jos alea hakee niin kirppikseen :)

90%

Alennuksia ei normaalista kaupasta saa, kunkahan suuri kate on ennen alea? 200 vai 300% todellinen ale löytyy kirppikseltä. 3 pukua 150MK kaupan hinta taatusti 3000MK jos ei enemmän että jos halpaa haluaa niin kirppikseltä löytyy. farkkujakin 1,65€ siihen hintaan ei yksikään tavallinen pulju vaatteitaan myy.

31

7836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääöl

      Kirppis vaatteissa on vaan se vika että kun pidettyjä niin kunto mitä sattuu ja kyllä uusi on aina uusi.

      • mani

        älä osta huonokuntoisia!!


      • nikkelimarkka

        Tänä päivänä kirppikset täynnä uutta kamaa, tuotu mm. Virosta, tukkuliikkeitten hyllyt pullollaan uutta kamaa, jobbarit liikkeellä, varkaat liikkeellä - viedään omaan käyttöön useimmiten omaan pöytään jonnekin muualle, huh huh. Sitä vaan että pimeää kauppaahan se eritoten näille "ammattilaisille". Vois luetella vaikka kuinka monta eri kirppistä moisesta. Eikös tuloista pidä maksaa verot. Veronkiertoa koko touhu. Tuota on nähty. Ne aidosti kirppisläiset saavat kärsiä noitten touhuista. Kuinka moni vie lasten-omiaan vaatteita ajatuksella jos joku muu tarvitsee lapsilleen, ja vaivanpalkkaa joku eku itselle, he koko touhussa menettävät.

        Paras kirppis on saksilla niin palasiksi tänä päivänä ja jätelaatikkoon.

        Että joku oikein ilmoitti tulot, kertoi mitä kaikkea on tehty kirppurahoilla, no maksoitko verot myös.


    • noin halpa kirppis,

      kun sen mitä olen kierrellyt kirppiksiä, niin hinnat joskus jopa kalliimpia kun kaupoissa. Ikivanhasta matkamuisto T-paidasta joku pyyttää 10€. Risasista farkuista pitäis maksaa 20-30€, ei mitään järkee ostaa kirppikseltä.

      • jos on

        Jos kotikaupungissasi on Emmaus kirpputori, niin ei varmasti ole kovin kallis. Olen myös löytänyt sieltä tosi hyviä, ei rikkinäisiä ja hyvin muodikkaita vaatteita (en pistä päälleni mitään typerää tai önhöistä, jos tapaisit mut kadulla, et ikinä uskoisi, että osa vaatteistani on kirpputorilta!).

        UFF on todella kallis. Sieltä ei kannata mitään ostaa. Vaatteet voi olla hyviäkin, mutta kymppiä ei viittis maksaa silti kirppishameesta. Vai mitä? Kaupassa voi olla joskus halvempaa kuin UFF:illa.

        Ne kirppikset, missä on hyllyjä yksityisille myyjille on kans surkeita paikkoja. Ihmiset koittaa päästä eroon rikkinäisistä, liian monta kertaa pestyistä tai muotonsa menettäneistä vaatteista aika hurjaan hintaan. Ei mitään järkee. Laittaisivat roskiin mieluummin. Emmaus on ollut ainut semmoinen järkevä hinta-laatu kirppis.

        Joskus oon huomannut, että kaupasta en edes löydä
        semmoista mitä etsin. Tai jos olen löytänyt, on hinta niin huikea, että sitä on vaikea käsittää. Sitten kun olen luopunut etsimisestä ja mennyt matkan varrella vielä kirppikselle, niin olen löytänyt sieltä useita sopivia kuteita ja niille on ollut paljon käyttöä.

        Lisää mielipiteitä ! Kiva aihe.


    • vanhoja,

      kun hinnatkin on markoissa.

