Willy - Sini - M

Matti

Uusi sivu viestinnän helpottamiseksi.

63

6886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • willy

      Kello on 0:37 ja "päivä" voi alkaa...

      Katselin juuri uunituoreen Jack The Ripperin, joka oli loistava niin kuin sopi odottaakin.

      Nyt tämä viiltäjä-Jack loikkii yöhön ... poing.. poing...
      ( vitsi vitsinä )

      Matti varmasti on nukkumassa jo ? Ja Sini saaressa ?

      W

      • W

        öitä.

        w


      • Matti
        W kirjoitti:

        öitä.

        w

        Siis tervehdys

        Sinulla on kai hieman tavallisista maan matosista poikkeava vuorokausirytmi?

        Arvostelinko jo sen Inferno.fi:n? Lyhyesti: mielenkiintoinen, turhan monimutkainen, yllätyksekäs, olisi kaivannut hieman kehittelyä.

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        Siis tervehdys

        Sinulla on kai hieman tavallisista maan matosista poikkeava vuorokausirytmi?

        Arvostelinko jo sen Inferno.fi:n? Lyhyesti: mielenkiintoinen, turhan monimutkainen, yllätyksekäs, olisi kaivannut hieman kehittelyä.

        M

        Matti,

        Miten päiväsi on sujunut ?

        Minä ehdin törmätä mainitsemaasi Infernoon Suomalaisessa kirjakaupassa, mutta hirveästi en kai menettänyt, kun sen hyllyyn jätin ?

        Mutta Teleny - kunpa törmäisin siihen. Olen haahuillut kirpputoreilla ja osto- ja myyntiliikkeissä vähän "sillä silmällä", mutta kun ei. Vaikka olisihan s e ihme, jos joku tuommoisesta aarteesta olisi vapaaehtoisesti mennyt luopumaan.

        Tänään löysin jäätelönhakureissulla aivan uskomattoman idyllisen karkki- ja jätskikaupan keskeltä kaupunkia. En ole aiemmin sinne eksynyt, vaikka se on ollut samassa paikassa ja saman suvun omistuksessa 30-luvulta saakka. Olen aina mennyt ohi, mikä on harmi.

        Puoti oli pieni ja koristeellinen, niin kuin lasisen tiskin takana hymyilevä iäkäs täti-ihminenkin. Tuntui kuin olisi astunut 70 vuotta ajassa taaksepäin tuosta vain - sellainen oli tunnelma.

        Ja tyrkyllä oli toinen toistaan persoonallisempia ja persoonallisemmin paperoituja makeisia, vanhanajan nekkuja.. vaikka mitä.

        Ja myymälän takana oli pieni rottinkikalusteinen kahvihuone. Istuin siellä, join kardemummakahvin, ja lähtiessäni unohdin ajatukseni pöydälle.

        w


      • Oisinpa ... :)
        w kirjoitti:

        Matti,

        Miten päiväsi on sujunut ?

        Minä ehdin törmätä mainitsemaasi Infernoon Suomalaisessa kirjakaupassa, mutta hirveästi en kai menettänyt, kun sen hyllyyn jätin ?

        Mutta Teleny - kunpa törmäisin siihen. Olen haahuillut kirpputoreilla ja osto- ja myyntiliikkeissä vähän "sillä silmällä", mutta kun ei. Vaikka olisihan s e ihme, jos joku tuommoisesta aarteesta olisi vapaaehtoisesti mennyt luopumaan.

        Tänään löysin jäätelönhakureissulla aivan uskomattoman idyllisen karkki- ja jätskikaupan keskeltä kaupunkia. En ole aiemmin sinne eksynyt, vaikka se on ollut samassa paikassa ja saman suvun omistuksessa 30-luvulta saakka. Olen aina mennyt ohi, mikä on harmi.

        Puoti oli pieni ja koristeellinen, niin kuin lasisen tiskin takana hymyilevä iäkäs täti-ihminenkin. Tuntui kuin olisi astunut 70 vuotta ajassa taaksepäin tuosta vain - sellainen oli tunnelma.

        Ja tyrkyllä oli toinen toistaan persoonallisempia ja persoonallisemmin paperoituja makeisia, vanhanajan nekkuja.. vaikka mitä.

        Ja myymälän takana oli pieni rottinkikalusteinen kahvihuone. Istuin siellä, join kardemummakahvin, ja lähtiessäni unohdin ajatukseni pöydälle.

        w

        Sä Willy olet ihana :)!


      • w
        Oisinpa ... :) kirjoitti:

        Sä Willy olet ihana :)!

        Ihminen voi olla "ihana" vasta sitten, kun hän lakkaa olemasta ihminen.

        Mutta kiitos.

        W


    • w

      Missä lymyät ?

      w

      • w

        Lähden tästä nyt.

        Voikaa hyvästi.

        W


      • Matti

        Willy

        Enhän minä missään piileskele, mutta ihmisen (tai ainakin minun) on sentään levättävä joskus.

        Tuo löytämäsi karkkikaupan idylli vaikutti kerrassaan auvoisalta. Vaikka en namusista erityisemmin välitä, kernaasti haluaisin tuntea tuon puodin rauhaisan tunnelman.

        Mitä Telenyyn tulee, luulen, että sitä ei helposti divareista löydy. Suosittelen rohkeaa kääntymistä kirjastolaitoksen puoleen.

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Enhän minä missään piileskele, mutta ihmisen (tai ainakin minun) on sentään levättävä joskus.

