Sebamed kasvovesi..?!

m-i-l-t-z-u

Eilen tuli postissa Sebamed Clearface-sarjan tuotepaketti, jonka olin voittanut nettisivuilta. Olen jo puoli vuotta käyttänyt pesupalaa ja välillä puhdistusvaahtoa, joten paketti tuli aivan tarpeeseen!

Se sisälsi pesupalan, puhdistusvaahdon, hoitogeelin, kuivattavan geelipuikon, kuivattavan, värillisen finnivoiteen (geelipuikon kokoisen) ja syväpuhdistavan kasvoveden!

En ole ikinä nähnyt apteekissa "Sebamed Clearface syväpuhdistavaa kasvovettä finneille ja mustapäille" ja esitteessäkin, jonka sain paketin mukana ei ollut mitään mainintaa kasvovedestä ja ei kylläkään värillisestä puikostakaan. Muista tuotteista on kuvat ja selitykset, mutta ei näistä kahdesta...
Olen joskus silloin vieraillut itsehoitoapteekin nettisivuilla (josta tuon paketin voitin) ja ei siellä ole ollut mitään kasvovedestä! Onko tuo siis joku aivan upouusi tuote vai onko sen valmistus lopetettu tms.?

Kasvovesi oli todella hyvää (150 ml pullo), kun sitä eilen illalla kokeilin, ei kuivattanut yhtään ja teki ihon sileäksi ja virkisti.

Onko kenelläkään tietoa kyseisestä tuotteesta?

5

3373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arrzka

Ostin tuollaisen kasvoveden pari viikkoa sitten apteekista. Hyllyn reunassa luki "UUTUUS", joten ei sitä ilmeisesti ole kovin kauan myynnissä ollut. Tuntuu ihan hyvältä.

• m-i-l-t-z-u

Kiitos tiedosta :) Nyt voin rauhassa tuhlaillen käyttää voittamaani kasvovettä, kun tiedän, että sitä löytyy lisää apteekista =)

• opyutyu
        m-i-l-t-z-u kirjoitti:

Kiitos tiedosta :) Nyt voin rauhassa tuhlaillen käyttää voittamaani kasvovettä, kun tiedän, että sitä löytyy lisää apteekista =)

Tarviiko tuon kasvoveden jälkeen laittaa edes kosteusvoidetta?

• minä
        opyutyu kirjoitti:

Tarviiko tuon kasvoveden jälkeen laittaa edes kosteusvoidetta?

Aina tarvitsee. Kasvovesi vain puhdistaa pintaihoa ja sulkee ihohuokoset, mutta akneihon hoidossakin tarvitaan ihon kosteutusta ihon hyvinvoinnin kannalta.

• Sebamed

Taidan ostaa myös hoitogeelin samasta sarjasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe