan leikkimeielellä imen lähes koko "pimpsan" suuhuni, häpyhuulinenn kaikkineen.(nam nam)
Miä muuten on paras tapa hyväillä klitorista? Pituus vai poikkisuuntaan, vaiko pyöritellä kieltä ympäri...vai kaikki yhdessä? Vai onko se mistä täällä puhutaan, siis se vain kielellä lipominen parasta? Olen sitäkin yrittänyt mutta on jotenkin raskasta liikutella kieltään2-3cm ulkona suustaan 10-20 minuuttia minkä ajan naisen orgasmiin pääseminen usein kestää. Mun "imuperiaatteella" on sitävastoin, oikasssa asennossa helppo jatkaa melkein kuinka kauan tahansa. Mikä sitten on parasta???
Nuolla vai imeä??
9
7279
Vastaukset
- melina
Ite tykkään sekä nuolemisesta että siitä imemisestä, mutta samaan aikaan pitäs tosiaan hyväillä vaikka klittaa, tuntuu aika tönköltä jos ei tee muuta ku imee vaan...
Jatka vaan tuohon tyyliin ;)
Tykkään eniten siitä ku aluks kiusataan sillä kielellä, ei ihan heti kosketa klitorikseen, sitte sellasia piiiiitkiä pehmeitä vetoja pituussuuntaan, klitoriksen nuoleminen tai juuri tuo mainitsemasi imeminen, sellasten kuvioiden piirtely kielellä on kans kivaa, ja kunnon "suuteleminen" tai huulilla hyväily. Ei sen oo aina pakko olla kieli. Aaah ;)- Lihadildo
Oletkos siinä, Sua on varmaan ihan pakko kohta tulla imemään :)
- kitty35
sopivassa suhteessa. Mä tykkään siitä kun kielellä sivelee klittaa ja sen ympäristöä ensin höyhenen kevyesti...silleen että sen tuskin tuntee. Se saa mut valumaan kiimaa... ;)Mut sopivat imaisut loppuvaiheessa vie sen huipun yli...wow!
- innomies
Mun kokemuksen mukaan varsinkin pienempien huulien alueen kun nappaa imutukseen ja vähän lipoo kielellä niin avot.
Tosin kovin moni nainen on niin herkkä tuolta että ei tykkää, ehkä olen ollut liikenteessä liian aikaisin ? =) - ei enää teinityttö
innomies kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan varsinkin pienempien huulien alueen kun nappaa imutukseen ja vähän lipoo kielellä niin avot.
Tosin kovin moni nainen on niin herkkä tuolta että ei tykkää, ehkä olen ollut liikenteessä liian aikaisin ? =)Juu, "kuuntele" tarkasti naisen reaktioita. Itse olin nuorempana ainakin tosi herkkä tuolta alapäästä ja vähänkin vääränlainen liike, kosketus saattoi tehdä epämiellyttävää ja viedä kiihkon pois. Silloin sitä ei edes osannut / kehdannut sanoa, että älä hei noin tee vaan tee niin... eikä sitä ehkä olisi edes itsekään osannut neuvoa että mistä tykkää kun oli niin kokematon. Nyt vasta iän myötä kestää alapääkin erilaista kosketusta ja osaa itse sanoa mistä pitää ja mistä ei.
- noufeissi
riippuu naisesta.
kysy naiseltasi, hän tietää parhaiten. toiset tykkää toisesta. itse tykkään siitä kun orgasmin lähestyessä pikku hiljaa mies koventaa otteitaan, esim. alkaa käyttää kahta sormea, ja imeä samalla kun nuolee. - Celduin
Tämä on vain oma mieltymykseni, en takaa että toimii kaikilla naisilla, koska olemme yksilöllisiä.
Mikä on paras tapa hyväillä klitorista? Noh, itse pidän kevyestä imemisestä ja nuolemisesta. Mutta ehdottomasti ei saa nuolla alhaalta ylös (siis emättimen aukolta ylöspäin ja klitoriksen yli) koska klitoriksen alapuolella ei ole esinahkaa, ja se on niin herkkä että tuntuu pahalta. En tiedä onko muilla vastaavia tuntemuksia mutta kuitenkin..
Rytmikäs imeminen tuntuu hyvältä, kuitenkin kevyt imu. Imu tuntuu mielestäni paremmalta kuin se lipominen.
Ehkäpä sinun kannattaisi kysyä suoraan kumppaniltasi hänen mieltymyksistään, koska kaikki naiset ovat erilaisia. Täälläkin voi olla sellaisia neuvoja, jotka eivät tunnu kumppanistasi lainkaan hyvältä.- mullakin
Tuntuu tosi ikävältä jos mies nuolee ja vielä voimakkaasti alhaalta ylöspäin suoran vedon klitan yli.. auts! Siinä on potku lähellä... onneksi mieheni on jo oppinut ettei tee sitä. Pehmeä pyörittely ja nuolut klitan vierestä vaikka alhaalta ylöspäin läheltä peppureikää vaginan yli klitan vierestä, ympäri... vähitellen voimistuen ja välillä hellästi imaisten ja otteet koveten loppua kohti ja vielä sormet sisään niin orkku on taattu, nam.
- toimii
parhaiten ja siihen kielenpyörittely mukaan=) nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752