        Tuo löytämäsi karkkikaupan idylli vaikutti kerrassaan auvoisalta. Vaikka en namusista erityisemmin välitä, kernaasti haluaisin tuntea tuon puodin rauhaisan tunnelman.

        Mitä Telenyyn tulee, luulen, että sitä ei helposti divareista löydy. Suosittelen rohkeaa kääntymistä kirjastolaitoksen puoleen.

        M

        Matti

        Kiitos viestistäsi.

        Eipä löydy Telenyä tämän kaupungin pääkirjastosta - sinnehän ensimmäiseksi suuntasin. Doria Gray ja De Profundis löytyvät - niin kuin taisin aiemmin kertoa - mutta Telenyä ei ole.

        Voisitko, jos ehdit, hieman valaista mitä ko. opus pitää sisällään ? Minkälaisia ihmisiä, minkälaisia teemoja ? Olisi todella mukavaa
        tietää.

        Miten on tämä päivä surahtanut ? Toivottavasti hyvin. Itse laitoin juuri "aamukahvin" tippumaan, ja juotuani sen taidan halkaista atomin.

        Laizkottaa.

        Vastailepa, kun ehdit.

        W


      • Matti
        w kirjoitti:

        Matti

        Kiitos viestistäsi.

        Eipä löydy Telenyä tämän kaupungin pääkirjastosta - sinnehän ensimmäiseksi suuntasin. Doria Gray ja De Profundis löytyvät - niin kuin taisin aiemmin kertoa - mutta Telenyä ei ole.

        Voisitko, jos ehdit, hieman valaista mitä ko. opus pitää sisällään ? Minkälaisia ihmisiä, minkälaisia teemoja ? Olisi todella mukavaa
        tietää.

        Miten on tämä päivä surahtanut ? Toivottavasti hyvin. Itse laitoin juuri "aamukahvin" tippumaan, ja juotuani sen taidan halkaista atomin.

        Laizkottaa.

        Vastailepa, kun ehdit.

        W

        Rakas Willy

        Varmaan olet jollain hakuohjelmalla etsinytkin Telenyä.

        "Teleny, a novel published in 1893 and to which Oscar Wilde is thought to have contributed, is considered to be the first modern homosexual novel."

        Kirjassa Teleny on hyvin ahdistunut homoseksuaalisuutensa takia, mutta sitten ystävänsä kanssa rauhoittuu, tasaantuu, rakastuu. Onnellisia hetkiä on paljon, mutta myös epäilyä ja murhetta. Pojat - tietenkin - viettävät näennäiselämää. Sillan kaiteellekin joudutaan. Telenyn äiti - näennäisestä hyväksymisestään huolimatta - ei ollenkaan helpota poikien tilannetta. Traagisuus ei ole kaukana.


        Ihmettelen kyllä kaupunkiasi. Siellä on maanmainio karkki- ja jäätelömyymälä, jossa saa kardemummakahvia, mutta kirjastosta ei löydy Telenyä.

        Sinun
        M


      • Matti
        Matti kirjoitti:

        Rakas Willy

        Varmaan olet jollain hakuohjelmalla etsinytkin Telenyä.

        "Teleny, a novel published in 1893 and to which Oscar Wilde is thought to have contributed, is considered to be the first modern homosexual novel."

        Kirjassa Teleny on hyvin ahdistunut homoseksuaalisuutensa takia, mutta sitten ystävänsä kanssa rauhoittuu, tasaantuu, rakastuu. Onnellisia hetkiä on paljon, mutta myös epäilyä ja murhetta. Pojat - tietenkin - viettävät näennäiselämää. Sillan kaiteellekin joudutaan. Telenyn äiti - näennäisestä hyväksymisestään huolimatta - ei ollenkaan helpota poikien tilannetta. Traagisuus ei ole kaukana.


        Ihmettelen kyllä kaupunkiasi. Siellä on maanmainio karkki- ja jäätelömyymälä, jossa saa kardemummakahvia, mutta kirjastosta ei löydy Telenyä.

        Sinun
        M

        Willy

        Eihän tästä herra Telenystä kai ikuisuusaihetta tehdä, mutta ...

        Katsoin paikkakuntani kirjaston tiedostosta pari minuuttia sitten, että Telenyä on kolme kappaletta lainattavissa.

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Eihän tästä herra Telenystä kai ikuisuusaihetta tehdä, mutta ...

        Katsoin paikkakuntani kirjaston tiedostosta pari minuuttia sitten, että Telenyä on kolme kappaletta lainattavissa.

        M

        Matti


        Kiitos viesteistäsi.

        Että teiltä löytyy Telenyä oikein kolmin kappalein, kun meiltä ei ensimmäistäkään ?!

        No, ei auta kuin lohduttaudun sillä, että katselemisen arvoisia elokuvia pääkirjastostamme kuitenkin löytyy, kuten Hammam - turkkilainen kylpylä, ja Maurice. Ah.

        Löysin muuten novellihistoriaa tutkiessani tarinan, jonka nimi oli Eka kerta - mikäli oikein muistan... Kysymyksessä oli h-eroottinen kertomus ja kirjoittaja Matti.. - Sinäkö ?
        Ehkä se e t ollut Sinä, mutta kysynpä nyt kumminkin....

        Aion lähteä rantsuun kohta, ihan vain kävelemään ja vakoilemaan ihmisiä...

        Kirjoita.

        t. Salainen Agentti


      • Matti
        w kirjoitti:

        Matti


        Kiitos viesteistäsi.