    • kirpparin pitäjä

      hei !
      tää porukka ei ilmeisesti ole etelä-pohjanmaalta,koska täälä on erittäin hyvin edullisia ja siistejä kirpputoreja. mukana on myös paljon uuttakin tavaraa runsaasti tarjolla. minä en ole ikinä malttanut laittaa monia euroja tai markkoja vaatteisiin, vaan oon etsinyt aina halvimman mukaan hyvänkin näköisiä vaatteita. likkakaveri on aina kulkenut viimeisen muodin mukaisesti marimekko yms vaatteissa kuluttaa todella paljon vaatehankintoihin. Mutta nyt pidän itse kirpputoria ja voin sanoa teille, että minulla on todella paljon laatuvaatteita myynnissä ja itse kuljen täysin kirpputorilta ostetuissa vaatteissa eli on marimekkoa, mic mac ym muita laatumerkkejä, kaverini on "katkera" minun löydölleni,koska minult kuluu paljon vähemmän rahaa samoihin vaateisiin, joita hän ostaa kaupasta yli puolet kallimmalla hinnalla.
      minulla säästyy erittäin paljon euroja kirpputorijen takia, ja vaatteet joita ostan OVAT TODELLA HYVIÄ,joskus jopa ihan käyttämättömiäkin, käyn toki muidenkin kirppareilla. Joten kyllä siellä kannattaa käydä, mikäli haluaa säästää rahaa. ja minulla on ehtona myyjille, ettei myyntiin saa tuoda likaista eikä rikkinäistä tavaraa, joten ehkä senkin takia minulla on vain hyviä tuotteita tarjolla. En edes muista, koska olisin ostanut oikeen kaupasta vaatteita. Ostan myös paljon sisustustevaraakin ja kun kyllästyy niin saa taas laittaa kierrätykseen.Mutta jos kuljette etelä-pohjanmaalla tervetuloa lapualle !

    • Minä vaan

      En ole oikein kirppari ihmisiä, en osaa niiltä katsella mitään ja inhoan kaikkea vanhaa ja käytettyä. En siksi et haluun ostaa aina uutta, koska en todellakaan ole mikään shoppailia muutenkaan. Vaatteita ostan kun edelliset hajoo päälle, mut sit ostan uutta. Omistan kerrallaan esim noin kahdet farkut ja 3-4 puseroo.. Mut se siitä. Tuttava piirissä on kirppari ihmisiä ja olen ollut mukana aina joskus. Musta toi kirppari homma on vuosien varrella menny ihan ideana paskaksi, ihan suomalaisittain sanottuna. Ämmät heiluu siellä turkeissa ja katsoo käyttämätöntä vaatetta ta avaamatonta verho pakkausta ja huutaa et 50 centtiä... Kamala miten kallis, tämänhän pitäis olla kirpputori ja ei niin paljo maksaa. -Pistää miettiin et pitiköhän muorien oikeesti mennä kaatopaikalle kun kirppariki tuntuu kalliilta. Kyllä mun mielestä kirppari kamastaki pitäis kohtuu hinta maksaa. Kirpparien pöytä vuokrat vaan myyjille kallistuu, mut kaikki pitäis myydä melkeen ilmaseks ja jäädä tappiolle. Jotain rajaa pitäs olla sairaalloisessa pihtailussa asiakkaillakin. Tai sit vaan sinne kaatopaikalle asioimaan! Mitä olette mieltä?

      • nainen 59v

        on hyviä kirpputoreja. Joskus samassa rekissä on monta käypästä ja pitämätöntä just minun kokoa ja värejä. Käsilaukkuja olen myös saanut mieleisiä.
        Entiset kiertoon, kun uutta löytyy. Alennusmyyntejä kammoksun, harvoin on laatutavaraa. Loppuunmyyntinä myydään puolikin vuottta vartavasten tuotettuaroinaa.


      • annavaan

        En todella enää mene kirpparille myymään "sika halvalla". Annan mielummin ystävilleni ja reiluille tuttavilleni. Olen muutaman kerran ollut kokemuksen vuoksi myymässä hienoja, ehjiä, laadukkaita ja uutena vähän enemmän maksaneita vaatteitamme ja joitakin tavaroita. Kova on tinkiminen ollut, vielä aika pienestäkin hinnasta. Kaupasta ei todellakaan saa uutena yhtä hyvää halvempaan hintaan, mitä olin myymässä. Huomasin saman myös monelta kirpparin myyntipöydältä . On ihme kun vielä 1,50e hinnasta kehdataan tinkiä ja sitten mutista että onpa kalliit kirpparihinnat!? Jos myynnissä olisi ollut halppishallin tavarat tai vaatteet, olisi hinta ehkä kova ollutkin, mutta kyllä laadun huomaa vähän käytettynäkin. Siis parempi antaa fiksuille tai ystävällisille ja arvostaville ihmisille ilmaiseksi. Säästyy myyntivaiva ja saa hyvän mielen. Muut menköön aleen tai kaatikselle, please.


