no voihan vanha vihtahousu sentään.......mä ainakin ostan niin monta ale tavaraa elämäni aikana k...

Honkie_Donkie_one

antaa idioottien ostaa tajuttoman kalliita kuteita ja muuta.Ihminen ei tarvitse paljon,luulis nyt vähemmälläkin/vähällä pärjäävän.Rienaustahan se on jos vaan ostaa ultra kalliita juttuja.Tietenkinhän se on niin että ei niiden laaduissa ole loppujen lopuksi niin eroja,alea vaan niin eiköhän rupea viisastumaan jotkut ihmiset.Vaikuttaapi niin muihinkin elämänasioihin jotta ei niin kritisoi suoraan ja noin sitä arvostuskin kasvaa ne mahtavat vaatteet kun pistää koko ihmisen ihan sekasin.Ihmisistä kun nykyään tahdotaan tehdä oikein tietynlaisia,kuitenkin se jossakin vaiheessa menee siihen että huomaa sen jotta pinta on vaan sitä pintaa.

4

723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä ihan

oikeassa, ei maailma siihen kaadu jos kaikilla ei ole muotikuteet päällä.
      Itse olen tällainen vielä työelämässä oleva täti ja työssä tarvitsen siistejä asuja. Hinta/laatusuhdetta pohdin tosi paljon silloin, kun teen alesta vaatehankintoja; sillä eka pesun jälkeen selviää tuliko ostettua kallis vai halpa.
      Ale-myynnistä ostettu vaate voi olla kallis, jos sitä voi käyttää vain yhteen pesukertaan asti ja huomaa ostaneensa humpuukia.
      Kokemus opettaa näissäkin asioissa.

• mir_i

..joka sana!!

• Holmberg

Ostakaa Ostakaa,centit pyörimään,ei kukaan niitä mukaan saa,luulisin.

• Nyt on muailma kyllä sillä mallilla, ettei auta kenenkään säästää, ettei se kaadu, siis muailma.

Kaikki kauppaan vaan, ennen joulun jälkeistä, meille kaikille tuhon tuovaa alennusmyyntikautta.

Ylentäkäämme itsemme Maailmantalouden Pelastajiksi!

Aamen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3186
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      395
      2250
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1931
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1787
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1639
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1457
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1231
    Aihe