oikein hyvää

kippari

uuttavuotta teille huuhaa ystävät ja ottakaa prenaa iisisti tänään ettei aamulla laatta lennä:=)
T.Kippari ja Quu

13

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt otetaan vuosi rauhallisesti vastaan. Minä kurkin raketteja vaan verhonraosta.

• Doe&SY

Varovaisia ollaan,ja kaikis asioissa;=))

• nylkkäri

laatta eikä muukaan.
      olen omat krapulani kärsinyt(toivottavasti)
      hyvää aattoiltaa teille.

• jeffjeff

teille ja tosi tosi ihanaa vuodenvaihtumista:)))

• ssbadammm

oikein hyvää uuttavuotta teillekin ja samalla muillekin :))
      Tuosta prenasta sitä mä en taida ottaakaa nytten, kun kipeenä jo valmiiks muutenkin, että poikkeus olo tila ei prenat täällä maistukaa :))

• blondi-72hki

teille kaikille! No sitä vaaraa ei ole sillä mä juhlin eilen ja tänään olen vain kotona. Illalla mentävä lasten kanssa raketteja räjäyttelemään.

• .. vain hidusen. Hyvää uuttavuotta teille ja kaikille muillekkin t. Yrjö, Tiana ja lapset

• takkunen

kahdelle,yhteisen tiensä löytäneille.Olkaa toisenne tukena aina,arkena ja sunnuntaina.On päiviä elämässä vielä monta,siksi niistä yksikään päivä ei saa olla onnetonta.Rakkaus pitää yhdessä teidät,se teille on suotu,se yhdistää teidät.

• perskuti

Saunaan menossa, sen jälkeen pari keppanaa...
      Kuohuviinit keskiyöllä.

Hyvää Uutta Vuotta kipparille!

Hetkinen?.. Hyvää Uutta Vuotta kipparille ja Quulle!!

• AMR-52

...ja Menestyksekästä Vuotta 2006 Teille Kipparquuuuu....)))))*****

• amaryllie

hyvää uuttavuotta toivottelen minäkin teille!!!
      kiitos viime vuodesta ja kaikista mukavista keskustelu hetkistä.....samaan malliin tänäkin vuonna....!!!
      quuu, paitulit pitää nyt lajitella vuosi-järjestykseen...uudemmat pällimmäiseksi....vuoden 2006 mallisto on hyvällä alulla....

• kippari

kaikki huuhaa ystävät sinne:=)Hyvin tää uusivuosi tässä on käyntiin lähtenyt eikä ainakaan laatta lennä täällä meillä ja toivotaan ettei teilläkään:=))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4558
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2454
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1004
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      975
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      107
      816
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      804
    7. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      750
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      135
      749
    9. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      686
    10. Miksi et usko..

Että oikeasti tykkään susta!? Vähän liikaakin...
      Ikävä
      52
      680
    Aihe