        Että teiltä löytyy Telenyä oikein kolmin kappalein, kun meiltä ei ensimmäistäkään ?!

        No, ei auta kuin lohduttaudun sillä, että katselemisen arvoisia elokuvia pääkirjastostamme kuitenkin löytyy, kuten Hammam - turkkilainen kylpylä, ja Maurice. Ah.

        Löysin muuten novellihistoriaa tutkiessani tarinan, jonka nimi oli Eka kerta - mikäli oikein muistan... Kysymyksessä oli h-eroottinen kertomus ja kirjoittaja Matti.. - Sinäkö ?
        Ehkä se e t ollut Sinä, mutta kysynpä nyt kumminkin....

        Aion lähteä rantsuun kohta, ihan vain kävelemään ja vakoilemaan ihmisiä...

        Kirjoita.

        t. Salainen Agentti

        Willy

        Tuottanenko pettymyksen vai helpotuksen, kun kerron, että en ole kirjoittanut ensimmäistäkään novellia näille tai muillekaan palstoille? Nyt voit sitten kertoa, millainen se lukemasi tarina oli.

        Muista antaa rantsuraportti!

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Tuottanenko pettymyksen vai helpotuksen, kun kerron, että en ole kirjoittanut ensimmäistäkään novellia näille tai muillekaan palstoille? Nyt voit sitten kertoa, millainen se lukemasi tarina oli.

        Muista antaa rantsuraportti!

        M

        Matti,


        Satamassa on sellainen pieni ravintolaksi muutettu laivavanhus ankkurissa. Kävin siellä kahvilla ja pullalla.

        Myöhemmin istuin penkillä puistossa ja ihmettelin, mihin kaikki luulivat olevansa menossa ja mistä he luulivat olevansa tulossa. Vähän ilkeää, mutta minusta tahrattomiksi tärkätyt, salkku kainalossa puolijuoksua etenevät henkilöt ovat lähinnä huvittavia.

        Jup. Olen ilkeä. Hyi hyi....

        Se kaimasi kirjoittama tarina ei ollut ollenkaan hassumpi. Ja toivottavasti Sinäkin rupeat kirjoittamaan ; olisi TODELLA mukavaa lukea novellejasi tai muita - mitä ikinä nyt haluaisitkaan kirjoittaa.

        Nyt rupean syömään.

        Naputtelethan taas kuulumisiasi ?

        W


      • Matti
        w kirjoitti:

        Matti,


        Satamassa on sellainen pieni ravintolaksi muutettu laivavanhus ankkurissa. Kävin siellä kahvilla ja pullalla.

        Myöhemmin istuin penkillä puistossa ja ihmettelin, mihin kaikki luulivat olevansa menossa ja mistä he luulivat olevansa tulossa. Vähän ilkeää, mutta minusta tahrattomiksi tärkätyt, salkku kainalossa puolijuoksua etenevät henkilöt ovat lähinnä huvittavia.

        Jup. Olen ilkeä. Hyi hyi....

        Se kaimasi kirjoittama tarina ei ollut ollenkaan hassumpi. Ja toivottavasti Sinäkin rupeat kirjoittamaan ; olisi TODELLA mukavaa lukea novellejasi tai muita - mitä ikinä nyt haluaisitkaan kirjoittaa.

        Nyt rupean syömään.

        Naputtelethan taas kuulumisiasi ?

        W

        Willy

        Kyllä nyt tunnen itseni puhtaaksi ja raikkaaksi. Kummasti helteelläkin sauna hyväilee.

        Pitäisiköhän katsella yleisurheilua tv:stä. Suuremmin se ei kiinnosta, mutta ei oikein muutakaan jaksaisi, kun on niin suloisen raukea olo.

        Nautinpa ensin saunajuomaksi puoli kiloa tomaatteja.

        Matti


      • w
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Kyllä nyt tunnen itseni puhtaaksi ja raikkaaksi. Kummasti helteelläkin sauna hyväilee.

        Pitäisiköhän katsella yleisurheilua tv:stä. Suuremmin se ei kiinnosta, mutta ei oikein muutakaan jaksaisi, kun on niin suloisen raukea olo.

        Nautinpa ensin saunajuomaksi puoli kiloa tomaatteja.

        Matti

        Matti,

        Tulinpa juuri saunasta minäkin, mutta tomaatit jätin väliin...

        On vähän menokengässä kutinaa, joten aion tästä lähteä kaupungille ja törmätä tuttuihin.

        Kirjoittelehan taas.

        Huomisiin...

        W


    • w

      Huomenta Matti,

      Heräsin juuri ja olo on kauhea, mutta siitä voin syyttää vain itseäni.

      Uak.

      Mutta aurinko paistaa ja elämä voittaa...

      Kirjoita.

      W

      • w

        Huh. Tulin juuri lenkiltä.

        Missä olet ?

        W


      • Matti
        w kirjoitti:

        Huh. Tulin juuri lenkiltä.

        Missä olet ?

        W

        Willy

        Olitko jo siis lenkillä aamuisen karambolan jälkeen? Toivottavasti sydämesi kestää.

        Minä olin äsken - ehkä tilanteeseesi sopimattomasti - kalmistossa. Kävin sukulaisten ja muiden tuttujen haudoilla.

        Muistelin mennyttä maailmaa.

        Matti


      • w
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Olitko jo siis lenkillä aamuisen karambolan jälkeen? Toivottavasti sydämesi kestää.

        Minä olin äsken - ehkä tilanteeseesi sopimattomasti - kalmistossa. Kävin sukulaisten ja muiden tuttujen haudoilla.

        Muistelin mennyttä maailmaa.

        Matti

        Kiitos viestistäsi.

        Joo-o, olen tolpillani jälleen. Ajoin itseäni mäkeä ylös ja toista alas, otin viileän suihkun ja nyt on olo taivaallisen hyvä.

        Kalmistossa vaeltelit ? Itsekin käyn uurnalehdossa usein kiroamassa kaiken järjettömyyttä. Sitä että näyttämö vaihtuu ajallaan itse kunkin kohdalla, ja vielä enemmän sitä että yleensä ne yksilöt, jotka kenties muita paremmin ansaitsisivat elää, lähtevät ensimmäiseksi.

        Yritän lohduttautua ajattelemalla, että rajan ylittäneet elävät
        a i n a k i n niin kauan kuin m e elämme ja ajattelemme heitä.

        Mutta kysymys on retorinen ; kukaan ei vastaa.

        Miksi juuri hän ? Miksi se ja se ? Miksi me kaikki ?

        Forever in my heart,

        Willy
        (maailmantuskan viaton (?) uhri)


      • willy
        w kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi.

        Joo-o, olen tolpillani jälleen. Ajoin itseäni mäkeä ylös ja toista alas, otin viileän suihkun ja nyt on olo taivaallisen hyvä.

        Kalmistossa vaeltelit ? Itsekin käyn uurnalehdossa usein kiroamassa kaiken järjettömyyttä. Sitä että näyttämö vaihtuu ajallaan itse kunkin kohdalla, ja vielä enemmän sitä että yleensä ne yksilöt, jotka kenties muita paremmin ansaitsisivat elää, lähtevät ensimmäiseksi.

        Yritän lohduttautua ajattelemalla, että rajan ylittäneet elävät
        a i n a k i n niin kauan kuin m e elämme ja ajattelemme heitä.

        Mutta kysymys on retorinen ; kukaan ei vastaa.

        Miksi juuri hän ? Miksi se ja se ? Miksi me kaikki ?

        Forever in my heart,

        Willy
        (maailmantuskan viaton (?) uhri)

        Missä olet ?


      • Matti
        w kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi.

        Joo-o, olen tolpillani jälleen. Ajoin itseäni mäkeä ylös ja toista alas, otin viileän suihkun ja nyt on olo taivaallisen hyvä.

        Kalmistossa vaeltelit ? Itsekin käyn uurnalehdossa usein kiroamassa kaiken järjettömyyttä. Sitä että näyttämö vaihtuu ajallaan itse kunkin kohdalla, ja vielä enemmän sitä että yleensä ne yksilöt, jotka kenties muita paremmin ansaitsisivat elää, lähtevät ensimmäiseksi.

        Yritän lohduttautua ajattelemalla, että rajan ylittäneet elävät
        a i n a k i n niin kauan kuin m e elämme ja ajattelemme heitä.

        Mutta kysymys on retorinen ; kukaan ei vastaa.

        Miksi juuri hän ? Miksi se ja se ? Miksi me kaikki ?

        Forever in my heart,

        Willy
        (maailmantuskan viaton (?) uhri)

        Sinä viaton?

        No, kukapa tietää - ellet sinä.

        Autollako siis olit siellä lenkillä? ("Ajoin itseäni mäkeä ylös ja toista alas ---")



        Surullista siellä hautausmaalla oli se, että mullan poveen oli päätynyt niin monta nuorta hyvää ystävää. Jäi paljon puhumatta. Ja ennen kaikkea jäivät ne hetket, jolloin saattoi olla vaiti.

        Amen


      • w
        Matti kirjoitti:

        Sinä viaton?

        No, kukapa tietää - ellet sinä.

        Autollako siis olit siellä lenkillä? ("Ajoin itseäni mäkeä ylös ja toista alas ---")



        Surullista siellä hautausmaalla oli se, että mullan poveen oli päätynyt niin monta nuorta hyvää ystävää. Jäi paljon puhumatta. Ja ennen kaikkea jäivät ne hetket, jolloin saattoi olla vaiti.

        Amen

        Rakas Matti,

        Tahdonvoimani se oli, joka halutonta ruumistani lenkille ajoi. Yleisestikin olen vähän sitä mieltä, ettei autolla passaa urheilla.

        Ja aivan totta : kun ihmisen arvon tajuaa, kun haluaisi istua hänen kanssaan vielä vähän aikaa ja kertoa hänelle kaikki ne vaietut asiat, on hän liian usein lopullisesti poissa.

        Tämän tajuaminen on kivuliasta. Joskus sietämättömän.

        Amen.

        Willy


      • Matti
        w kirjoitti:

        Rakas Matti,

        Tahdonvoimani se oli, joka halutonta ruumistani lenkille ajoi. Yleisestikin olen vähän sitä mieltä, ettei autolla passaa urheilla.

        Ja aivan totta : kun ihmisen arvon tajuaa, kun haluaisi istua hänen kanssaan vielä vähän aikaa ja kertoa hänelle kaikki ne vaietut asiat, on hän liian usein lopullisesti poissa.

        Tämän tajuaminen on kivuliasta. Joskus sietämättömän.

        Amen.

        Willy

        Willy, Willy

        Vaihtaisimmeko keskustelun aihetta? Tulee turhan haikeaksi, jos liian kauan muistelee menneitä.

