No niin pitihän sitä oikeen kirjoittaa tänne, kun enpä oikein tiedä mitäpä laittaisi taloyhtiönpikkujouluihin päälle?!? Verkka-asua oon miettinyt, mutta muijan mielestä se on liian virttynyt ja arkinen! Itse olen sitä mieltä että siinä onnistuu tangotkin kivasti ja on rento, rento kun olen itsekkin. Toinen vaihtoehto olisi Mallorcalta viisivuotta sitten ostettu tyylikäs Lacosten, Adidaksen ja Niken ja muidenkin merkkivaatteyritysten ilmeisesti yhteistyöllä tehty pinkki collageasuste, niin ja kätevä vyölaukku, johon mahtuupi kivasti taskumatti. Neuvokaa minua, kun ne alkavat hiljalleen lähestyä ne juhlat, aikaa on enää muutamia kuukausia!?
Mitäpä päälle pikkujouluihin ja missä pitää ne?
1
560
Vastaukset
- Jonne-Tku
Siis mitä! Ootko olevas jokin kovakin äijä vai, kun oot käyny jossain vit** mallorkalla? Oon ite ollut sil montakin kertaa ja ei hei ne paijat oo mitään yhteistuotabtoo, vaa ne on hei piraatteja! Mä kyl luulen että sä teet tuon ihan procvona, ei voi olla noi tyhmii muualla ku tampreella! Juu tiiääjän kyllä missä se on ja oon jopa käunnyt siellä ja siellä särkänmiemessäkin! Ettei tarvii alkaa sureee siitä eten oo koskaan edes tamperetta mukamas nähy! No jokainen tiety tekee mitä taghtoo mutta mä en kyllä lähtin verkkareisa menee mihinkän ja vielä kun sä muka tahtot lähtee pikkujouluihinm, , vaikka vuosi vasta alkaa, siksi luulen että sä vaan yrität provota kaikkia, vitun pelle sä oot, tamperelainen tai hesesassta!½!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4713656Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan242218Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1402009- 1081627
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul491492Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361284Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661246En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841235Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631176Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan141150