      • onnellinen

        Olen itsekin vapaaehtoisena myyjänä kirppiksellä joka toimii erään hyväntekeväisyyttä tekevän järjestön alla.Tavara joka meille tulee on puhdasta,käytettyä,ei lumppua.Samoin tulee paljon mm.astioita,kodinkoneita(toimivia),huonekaluja,kirjoja(suosituin tuotteemme)muuten vaatteiden lisäksi,tietokonesälää emme vastaan ota se ei liiku,lehtiä...tänä päivänä ihmiset ostohuumassaan tekevät typeriä ratkaisuja jotka kaduttaa ja silloin kirppari on oikea paikka minne ne voi toimittaa ei kaatopaikalle.Saamme kaikki lahjoituksina ja meillä toimii myös periaate jos tuot niin voit viedä.Lasten vaatteet ovat kova juttu.Teemme myös hyväntekeväisyyttä Venäjälle.Meillä ei haise pahalle sen enempää liike kuin myyjätkään,hinnat todella halvat alk.0,50 €..joten käynti meillä ei kukkaroa rasita.Kahviakin saa,ja vessakin on ilman erimaksua että näin meillä.


      • Myyntimies z
        annavaan kirjoitti:

        En todella enää mene kirpparille myymään "sika halvalla". Annan mielummin ystävilleni ja reiluille tuttavilleni. Olen muutaman kerran ollut kokemuksen vuoksi myymässä hienoja, ehjiä, laadukkaita ja uutena vähän enemmän maksaneita vaatteitamme ja joitakin tavaroita. Kova on tinkiminen ollut, vielä aika pienestäkin hinnasta. Kaupasta ei todellakaan saa uutena yhtä hyvää halvempaan hintaan, mitä olin myymässä. Huomasin saman myös monelta kirpparin myyntipöydältä . On ihme kun vielä 1,50e hinnasta kehdataan tinkiä ja sitten mutista että onpa kalliit kirpparihinnat!? Jos myynnissä olisi ollut halppishallin tavarat tai vaatteet, olisi hinta ehkä kova ollutkin, mutta kyllä laadun huomaa vähän käytettynäkin. Siis parempi antaa fiksuille tai ystävällisille ja arvostaville ihmisille ilmaiseksi. Säästyy myyntivaiva ja saa hyvän mielen. Muut menköön aleen tai kaatikselle, please.

        Ittenne hengiltä!Suomalaiset ovat rahattomia tinkijöitä!


      • Sadboy
        onnellinen kirjoitti:

        Olen itsekin vapaaehtoisena myyjänä kirppiksellä joka toimii erään hyväntekeväisyyttä tekevän järjestön alla.Tavara joka meille tulee on puhdasta,käytettyä,ei lumppua.Samoin tulee paljon mm.astioita,kodinkoneita(toimivia),huonekaluja,kirjoja(suosituin tuotteemme)muuten vaatteiden lisäksi,tietokonesälää emme vastaan ota se ei liiku,lehtiä...tänä päivänä ihmiset ostohuumassaan tekevät typeriä ratkaisuja jotka kaduttaa ja silloin kirppari on oikea paikka minne ne voi toimittaa ei kaatopaikalle.Saamme kaikki lahjoituksina ja meillä toimii myös periaate jos tuot niin voit viedä.Lasten vaatteet ovat kova juttu.Teemme myös hyväntekeväisyyttä Venäjälle.Meillä ei haise pahalle sen enempää liike kuin myyjätkään,hinnat todella halvat alk.0,50 €..joten käynti meillä ei kukkaroa rasita.Kahviakin saa,ja vessakin on ilman erimaksua että näin meillä.

        Pistä osoite tulemaan, niin tullaan katsomaan.


      • onnellinen
        Sadboy kirjoitti:

        Pistä osoite tulemaan, niin tullaan katsomaan.

        Olemme Hartolassa.
        Paikka Op:alakerta.
        Avoinna ma-pe 9-15
        la:9-13(joskus poikkeustapauksissa 14)
        kesätorstait:9.17
        Tervetuloa!!!