        (Nykysuomeksi: Sä tuut turhan haikeeks jos sä liian kauan muistelet menneitä.)



        Mahtaneeko muuten Sini vielä olla siellä saarella? Kenties hän noudattaa ohjettasi ja todella iskee sen miehen.

        SRT
        Matti


    • Matti

      Rakas Willy

      Kohta aamulinnut visertävät auringon kullatessa puiden latvat.

      Siksipä nautin vielä puoli kiloa tomaatteja.

      Hyvää huomenta siis sinulle ...

      Matti

      • Willy

        Rakas Matti,

        Kiitos taas viestistäsi.

        Rymysin puoli tuntia sitten kotiin ja totesin, että ohhoh. Että kello on taas noin ja noin paljon, että myöhästyn huomisesta taas.

        Pian koen metamorfoosin homppelista lepakoksi - kirjaimelliseksi sellaiseksi. Eivätkös ne ole yöeläjiä - lepakot ?

        On kumma olo. Olen epäkunnossa.

        Kirjoitathan ?

        Willykkä


      • w
        Willy kirjoitti:

        Rakas Matti,

        Kiitos taas viestistäsi.

        Rymysin puoli tuntia sitten kotiin ja totesin, että ohhoh. Että kello on taas noin ja noin paljon, että myöhästyn huomisesta taas.

        Pian koen metamorfoosin homppelista lepakoksi - kirjaimelliseksi sellaiseksi. Eivätkös ne ole yöeläjiä - lepakot ?

        On kumma olo. Olen epäkunnossa.

        Kirjoitathan ?

        Willykkä

        tomaatti niin heitän sillä itseäni.

        "And all of birds will sing to your
        beautiful heart..

        Lord, stay by me
        Don`t go down
        I never was free
        What are you talking about ?"

        Tähän aikaan vuorokaudesta ei pitäisi kuunnella musiikkia, eikä etenkään Cavea.


        Willy


      • w
        w kirjoitti:

        tomaatti niin heitän sillä itseäni.

        "And all of birds will sing to your
        beautiful heart..

        Lord, stay by me
        Don`t go down
        I never was free
        What are you talking about ?"

        Tähän aikaan vuorokaudesta ei pitäisi kuunnella musiikkia, eikä etenkään Cavea.


        Willy

        Kylläpä on virkeä olo !

        Jes.

        W


      • Matti
        w kirjoitti:

        Kylläpä on virkeä olo !

        Jes.

        W

        Kiva, että sinulla menee hyvin. Älä suotta lepakoidu, enhän sitten voisi syöttää sinulle tomaatteja.

        Kuivuus on ajanut koivuista lehtiä niin paljon, että on pakko mennä edes vähän haravoimaan.

        M


      • willy
        Matti kirjoitti:

        Kiva, että sinulla menee hyvin. Älä suotta lepakoidu, enhän sitten voisi syöttää sinulle tomaatteja.

        Kuivuus on ajanut koivuista lehtiä niin paljon, että on pakko mennä edes vähän haravoimaan.

        M

        Terve,

        Kiitos taas viestistäsi.

        Kävinpä viskelemässä vanhentuneet pullat ja leivät linnuille. Hyvin kelpasivat.

        Huomenna lähden reissuun, jolla viivyn kolme vuorokautta, ellei koti-ikävä iske heti ensimmäisenä iltana...

        Kirjoittele.

        w


      • Matti
        willy kirjoitti:

        Terve,

        Kiitos taas viestistäsi.

        Kävinpä viskelemässä vanhentuneet pullat ja leivät linnuille. Hyvin kelpasivat.

        Huomenna lähden reissuun, jolla viivyn kolme vuorokautta, ellei koti-ikävä iske heti ensimmäisenä iltana...

        Kirjoittele.

        w

        Tuletko tänne päin?

        M


      • W
        Matti kirjoitti:

        Tuletko tänne päin?

        M

        päin ?

        w


      • w
        W kirjoitti:

        päin ?

        w

        Kotikaupunkini-Jyväskylä-Ähtäri-Alavus-Töysä.


      • Matti
        w kirjoitti:

        Kotikaupunkini-Jyväskylä-Ähtäri-Alavus-Töysä.

        Valitettavasti en taida asua enkä muutenkaan oleskella reittisi varrella.

        Menetkö kyläkauppaan Keskiselle?

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        Valitettavasti en taida asua enkä muutenkaan oleskella reittisi varrella.

        Menetkö kyläkauppaan Keskiselle?

        M

        Enköhän Keskiselläkin piipahda, mutta kyläreissusta lähinnä on kyse.

        Töysän kupeessa on kaverini lasinpuhallusateljee, ja ympärillä muita samanlaisia pieniä perheyrityksiä. Nämä viehättävät allekirjoittanutta kyllä monin verroin enemmän kuin Keskisen massiiviset kompleksit ( vaikka ne kuinka ovat punamullattuja ja "kylätyylisiä" ).

        Mutta : miten Sinun päiväsi on kulunut ? Saanko jo novellin luettavakseni ennen lähtöä ... ?


        W


      • Matti
        w kirjoitti:

        Enköhän Keskiselläkin piipahda, mutta kyläreissusta lähinnä on kyse.

        Töysän kupeessa on kaverini lasinpuhallusateljee, ja ympärillä muita samanlaisia pieniä perheyrityksiä. Nämä viehättävät allekirjoittanutta kyllä monin verroin enemmän kuin Keskisen massiiviset kompleksit ( vaikka ne kuinka ovat punamullattuja ja "kylätyylisiä" ).

