vuosi ja ikää karttuu lisää :=(((
Mutta ei anneta sen häiritä.
Otetaan malja uuden vuoden kunniaksi
ja ollaan taas uusi vuosikin ihmisiksi.
Kuten huuhaalla aina ollaan oltu
ja toistemme haavoja nuoltu.
Hei te kaikki huuhaaystävät
mulle ootte aika tärkeät.
Olen väliin saanut nauraa silmät vesissä
on kivaa ollut teidän kans yhdessä.
Myös toivon että ensi vuosi menee samaan malliin
ja astumme taas kaikki samaan talliin.
Kauan eläköön huuhaa
nyt nostan maljan ja huudan huraa, huraa.
Kippistä ja kulaus
eikös tehtäis huuhaa-lupaus :=)))))))
Taas vaihtuu
18
1111
Vastaukset
- AMR-52
...viel mahollisuus tunnilla jatkaa vanhaa vuotta ko puole yön aikaa kipaset haaparannas Ruotsin puolel...)))))) mie äkkii täs vuuvest erroo,meen vartiuksen raja-asemalt vennääl kl.23.oo Kivaa aatto-iltaa typy ja ihanaa U.V
- yksitypy
olis hyvä idea. Sinne Haaparantaan meno :=)))
Vai vartiuksen raja-asemalle aiot.
No... tunti sinne tai tänne. Eikait sillä niin merkitystä.
Mutta kohta alkaa uusi vuosi ja uudet kujeet :=)))) Hyvää uutta vuotta myös sinulle Antza :=))))
- TrueLady
saa kohta jättää tän vuoden taakse ja alottaa uuden. =) Siinä on aina jotenkin niin tuore ja toiveikas tunnelma.
- yksitypy
tunnelma on :=)))
Aion tehdä uudenvuoden lupauksenki.
Ajattelin vongata miehiä vielä enenmmän kun vanhana vuonna :=)))
Mitä sä lupaat lady? :=))) - TrueLady
yksitypy kirjoitti:
tunnelma on :=)))
Aion tehdä uudenvuoden lupauksenki.
Ajattelin vongata miehiä vielä enenmmän kun vanhana vuonna :=)))
Mitä sä lupaat lady? :=)))olla tipahtamatta jakkaralta =DDDDD
- yksitypy
TrueLady kirjoitti:
olla tipahtamatta jakkaralta =DDDDD
mutta olen tässä itse miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että pöytä on parein :=))))
- yksitypy
hampaat tuolla possulla. Ettei vaan olis laittanut posliinikuorikkoja. Joko eläintenki keskuuteen on tuo villitys levinnyt? :=))))
- waan #
ja nokka suuntaan parempaan!!
- yksitypy
nokka kohti parempaa tulevaisuutta :=)))
- paivansadeko
kippis ja kulaus. Parin siiderin jälkeen huomaan että, ohilyönnit näppiksellä ovat kasvaneet.
- yksitypy
huuhaalaiset saa kyllä selvää vaik kirjaimia jää poiskin :=)))
Olemme hyviä tulkitsijoita kaikki.
- perskuti
On Sulla muodot veenuksen...
Vuoden kohokohtia, laulaminen karaokessa tundran typyn kanssa!
Hymyillen Uuteen Vuoteen!:=))
Uuden Vuoden lupausta en tee.
Kippis,..ne ottaa kenellä on:=))- yksitypy
se oli erittäin mukava kokemus Perskuti :=))))
Elämässä täytyy olla kokemuksia, et se säilyis elämisen arvoisena :=))
Jospa sitä viel karaokea laulettais jossain.
Vieläkin lempikappaleeni on Mari Rantasilan ja silloin karaokessa laulamani kappale "vain rakkaus" :=)))))
Kippistä!!! - Miesääni
yksitypy kirjoitti:
Vieläkin lempikappaleeni on Mari Rantasilan ja silloin karaokessa laulamani kappale "vain rakkaus" :=)))))
Kippistä!!!Elämä jätkuu myös ensivuonna.Toivottavasti yhtä hienossa porukassa kuin tänä vuonna.Tämä kokemus huuhaan purukassa täydensi loppuvuoden loistavasti.Lähdetään laulellen uuteenvuoteen,ja kuluvan vuoden hyviä hetkiä muistellen.Hyvät asiat tallentuvat muistojen kansioon,eikä ne häviä sieltä koskaan.TYPY en laula karaokea.mutta tangon tanssisin kanssasi mieluusti vaikka tunturin juurella.Hyvät vuoden vaihteet Miehiseltä Äänikeholta.
- yksitypy
Miesääni kirjoitti:
Elämä jätkuu myös ensivuonna.Toivottavasti yhtä hienossa porukassa kuin tänä vuonna.Tämä kokemus huuhaan purukassa täydensi loppuvuoden loistavasti.Lähdetään laulellen uuteenvuoteen,ja kuluvan vuoden hyviä hetkiä muistellen.Hyvät asiat tallentuvat muistojen kansioon,eikä ne häviä sieltä koskaan.TYPY en laula karaokea.mutta tangon tanssisin kanssasi mieluusti vaikka tunturin juurella.Hyvät vuoden vaihteet Miehiseltä Äänikeholta.
miesääni :=)))
Lähdetään soitellen sotaan ens vuonnakin :=))
Jospa viet mut tuliseen tangoon ens vuonna, mut minä vien kyllä sitten. Olen hyvä viemään :=)))
Hyvät vuoden vaihteet sullekin :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Kippistä!!!Kun palaat sieltä "syvästä" etelästä tänne valkoisten hankien maahan niin tehdään uusia muistoja:=))
"Vain Rakkaus"...:=))
mutta vanheneminenhan on taidetta - siksi se ei häiritse meitä taiteen ystäviä *älä väitä vastaan*
Maljaa en ota, mutta vieläkin hieman liikuttuneena kiitän viimeisestä (telepatiaa se oli, ei vähä järkeni muuta keksi)
Jatkukoon alkanut vuosi entiseen tapaan *tietenkin, kuinkas muuten*
Ystävälleni, t. MM.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729