      • kuinka
        onnellinen kirjoitti:

        Olen itsekin vapaaehtoisena myyjänä kirppiksellä joka toimii erään hyväntekeväisyyttä tekevän järjestön alla.Tavara joka meille tulee on puhdasta,käytettyä,ei lumppua.Samoin tulee paljon mm.astioita,kodinkoneita(toimivia),huonekaluja,kirjoja(suosituin tuotteemme)muuten vaatteiden lisäksi,tietokonesälää emme vastaan ota se ei liiku,lehtiä...tänä päivänä ihmiset ostohuumassaan tekevät typeriä ratkaisuja jotka kaduttaa ja silloin kirppari on oikea paikka minne ne voi toimittaa ei kaatopaikalle.Saamme kaikki lahjoituksina ja meillä toimii myös periaate jos tuot niin voit viedä.Lasten vaatteet ovat kova juttu.Teemme myös hyväntekeväisyyttä Venäjälle.Meillä ei haise pahalle sen enempää liike kuin myyjätkään,hinnat todella halvat alk.0,50 €..joten käynti meillä ei kukkaroa rasita.Kahviakin saa,ja vessakin on ilman erimaksua että näin meillä.

        Minkä järjestön?


      • kirppismyyjä
        kuinka kirjoitti:

        Minkä järjestön?

        Hartolan pky.eli Hartolan Päiväkeskusyhdistys.
        Teemme työtä päihdehaittojen ehkäisemiseksi.


      • Paula45
        onnellinen kirjoitti:

        Olemme Hartolassa.
        Paikka Op:alakerta.
        Avoinna ma-pe 9-15
        la:9-13(joskus poikkeustapauksissa 14)
        kesätorstait:9.17
        Tervetuloa!!!

        Suomi24 onkin mainoskanava! Miksei näitä editoida pois. Ärsyttää.


      • jaetaan tietoa
        Paula45 kirjoitti:

        Suomi24 onkin mainoskanava! Miksei näitä editoida pois. Ärsyttää.

        Eiköhän ole kohteliasta vastata kun kysytään. Tässä minäkin sulle, ole hyvä ;*

        Mitä sinä muuten itseasiassa palstalta haet? Itse tulin keskusteluun, koska halusin tietää missä parhaat alet on ja mihin hintaan. Ethän käräytä keskustelua ja vie tätä iloa pois? :)


    • ihan hyvä juttu

      Kirpputorit on ihan hyviä.
      Noh- niistä hinnoista voi olla monta mieltä!

      Vähän halvemmallahan sitä haluaa ostaa,mutta ymmärtäähän sitä tietty myyjänkin kannalta,et ei iahn ilmaiseks viitsi myydä..mutta jotkut hinnat on kyllä liika kalliita. Ja sellasia myyntipaikkoja,missä vois tinkiä on aika vähän. tietysti niitäkin on,mutta suurin osa on näitä maksa jotain 40e viikko ja jätät tavarat pöytään..nuo paikat on minusta tosi kalliita!!
      ajatelkaa,miten paljon saa myydä tavaraa johonkin 25-30e viikkomaksuun? ellei sitten ole ihan jotain huippukallista tavaraa,jota myy..mut jos ajattelee ihan perus pöytää lehtiä,kirjoja,vaatteita..niin paljon pitää myydä. Musta noi hinnat vois vähän laskee. niin ehkäpä ihmiset myis enemmän ja hinnat laskis muutenkin..toiveajattelua? heh..

      • löytää

        hyväkuntoisen, kohtuuhintaisen, omankokoisen vaatteen, niin siitä vaan ostamaan, jos kehtaa käyttää.


      • muuten

        jaksaa metsästää koinsyömiä riepuja joka viikko? ideaa?


    • Viipula

      Kirppari on kyllä paras kauppa mitä on ikinä keksitty. Ihmiset vievät hyvää tavaraa, jota eivät enää itse tarvitse. Olen itsekin vienyt ja myös saanut. Kierrätys torit olivat ennen hyviä, mutta en pidä enää niistä. Ennen oli ilmaista, mutta ei enää. Toisekseen, sieltä on turha enää mennä ostamaankaan mitään, koska pihalla jonottavat jo venäläiset ennen avaamisaikaa. En ole rasisiti, mutta näin täällä Imatralla on.

    • pöytä

      meillä oli kans juuri kirppispöytä. voitolle jäimme vajaa 170€, se on vähän verrattuna muihin kertoihin. mutta halvat hinnat meillä on. pääasia ettei tavaraa tarvi roskiin heittää turhaan ja saamme jotain vaivanpalkkaa. ollaan saatu paljon aikaseksi kirppisrahoilla, esim rempattu sauna, tapetoitu pari huonetta, ostettu pleikkari, maksettu laskuja..:) eikä vielä yhtään kaipaa niitä roinia mitä on vuosien varrella myyty. mutta noita teidän vaatteiden hintoja kyllä ihmettelen. tällä kertaa meidän vaatteet oli 5 sentistä yhteen euroon. vaatteet menee aika huonosti meidän kirppiksellä..mutta kirppiksen jälkeen viemme loput vaatteet sitten aina joko työttömien kirpputorille tai kirkkoherranvirastoon josta ne viedään ulkomaille. siellä tarvitsevat ainakin vaatteita ja osaavat arvostaa :)

    • wiivih

      Kirppikseltä saa halpaa ja myös hyväkuntoista tavaraa todella edullisesti... Farkkujakin saa alk. 1€.

    • Paula45

      Anne Linnonmaa -neule 3 euroa tamperelaisessa kirpparissa (Stockmannilla samaa edelleen myynnissä 139 euroa, Stockalla oli vielä töykeä myyjätär joka ei edes katsonutkaan minuun kun kysyin missä linnonmaat on). Kirpparilla oltiin iloisia hyvästä löydöstäni ja hymyiltiin jne. Kirpparilla saa palvelua ja iloisen mielen. Stockalla menee rahat ja on katseltava "jumaliksi" itseään luulevia tympeitä ex-malleja.Päivän löytö!

      • jaetaan tietoa

        Paula, nyt ymmärrän. Haukkua saa ja mainostaa kielteisesti mutta kun on positiivista sanottavaa niin liikkeen nimeä ei saa mainita...

        Ei, en sittenkään ymmärrä. Kuulen mieluummin hyviä kuin huonoja uutisia.


      • stokkan myyjät on peestä..

        MIksi tosiaankin jotkut vaatekauppojen myyjät luulevat itsestään niin ihmeitä ja katsovat asiakkaita nenänvarttaan pitkin?? Ei luulisi olevan varaa leveillä niillä palkoilla ja arvostella ihmisiä vaatteiden perusteella. Suurin osa asiakkaista kun taitaa olla parempi tuloisia kuin nämä myyjät. Isekin olen "vain" siivooja ja tienaan lisien kanssa paremmin kuin myyjät. Jotka kuitenkin pitävät itseään takuulla minua parempana ihmisenä.


      • tipuliinukka

        Eipä paranis sunkaan mennä yleistämään tota skeidaa kaikkiin Stockmanneihin, jos olet yhdessä saanut huonoa palvelua! En tiedä, missä tämä huonopalveluinen Stockasi on, mutta kyllä mua on AINA PALVELTU sielä asiantuntevasti ja jopa tultu kysymään, voiko hän(siis myyjä) auttaa mua jotenkin! Mielelläni siis minä käyn Stockalla. Täällä Turussa ainakin on hyvän palvelun lisäksi Stocka, jossa on erittäin helppo liikkua! :)

        Kirpputorit toisin on aika usein järjestetty paikoissa joihin mun on aika vaikea mennä tän kärryn kanssa... valitettavasti!
        En silti missään nimessä hauku kirppiksiäkään, sillä on hyvä, että joku löytää vaatteita sieltäkin, ettei maailma hukkuisi omaan paskaansa!

        Kaikesta huolimatta: ILOISTA KESÄÄ SULLE JA MUILLEKIN LUKIJOILLE! =))


    • Roope Ankka

      Tehkää köyhät mitä haluatte...tosiasiassa laatutavaraa löytyy vain kunnon liikkeistä .P

      • entinen kirppismyyjä

        Kirppiksellä pitäisi kaikki hyvä myydä korkeintaan 3e.lla niin kauppa käy. Itse ei tarvitse maksaa hyvästä arvoistaan hintaa, vaan halvalla jollei ilmaiseksi kaikki tänne.
        Olen iloinen kun olen saanut maksaa käyvän hinnan kirppikselläkin vielä hyvästä vaatteesta ym.
        Kirppis on tietenkin tavaroiden hyvä kierrätyspaikka, mutta pitääkö kaiken myydä toiselle, joka ei itse halua koskaan maksaa uudesta, liian halvalla?!


    • 69PKARJ

      OLEN KÄYTTÄNYT AINAKIN 19V ,SIELTÄ OSTETTUJA VAATTEITA.OVAT PUHTAITA SILITETTYJÄ. MIKÄ MAHTAVINTA TUOKSU ON ,KUIN UUSISSA KAUPPAKETJUISSA .MINÄKUN OLEN PIENI VANHUS ,JOPA LÖYTYY MIELUISIA JA TYYLIKKÄITÄ.SE NIMITTÄIN ON HYVÄÄ TEKEVIEN TUOTTETA.RIKKAT VIEVÄT SINNE .KÖYHÄTKIN SAAVAT KUNNON VAATETTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe