jos sellaista siis tulee.. tietääkö joku? :)
mikähän on seuraava
5
557
Vastaukset
- gdfani1
Give Me Novacaine
- ...
että tulee enää videota. Niitähän on tullut jo neljä ( St. Jimmyn live-video, joka on ainakin ollut USA:n TRL:n listoilla).
- Sally.
... kirjoitti:
että tulee enää videota. Niitähän on tullut jo neljä ( St. Jimmyn live-video, joka on ainakin ollut USA:n TRL:n listoilla).
...ne on ainaki puhunu, et siitä saattais tulla video.
- risupää
Sally. kirjoitti:
...ne on ainaki puhunu, et siitä saattais tulla video.
oon jostain lukenu et ne aikois tehä siitä videon, mut ei tosiaankaan kannata uskoo kaikke mitä netissä sanotaan. Mä en oikeen usko et ne ois tekemässä videota siitä..
- St. Jimmy
...ainakin nähä Give me novacainista videomateriaalii, mut en sit kyl tiiä aikooks kundit tehä siitä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896