No niin pitihän sitä oikeen kirjoittaa tänne, kun enpä oikein tiedä mitäpä laittaisi taloyhtiönpikkujouluihin päälle?!? Verkka-asua oon miettinyt, mutta muijan mielestä se on liian virttynyt ja arkinen! Itse olen sitä mieltä että siinä onnistuu tangotkin kivasti ja on rento, rento kun olen itsekkin. Toinen vaihtoehto olisi Mallorcalta viisivuotta sitten ostettu tyylikäs Lacosten, Adidaksen ja Niken ja muidenkin merkkivaatteyritysten ilmeisesti yhteistyöllä tehty pinkki collageasuste, niin ja kätevä vyölaukku, johon mahtuupi kivasti taskumatti. Neuvokaa minua, kun ne alkavat hiljalleen lähestyä ne juhlat, aikaa on enää muutamia kuukausia!?
Mitäpä päälle pikkujouluihin ja missä pitää ne?
1
579
Vastaukset
- Jonne-Tku
Siis mitä! Ootko olevas jokin kovakin äijä vai, kun oot käyny jossain vit** mallorkalla? Oon ite ollut sil montakin kertaa ja ei hei ne paijat oo mitään yhteistuotabtoo, vaa ne on hei piraatteja! Mä kyl luulen että sä teet tuon ihan procvona, ei voi olla noi tyhmii muualla ku tampreella! Juu tiiääjän kyllä missä se on ja oon jopa käunnyt siellä ja siellä särkänmiemessäkin! Ettei tarvii alkaa sureee siitä eten oo koskaan edes tamperetta mukamas nähy! No jokainen tiety tekee mitä taghtoo mutta mä en kyllä lähtin verkkareisa menee mihinkän ja vielä kun sä muka tahtot lähtee pikkujouluihinm, , vaikka vuosi vasta alkaa, siksi luulen että sä vaan yrität provota kaikkia, vitun pelle sä oot, tamperelainen tai hesesassta!½!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431217