        Mutta : miten Sinun päiväsi on kulunut ? Saanko jo novellin luettavakseni ennen lähtöä ... ?


        W

        En ole koskaan käynyt Keskisellä, vaikka televisioonissakin sinne kovasti kehotetaan menemään, enkä koko Töysässä sen puoleen. Ähtärissä ja Alavudella olen kyllä vieraillut.

        Tein tänään pienen maakuntamatkan, kävin myös tapaamassa sisartani.

        Jonkun verran olen haravoinut pihaa.

        Tavallista, tylsää elämää.

        Pahoin pelkään, että joudut vielä odottamaan, ennen kuin tarjoan sinulle lukunautintoa.

        Aiotko pysytellä kolme päivää tavoittamattomissa, vai onko sinulla matkasi aikana kompuutteri ja yhteys käytössäsi?

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        En ole koskaan käynyt Keskisellä, vaikka televisioonissakin sinne kovasti kehotetaan menemään, enkä koko Töysässä sen puoleen. Ähtärissä ja Alavudella olen kyllä vieraillut.

        Tein tänään pienen maakuntamatkan, kävin myös tapaamassa sisartani.

        Jonkun verran olen haravoinut pihaa.

        Tavallista, tylsää elämää.

        Pahoin pelkään, että joudut vielä odottamaan, ennen kuin tarjoan sinulle lukunautintoa.

        Aiotko pysytellä kolme päivää tavoittamattomissa, vai onko sinulla matkasi aikana kompuutteri ja yhteys käytössäsi?

        M

        "Huomenta",

        Kiitos viestistä.

        Toivon, että pääsen koneelle Töysässäkin. Muussa tapauksessa on vieroitusoireissa kestämistä, niin minulla kuin ympäristöllänikin...

        Hyvää yötä Sinulle.

        tv. uneton


      • Matti
        w kirjoitti:

        "Huomenta",

        Kiitos viestistä.

        Toivon, että pääsen koneelle Töysässäkin. Muussa tapauksessa on vieroitusoireissa kestämistä, niin minulla kuin ympäristöllänikin...

        Hyvää yötä Sinulle.

        tv. uneton

        Hyvää matkaa, rakas Willy. Tule terveenä takaisin!

        Matti


      • w
        Matti kirjoitti:

        Hyvää matkaa, rakas Willy. Tule terveenä takaisin!

        Matti

        rakas Matti.

        willy


    • Sini

      ehei, en pitkään.. en enää käy täällä "vakituisesti"..
      nojoo, voin ehkä joskus tulla moikkaan teitä=)
      jos haluatte...

      • Matti

        Moi, Sini!

        Joko siis pääsit pois saaresta? Miten meni? Valloititko X:n?

        Willy on Töysässä! Mahtaneeko tulla tänään pois, huomenna kai viimeistään.

        Tottakai moikkaat meitä - ja ahkeraan!

        SRT
        Matti


      • sini
        Matti kirjoitti:

        Moi, Sini!

        Joko siis pääsit pois saaresta? Miten meni? Valloititko X:n?

        Willy on Töysässä! Mahtaneeko tulla tänään pois, huomenna kai viimeistään.

        Tottakai moikkaat meitä - ja ahkeraan!

        SRT
        Matti

        joo.. saaresta tultiin pois, mut oltiin pari päivää enemmän kuin oli tarkoitus. oli niin mukavaa..
        Herra X on minun.

        Näin se homma etenee..
        ja ihan omalla painollaan.

        mitäs tänne kuuluu?


      • Matti
        sini kirjoitti:

        joo.. saaresta tultiin pois, mut oltiin pari päivää enemmän kuin oli tarkoitus. oli niin mukavaa..
        Herra X on minun.

        Näin se homma etenee..
        ja ihan omalla painollaan.

        mitäs tänne kuuluu?

        Rakas Sini

        Hyvä, että kaappasit X:n!

        (On ihanaa lukea: "Herra X on minun.")

        Ethän silti hylkää meitä?

        Toivoo
        Matti


      • s
        Matti kirjoitti:

        Rakas Sini

        Hyvä, että kaappasit X:n!

        (On ihanaa lukea: "Herra X on minun.")

        Ethän silti hylkää meitä?

        Toivoo
        Matti

        ..vaikka vietänkin aikaani enemmän hänen kanssaan..
        en tietenkään unohda kavereita=)
        saa nähdä mitä tästä jutusta tulee..


    • w

      Moro

      Täällä taas.
      En päässyt koneelle Töysässä.

      w

      • Matti

        Haudi!

        Jo pääsit pois Töysästä, hyvä.

        Missä on matkakertomus?

        M


      • w
        Matti kirjoitti:

        Haudi!

        Jo pääsit pois Töysästä, hyvä.

        Missä on matkakertomus?

        M

        Matkakertomus on päässäni ja siellä se pysyykin. En taida kirjoittaa novelleja enää.

        Mutta mitä Sinulle kuuluu ? Mitä olet puuhaillut viime päivinä ?

        Ja : mitä Sinin elämään ? Kuinka homma etenee Mr. X:n kanssa ? Hyvin, toivon.

        W


      • S
        w kirjoitti:

        Matkakertomus on päässäni ja siellä se pysyykin. En taida kirjoittaa novelleja enää.

        Mutta mitä Sinulle kuuluu ? Mitä olet puuhaillut viime päivinä ?

