Tietääkö kukan missäpäin Poria tämä kaunis näyttelijä asuu? Olisi kiva tietää. Hänellä ilmeisesti on oma maatila? Pitäneekö paikkansa?
Kaunis iahana nainen ja hyvä näyttelijä. Ilo porilaisille.
Maria Kuusiluoma
21
6854
Vastaukset
- Porilainen kaikilla mausteilla
Eiköhän tämä diiva Helsingissä vakituisesti asustele. Ainakin taannoin City-lehdestä neidin haastattelusta saimme lukea, että Pori on aika tylsä paikka, jossa on ainoastaan yksi kelvollinen yökerho, jossa sielläkin viikonlopusta toiseen ne samat naamat käyvät vongaamassa. Hänen vanhemmillaan ilmeisesti on maatila jossakin jokisuiston suunnilla.
- halooooojaa
marian vanhemmat on kuollu, paikkaa pitää veli
- Jussi
halooooojaa kirjoitti:
marian vanhemmat on kuollu, paikkaa pitää veli
Minäkin olen lukenut, että Marialla maatila Porissa. Sanokaa nyt hiukan tarkemmin, jos kerran tiedätte, edes se veljen paikka. Usein hän kertoo Porissa olevansa ja sieltä takuusti on kotoisin.
- nimeltään
Jussi kirjoitti:
Minäkin olen lukenut, että Marialla maatila Porissa. Sanokaa nyt hiukan tarkemmin, jos kerran tiedätte, edes se veljen paikka. Usein hän kertoo Porissa olevansa ja sieltä takuusti on kotoisin.
vantalan tilaa pitää minun tietääkseni velipoika.
ja vantalantila on vähälläraumalla tai siitä ulasooriin päin - Sirkkunen sivusta
nimeltään kirjoitti:
ja vantalantila on vähälläraumalla tai siitä ulasooriin päinJos Niinistön listalla, sittenhän hän on fiksu nainen. Hyvä. Näyttelijät yleensä ovat kommunistien kätyreitä ja typeryksiä.
- ensimmäinen yö
Itse olin Cafe Antonissa uudenvuoden iltana.
Siellä ainakin oli aika villi meno, ja monet uudet naamat jäivät mieleen ! - jonnuli
asuu aurinkolahessa lähellä vuosaarta!!!
- Anonyymi
nimeltään kirjoitti:
ja vantalantila on vähälläraumalla tai siitä ulasooriin päinValtavan tila on lähellä Ulasooria/Vähäraumaa. Vauras tila on hänen äitinsä kotitila ja isä työskennellyt tilalla mennessään avioon perijän kanssa. Entinen naapuri oli samoihin aikoihin tilalla myös töissä.
- Rikostutkija
Maria Kuusiluoman nimi löytyy Sauli Niinistön presidentinvaalien kannatuslistoilta.
Hänet voidaan siis luokitella rikolliseksi.- Nimetön
mut eikse eduskuntaa yrittäny vihreitte listoilta!?
- 1918
Nimetön kirjoitti:
mut eikse eduskuntaa yrittäny vihreitte listoilta!?
Nimi on Niinistön kannatuslistalla ja se on mielestäni rikos.
- JoNnA
tiedän sen pituuden :D !!!!!!! se on 164 cm on niin siistii tuntee se ees vähän
- Sukua
Olen itse maria kuusiluoman veljen kumilapsi ja joo heillä on oma kartano maalla. En kerro osoitetta
Edellinen viesti tähän ketjuun on näköjään kirjoitettu 12 vuotta sitten, joten eipä kai sitä osoitetta oo pitkään aikaan kukaan kaivannutkaan...
- Penalti
Itse tein marian kanssa kauppoja mukavan tuntuinen henkilö.
- tänään.lidlissä
Kaupassa oli tänään vanha elähtänyt korppu joka oli ottanut vuosisadan rusketuksen ja pakannut itsensä tiukkaan valkoiseen mekkoon, oli olevinaan joku planeetan upein pakkaus mutta peräsin roikkui niin pahasti että jos takana olisi kävellyt olisi pitänyt varoa jottei astu perseen päälle.
- happamiapihlanmarjat
Sinä et ainakaan saanut silmiäsi eroon hänestä.
- Turha_julkkis
Ja jos en nyt ihan väärin muista, niin hän ilmoitti jossain haastattelussa, että jos silloin odotettu lapsi alkaa syntymään Porin reissulla, niin hän hyppää autoon ja ajaa lämä tiskissä Helsinkiin, ettei syntymäpaikaksi tule Pori. Tyypillinen B-luokan "näyttelijä."
- AivanOikein
Tähän kusipaljuun ei soisi lapsen syntyvän.
- Anonyymi
AivanOikein kirjoitti:
Tähän kusipaljuun ei soisi lapsen syntyvän.
Pori on niin suosittu paikka, että Raumalaisetkin haluaa käydä täällä syntymässä! Kauhee häpeähän se olisi, jos syntymäpaikka olisi Rauma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pori on niin suosittu paikka, että Raumalaisetkin haluaa käydä täällä syntymässä! Kauhee häpeähän se olisi, jos syntymäpaikka olisi Rauma!
Timo Soini on syntynyt raumalla :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028