milloin plussasit? gallup

elina

eli jos ja kun olet saanut positiivisen tuloksen, niin...:

Millä testillä teit?
testasitko monesti ennenkuin tuli , eli saitko negaa välissä vai suoraan ?
(jos tuli nega ensin, heitikö kirveen kaivoon jo vai olitko varma raskaudestasi...)
millä kiertopäivillä?

olen vain huomannut että paljon näitä asioita kysellään niin pannaan kaikki tiedot samaan pinoon:)

23

21560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä...

N. kp 32 tein testin, nega tuli Apteekin omalla.
      N. kp 45 tein testin, plussa tuli Apteekin omalla. Ensin olin varma, että negaksi jää joten ajattelin masentaa itseni totaalisesti tekemällä sen toisen testin. Mutta iloinen yllätys...

• Aikku

kolme päivää ennen kuukautisten alkua (joulu aattona) tein acon 25, positiivisen testin :)

• Kev82

Acon10 tein muistaakseni kp.39/30-37. Olin päättänyt että yhtäkään testiä en enää tee ennenkuin menkat ovat oikeasti myöhässä. Vahva plussa ilmestyi ruutuun alta kymenessä sekunnissa.

• kerran

Unistep-testillä kp 33/29 ilta kuuden maissa. Vahva viiva ilmestyi nopeasti.

• Jihuu!

Eli tiistaina ja perjantaina kp33 tein hätäsenä testin ja negaa näytti - mielessä kävi että voi tulla myöhemmin plussa mutta tuon ekan negan johdosta olin niin yllättynyt kun se sitten tulikin!

Ekan testin tein predictorilla ja toisen clinicillä, jos nyt nimet oikein muistan.

• predictorilla

ja plussa tuli..en voinut uskoa todeksi, joten varmistin apteekin omalla testillä kp 28/26..plussa tuli sieltäkin..
        ja sitten soitin neuvolaan..!=D

• Tappi

Plussasin 10 vrk siitä kun olis pitänyt kuukautisten alkaa. Sitä ennen tein kaks negaa.

Negat tuli unistepin teisteillä. Plussan sain aconin testillä.

• Tappi

Eli plussa tuli kiertopäivänä 42

• Menin labraan raskaustestiin kun oli kp 32/n.30 Tulos oli negatiivinen. Se masensi mua vähän koska jotenkin tunne siitä että olin raskaana oli niin varma. Kuusi päivää myöhemmin testasin kotona mammaksi.fi:n testillä ja sain plussan, testi viiva oli himmeä, mutta siis positiivinen joka tapauksessa :)

• Odottaja-78

Kolmas testi näytti plussaa. Negatiiviset tein Predictorilla kp 29/28-30 ja kp 35. Haalea plussa tuli b-suren testillä kp 42 ja sit täytyi tehdä seuraavana päivänä vielä uusi apteekin omalla siinä oli jo selkeämpi plussa

• rv20+3

testasin kiertopäivänä 34/28 haamuviivan (testi: mammaksi.fi)...olin vasta lopettanut pillerit, joten ajattelin menkkojen olevan myöhässä pillereiden lopettamisen takia, mutta eipä ollutkaan... *onnellinen*

• hanna

5 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt edes alkaa.

• sulaina

ensin testasin negan kp27/28, sitten haamun kp34/28 ja vahvan plussan kp36/28

En uskonut haamuun... Testinä oli apteekin oma testi.

• merkkuli

samana päivänä ku menkat ois pitäny alkaa, vai oiskoha ollu jo vähä ennen. tuli himmeä viiva. tosin kierto epäs. joten hankala sanoa.

• Hippiäinen76

Acon10:llä tein 2-3 pvä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Puolitoista vuotta oli yritystä takana ja testejä oli ennätetty jo aiemminkin kokeilla. Niinpä, haalea plussa oli positiivinen yllätys (olin melko varma, ettei se taarkaan ollut onnistunut, mutta en malttanut olla testaamatta). Muutaman päivän päästä tein vielä varmistustestin (sama Acon10) ja viiv oli jo tummentunut enemmän. Nyt rv 33 1.

• .....

kp 34/31 super vahva viiva, Nyt 34 4

• mulla

kp 33/28 vahvat kaksi viivaa.

• Impi Einari 11.6.2006

Koska kuukautiseni ovat aina olleet erittäin epäsäännölliset ja minulla oli juuri aloitettu uusi lääkitys (metformini PCO:hon), en todellakaan tiennyt olevani raskaana saatika sitä odottanut.
      Ensimmäinen nega tuli 23.9. (kp 33, rv 2 5)
      toinen nega 30.9. (kp 40, rv 3 5) testin tein koska oli syntymäpäiväni ja ajattelin että vauva olisi ehdottomasti paras lahja! :) Koska tulos oli nega, aluksi ajattelin että teen vielä viikon päästä uuden, mutta luovutin haluilleni ja annoin pettyneenä olla.
      Sitten alkoi pahoinvointi ja rintoja aristi todella. Ensimmäinen kerta kun en oikeasti odottanut testiltä mitään, siihen välittömästi tuli kaksi viivaa, plussasin 25.10. (rv 7 2)
      Apteekin kautta ajoin kaverilleni ja varmistin tuloksen todistajien kera! :)
      Kaksi negaa oli mammaksi.fi:n testejä, eka plussa sama ja toinen plussa apteekin oma.
      Että näin minulla! :) Nyt viikkoja 17.

• alussa

Plussasin apteekin omalla testillä kolme päivää sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa. Negoja en kyllä tehnyt välissä. Olisi varmaan näyttänyt aikasemminkin plussaa kun tuo viiva oli niin voimakas.

• heti plussat

1.raskaus ~2v. Sitten cittarista ostin 3e testin tein samana iltana kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja heti näytti selvän plussan

2.raskaus kp27/29 treenasin ja mulla tuli sen jälkeen tippa verta, juoksin viereiseen apteekkiin hakemaan raskaustestin clearbluen digitesti ja samana iltapäivänä tuli selvä "raskaana"

• näin,.,

en muista merkkiä, mutta testasin sinä pv:nä kun menkkojen ois pitäny alkaa, ja haalee mutta selkeä plussa heti :)(ennen olen tehnyt niitä himona kokoajan ja kun plussaa ei heti tule niin odotan ja odotan josko vielä muuttus ja ilmestys mut tosiasia on se että jos raskaana on niin se plussa tulee sitä mukaa siihen kun virtsa sen kohdan ylittää, ei enää sen jälkeen vaikka kuinka snaotaan että odota sen ja sen verran)

• Esikoista odottava
        näin,., kirjoitti:

en muista merkkiä, mutta testasin sinä pv:nä kun menkkojen ois pitäny alkaa, ja haalee mutta selkeä plussa heti :)(ennen olen tehnyt niitä himona kokoajan ja kun plussaa ei heti tule niin odotan ja odotan josko vielä muuttus ja ilmestys mut tosiasia on se että jos raskaana on niin se plussa tulee sitä mukaa siihen kun virtsa sen kohdan ylittää, ei enää sen jälkeen vaikka kuinka snaotaan että odota sen ja sen verran)

Minäkään en muista merkkiä, mutta se oli apteekista ostettu. Sain vahvan plussan kp 39/35 :)

• Ninnaliinuska
        Esikoista odottava kirjoitti:

Minäkään en muista merkkiä, mutta se oli apteekista ostettu. Sain vahvan plussan kp 39/35 :)

Ensimmäisessä raskaudessa tein raskaustestin samana aamuna kuin olisi pitänyt menkkojen alkaa. Testi näytti heti selvän plussan, eli ei jäänyt epäselväksi. Testinä käytin silloin apteekin omaa.

Toisessa raskaudessa tein myös raskaustestin samana aamuna kuin olisi pitänyt menkkojen alkaa. Testi näytti juuri ja juuri erittäin haalean plussan. Kyseessä oli RFSU:n testi. Samanlaisen toisen tein ko. päivänä vielä iltapäivällä, kun asia jäi mietityttään ja stressaamaan. Tulos oli kuitenkin sama.

Seuraavana päivänä tein iltapäivällä vielä kolmannen testin, joka oli Predictor-merkkinen. Se näytti heti selkeän plussan.

Kummatkin raskaudet saivat alkunsa ensimmäisestä yrittämisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      3693
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1371
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      52
      1313
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1222
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1182
    6. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      29
      1110
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1087
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      55
      940
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      912
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      898
    Aihe