        Ja : mitä Sinin elämään ? Kuinka homma etenee Mr. X:n kanssa ? Hyvin, toivon.

        W

        Mr. X on hurmaava tummahiuksinen pörröpää.
        hänen katseeseen voi sulaa, joten sitä kannattaa varoa. jaiks..
        hyvinhän meillä kulkee, mahtavasti.
        ystävät tosin ovat olleet huolissaan, että >mitenhän kestää sinin rakkaus tällä kertaa, viikon vai kuukauden<
        taitaa tulla pitempikin juttu, tai mistäs sen tietää, viikko ollaan taaplattu ns. käsikädessä..


      • Matti
        S kirjoitti:

        Mr. X on hurmaava tummahiuksinen pörröpää.
        hänen katseeseen voi sulaa, joten sitä kannattaa varoa. jaiks..
        hyvinhän meillä kulkee, mahtavasti.
        ystävät tosin ovat olleet huolissaan, että >mitenhän kestää sinin rakkaus tällä kertaa, viikon vai kuukauden<
        taitaa tulla pitempikin juttu, tai mistäs sen tietää, viikko ollaan taaplattu ns. käsikädessä..

        Sini, olet onnesi hurmiossa - loistavaa!

        Olen viime päivinä kuunnellut Bridesheadia, jota Jeremy Irons ansiokkaasti on nauhalle lukenut. On se mahtavaa!

        Garpin maailman ohella tuo Mennyt maailma kuuluu jokaiseen kesääni. Olen sen tänä suvena lukenut suomeksi, katsonut sarjan videolta ja nyt on siis kuuntelu meneillään.

        Matti


      • w
        Matti kirjoitti:

        Sini, olet onnesi hurmiossa - loistavaa!

        Olen viime päivinä kuunnellut Bridesheadia, jota Jeremy Irons ansiokkaasti on nauhalle lukenut. On se mahtavaa!

        Garpin maailman ohella tuo Mennyt maailma kuuluu jokaiseen kesääni. Olen sen tänä suvena lukenut suomeksi, katsonut sarjan videolta ja nyt on siis kuuntelu meneillään.

        Matti

        Ja onnea Sinille !

        Tulin käväisemään vain - kohta menen maata. Päivä on sujunut kuntoilun merkeissä, on vuorossa parannus numero XVI.

        Näinpä Töysässä elokuvan, jossa esiintyi Stephen Dorff-niminen heppu - lahjakas kaveri minun mielestäni.

        Nyt hyvät yöt molemmille ja kaikille.

        Matti, kirjoitapas jo se novellisi. Tuntuu että olisi tilausta sille....

        W


      • Matti
        w kirjoitti:

        Ja onnea Sinille !

        Tulin käväisemään vain - kohta menen maata. Päivä on sujunut kuntoilun merkeissä, on vuorossa parannus numero XVI.

        Näinpä Töysässä elokuvan, jossa esiintyi Stephen Dorff-niminen heppu - lahjakas kaveri minun mielestäni.

        Nyt hyvät yöt molemmille ja kaikille.

        Matti, kirjoitapas jo se novellisi. Tuntuu että olisi tilausta sille....

        W

        Willy

        Millainen se kuudestoista parannus olisi? Voiko sitä verrata viidenteentoista yöhön?

        Kerropa lisää Stephen Dorffista.


        Novelleille tuntuu aina olevan tilausta ..


        M


      • s
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Millainen se kuudestoista parannus olisi? Voiko sitä verrata viidenteentoista yöhön?

        Kerropa lisää Stephen Dorffista.


        Novelleille tuntuu aina olevan tilausta ..


        M

        ...poissa vuosituhannen?
        täällä puhutaan niin oudoista jutuista, olen ihan ulkona.
        ulkopuolinen!
        ei se mitään..
        taitaapi olla minun aikani lähteä nukkumaan, ja ehkä kenties kadota täältä "palstalta" saa nähdä jaksaako sitä enää tulla tänne..
        tunnutte pärjäävän vallan hyvin ilman naispuolisen apua.. tsemii molemmille...
        ja LÄMMIN halaus...


      • Matti
        s kirjoitti:

        ...poissa vuosituhannen?
        täällä puhutaan niin oudoista jutuista, olen ihan ulkona.
        ulkopuolinen!
        ei se mitään..
        taitaapi olla minun aikani lähteä nukkumaan, ja ehkä kenties kadota täältä "palstalta" saa nähdä jaksaako sitä enää tulla tänne..
        tunnutte pärjäävän vallan hyvin ilman naispuolisen apua.. tsemii molemmille...
        ja LÄMMIN halaus...

        Sini,

        "Sinä kullan murunen, kullan kaunehimman,
        minä vasken palanen, vasken ruosteisimman."


        Tahtoisitko kuitenkin rikastuttaa elämäämme suloisella läsnäolollasi? Me tarvitsemme Sinua!

        Sydämellisen rakkain terveisin
        Matti


      • willy
        Matti kirjoitti:

        Sini,

        "Sinä kullan murunen, kullan kaunehimman,
        minä vasken palanen, vasken ruosteisimman."


        Tahtoisitko kuitenkin rikastuttaa elämäämme suloisella läsnäolollasi? Me tarvitsemme Sinua!

        Sydämellisen rakkain terveisin
        Matti

        Meitä et kyllä hylkää.

        Matinkin puolesta,

        Willy


      • Ville
        Matti kirjoitti:

        Willy

        Millainen se kuudestoista parannus olisi? Voiko sitä verrata viidenteentoista yöhön?

        Kerropa lisää Stephen Dorffista.


        Novelleille tuntuu aina olevan tilausta ..


        M

        Viidettätoista seuraa kuudestoista yö, ja se se vasta paha pimeä onkin.

        Selvitty kuitenkin on, ja elämä näyttää entisenlaiselta, eli aivan kuin olisi yö ja aivan kuin valvoisin. Jep.

        Stephen Dorffista en tiedä kertoa sen enempää, koska en ole nähnyt kuin yhden leffan ko. kaverilta.

        Minkä nimisiä näyttelijöitä Sinä mahdat suosia ?
        Kerro.

        Nyt poistun takavasemmalle tai etuoikealle. Hyvää yötä ja unta.

        Ville


      • s
        willy kirjoitti:

        Meitä et kyllä hylkää.

        Matinkin puolesta,

        Willy

        ...olla tilaa minulle..
        =)
        mutta saatan silti käydä täällä noin kerran päivässä...
        eli ette menetä...ainakaan toistaiseksi..
        tämän naisen päivät menevät opiskeluun, rakkauteen ja vapaa-aikaakin pitäisi hieman repiä..
        ja vielä tänne tulo...
        kyllä. näin se on.
        on kyllä kiva, kun tulee tänne... joskus täällä on minulle osoitettuja kysymyksiä ja tarinoita, useimmiten ei..
        en ehdi siis enää niin usein tietokoneelle..
        kuten jo kerroin, voi tulla käymään vielä, älkää luulko että pääsette minusta eroon täydellisesti...


      • Willy
        s kirjoitti:

        ...olla tilaa minulle..
        =)
        mutta saatan silti käydä täällä noin kerran päivässä...
        eli ette menetä...ainakaan toistaiseksi..
        tämän naisen päivät menevät opiskeluun, rakkauteen ja vapaa-aikaakin pitäisi hieman repiä..
        ja vielä tänne tulo...
        kyllä. näin se on.
        on kyllä kiva, kun tulee tänne... joskus täällä on minulle osoitettuja kysymyksiä ja tarinoita, useimmiten ei..
        en ehdi siis enää niin usein tietokoneelle..
        kuten jo kerroin, voi tulla käymään vielä, älkää luulko että pääsette minusta eroon täydellisesti...

        Tiedäkin olla haihtumatta ....

        Et saa mennä pois. Piste.

        W


      • sini
        Willy kirjoitti:

        Tiedäkin olla haihtumatta ....

        Et saa mennä pois. Piste.

        W

        miksi en saa haihtua?
        kuihtuminen on jo kovassa vauhdissa...


      • Matti
        sini kirjoitti:

        miksi en saa haihtua?
        kuihtuminen on jo kovassa vauhdissa...

        Sini rakas

        Siksi et saa haihtua, että olet elämämme suola, keskustelumme kirvoittaja, maailmamme valo.

        Matti


      • s
        Matti kirjoitti:

        Sini rakas

        Siksi et saa haihtua, että olet elämämme suola, keskustelumme kirvoittaja, maailmamme valo.

        Matti

        runollista Matti, tosi hyvä...
        kiitos, kiitos..
        tunnen itseni jollain oudolla tavalla tärkeäksi..
        niinkuin olisi äiti, tuntuu että joku tarvitsee..
        nojoo, ehkä ei.. ei oikeestaan äitimäinen olo, ehkä enemmänkin hämmentynyt..
        "Elämämme suola"(yhtä kirpeä)
        "keskustelumme kirvoittaja"(???)
        "maailmamme valo"(pikemminkin sadepilvi)

        mitäs nyt?


      • Matti
        s kirjoitti:

        runollista Matti, tosi hyvä...
        kiitos, kiitos..
        tunnen itseni jollain oudolla tavalla tärkeäksi..
        niinkuin olisi äiti, tuntuu että joku tarvitsee..
        nojoo, ehkä ei.. ei oikeestaan äitimäinen olo, ehkä enemmänkin hämmentynyt..
        "Elämämme suola"(yhtä kirpeä)
        "keskustelumme kirvoittaja"(???)
        "maailmamme valo"(pikemminkin sadepilvi)

        mitäs nyt?

        .. jos minä oikein runolle rupean, niin sitä ei kestä kukaan, et edes sinä rajattomassa suopeudessasi.

        M


      • William Shakespeare..
        s kirjoitti:

        runollista Matti, tosi hyvä...
        kiitos, kiitos..
        tunnen itseni jollain oudolla tavalla tärkeäksi..
        niinkuin olisi äiti, tuntuu että joku tarvitsee..
        nojoo, ehkä ei.. ei oikeestaan äitimäinen olo, ehkä enemmänkin hämmentynyt..
        "Elämämme suola"(yhtä kirpeä)
        "keskustelumme kirvoittaja"(???)
        "maailmamme valo"(pikemminkin sadepilvi)

        mitäs nyt?

        "And do so, love ; yet when they have devis`d
        What strained touches rhetoric can lend,
        Thou, truly fair, wert truly sympathiz`d
        In true plain words by thy true-telling friend...

        ... And, Thou away, the very birds are mute...

        Nor did I wonder at the lily`s white,
        Nor praise the deep vermilion in the rose ;
        They were but sweet, but figures of delight
        Drawn after You, You pattern of all those..."

        Sinä OLET tärkeä, Sini.

        t. Ville


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe