Mitäpä päälle pikkujouluihin ja missä pitää ne?

Martti K S

No niin pitihän sitä oikeen kirjoittaa tänne, kun enpä oikein tiedä mitäpä laittaisi taloyhtiönpikkujouluihin päälle?!? Verkka-asua oon miettinyt, mutta muijan mielestä se on liian virttynyt ja arkinen! Itse olen sitä mieltä että siinä onnistuu tangotkin kivasti ja on rento, rento kun olen itsekkin. Toinen vaihtoehto olisi Mallorcalta viisivuotta sitten ostettu tyylikäs Lacosten, Adidaksen ja Niken ja muidenkin merkkivaatteyritysten ilmeisesti yhteistyöllä tehty pinkki collageasuste, niin ja kätevä vyölaukku, johon mahtuupi kivasti taskumatti. Neuvokaa minua, kun ne alkavat hiljalleen lähestyä ne juhlat, aikaa on enää muutamia kuukausia!?

1

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonne-Tku

Siis mitä! Ootko olevas jokin kovakin äijä vai, kun oot käyny jossain vit** mallorkalla? Oon ite ollut sil montakin kertaa ja ei hei ne paijat oo mitään yhteistuotabtoo, vaa ne on hei piraatteja! Mä kyl luulen että sä teet tuon ihan procvona, ei voi olla noi tyhmii muualla ku tampreella! Juu tiiääjän kyllä missä se on ja oon jopa käunnyt siellä ja siellä särkänmiemessäkin! Ettei tarvii alkaa sureee siitä eten oo koskaan edes tamperetta mukamas nähy! No jokainen tiety tekee mitä taghtoo mutta mä en kyllä lähtin verkkareisa menee mihinkän ja vielä kun sä muka tahtot lähtee pikkujouluihinm, , vaikka vuosi vasta alkaa, siksi luulen että sä vaan yrität provota kaikkia, vitun pelle sä oot, tamperelainen tai hesesassta!½!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6629
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2238
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe