Mitäpä päälle pikkujouluihin ja missä pitää ne?

Martti K S

No niin pitihän sitä oikeen kirjoittaa tänne, kun enpä oikein tiedä mitäpä laittaisi taloyhtiönpikkujouluihin päälle?!? Verkka-asua oon miettinyt, mutta muijan mielestä se on liian virttynyt ja arkinen! Itse olen sitä mieltä että siinä onnistuu tangotkin kivasti ja on rento, rento kun olen itsekkin. Toinen vaihtoehto olisi Mallorcalta viisivuotta sitten ostettu tyylikäs Lacosten, Adidaksen ja Niken ja muidenkin merkkivaatteyritysten ilmeisesti yhteistyöllä tehty pinkki collageasuste, niin ja kätevä vyölaukku, johon mahtuupi kivasti taskumatti. Neuvokaa minua, kun ne alkavat hiljalleen lähestyä ne juhlat, aikaa on enää muutamia kuukausia!?

1

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonne-Tku

      Siis mitä! Ootko olevas jokin kovakin äijä vai, kun oot käyny jossain vit** mallorkalla? Oon ite ollut sil montakin kertaa ja ei hei ne paijat oo mitään yhteistuotabtoo, vaa ne on hei piraatteja! Mä kyl luulen että sä teet tuon ihan procvona, ei voi olla noi tyhmii muualla ku tampreella! Juu tiiääjän kyllä missä se on ja oon jopa käunnyt siellä ja siellä särkänmiemessäkin! Ettei tarvii alkaa sureee siitä eten oo koskaan edes tamperetta mukamas nähy! No jokainen tiety tekee mitä taghtoo mutta mä en kyllä lähtin verkkareisa menee mihinkän ja vielä kun sä muka tahtot lähtee pikkujouluihinm, , vaikka vuosi vasta alkaa, siksi luulen että sä vaan yrität provota kaikkia, vitun pelle sä oot, tamperelainen tai hesesassta!½!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe