jousimies mies

naarasleijona87

Olisin kysynyt seuraavaa.. onko jousimies mies todellakin sellainen että hän voi jättää naisensa
vain yhtäkkiä ja rynnätä heti seuraavan naisen kainaloon? OLen itse leijona ja takana on 8kk seurustelu. Jäin kiinni valkoisesta valheesta ja
siitä lähtien hän on ottanut minuun etäisyyttä ja
tullut kylmemmäksi minua kohtaan kuin jäävuori.
Kaipaako jousimies mies ex rakastaan ja onko mahdollista että hän antaa anteeksi ja palaa luokseni? Hän sanoo yhä rakastavansa minua. Hän on juuri tavannut uuden naisen, ryyppää melkein joka päivä tämän naisen kanssa ja silti on kysynyt yhteisiltä tuttaviltamme kuulumisiani. onko mitään mahdollisuutta että palaamme yhteen vai pitäisikö minun jo mennä elämässäni eteenpäin? Kaikki kommentit sekä mielipiteet otetaan vastaan!

7

3820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies nainen 85

      jousimies on välillä liiankin äkkipikainen..ne haluavat mennä ja tulla oman mielen mukaan..jos yrität kahlita jousimiestä ei hän ole siinä enää kauaa...itse seurustelen ja välillä minullekin tulee olo päästä taas vapaana kuin taivaan lintu...mut si taas kultani yllättää iloisesti enkä haluaka lähteä mihinkää..pidä pieni etäisyys niin jousimies on kokonaan sinun...älä pidä hirveitä kuulusteluita..ymmärrä häntä..pieni valkoinen valhe voi olla kohtalokas jousimiehen kanssa..mutta jos ette palaakaan takasi yhteen niin ole silti onnellinen viettämästäsi ajasta jousimiehen kans..se o voinu olla hyvinki sun elämäs parast aikaa...jousimiestä ei unohda niin hevillä..ja jos tämä jousimiehesi on nuori niin sillä o vielä suurempi halu mennä ja tulla miten lystää...älä vain vangitse...siitä ei tuu si yhtää mitää jos yrittää hallita toista.. mut aina on toivoa...=)ole optimistinen...:)

      • 12.12.80

        aivan niin ollut yhessä oinaan kanssa pian 8 vuotta mutta tämä jouskari nainen ottaa välillä lomaa rakkaastaan ja pakenee omiin oloihinsa


    • alfatar69

      sanoisinpa, että jouskarisi hakee uudesta naisesta pönkitystä omalle egolleen, joka on saanut pienen kolhaisun. Näyttää siltä, että useimmat jousimies miehet eivät vain voi olla ilman naista tai naisia, aina on vähintäänkin joku flirtin kohde jossain ja jos oma nainen loukkaa niin tukea haetaan toisesta naisesta. Mielestäni on hyvinkin todennäköistä, että hän nyt leikittelee uuden naisensa kanssa hetken ja palaa myöhemmin luoksesi. Osoita olevasi avoin ja vastaanottava jos haluat hänet vielä takaisin.

    • dargaicel24

      jos pelat kortisi oikken mutta me olla kaikki ennen kaikea yksilöitä itse kysyn mielipitesen vahvistusta matta täyyt muista merkinme edustajat voivat juoda myös kavereiten seurassa mutta ainakin minä kaippan mennyttä joten eihän sitä tieddä vaikka saaisit häneet minä uskon kyllä että jos tiedät mitä olet tekemässä niin voitte joskus olla yhessä mutta nyt se on paljonlti suun päätöksisttä kinni sillä sinun pitä olla se aktivisenpi osapuoli

    • myös jousimies mies

      Olen jousimies ,miespuolinen.Eikä kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut minusta,eikä syyttä.Ymmärrän tämän.Joten jatkan tätä lohdutonta elämääni onanistina.Pakko on joskus purkautua,koska halut on annettu.valitettavasti

    • kaipaavat exää

      kokemuksesta jouskari miehen kanssa 17 vee ja hän edellenkin on mun perässä ja haluaa olla silloin tällöin mun kaa, sitten taas lähtee eikä hänestä ota selvä..
      mutta hän on maailman paras ystävä ja rehellinen mies ei osaa valehtella eikä tykkää jos hänelle valehdellaan,,, sen takia olemme vain ystäviä ja pysymmekin.
      itse olen kalat n eikä meillä ole yhteinen elämää koska emme sovi toisellemme.

    • lfo

      Ei kaikki jousimiesmiehet nussi ,eivätkä edes pidä naisista ,tää on tätä tyhjänpäiväistä yleistystä.Jousimiesmiehissä on myös homoja ja jopa runkkareita,joita naiset ei kiinnosta enempää kuin eilisen päivän Hesari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe