Joko "vaihteet vapaalla"?

Elikä siis kenellä ykkönen, kenellä P? Itsellä sekä että ja autot siis parkissa, eli enää ei ennen ensi vuotta ajeta.

Tänään "sormet syyhysi" sen verran, että oli pakko käydä kokeilemassa ensi vuoden nelivetoistani. Edellisestä nelivetotuttavuudesta olikin jo vierähtänyt aikaa ja olin jo melkein unohtanut nelivedon ylivoimaisuuden yksi-/kaksivetoisiin verrattuna. Kävin hiukan metsäteillä testaamassa, aurattu oli joskus, mutta nyt oli lunta päällä jonkin verran.

Meni vakaasti kuin juna kiskoilla ja ajoin välillä nopeuksilla 160-180. Huvikseni kokeilin myös oikoa penkkoja hipoen, aina vaan enemmän ja enemmän, ei mitään ongelmia, senkus ohjasi vaan ja painoi lisää kaasua, lumi pöllähteli komeasti.

No, pian alkuvuodesta on rekisteröinti ja paluu 2-vetoiseen tuskin toteutuu kohdaltani enää koskaan talvikeleillä, vaikka lukkoperällistä takavetoista olenkin pitänyt ihan riittävän hyvänä ja etuvetoista parempana.

Nyt olenkin sitten jo parkkerannut autoni, korkannut XO-konun (ensimmäinen melkein tyhjä jo) ja vaihtanut ensi vuotta ajatellen kännykkääni uuden (aidon) soittoäänen, mikä kylläkin sopi minulle jo ennestäänkin.

Ainakin eräs henkilö on täällä kehuskellut hyvällä päättelykyvyllään: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=531&posting=22000000012710022
Vaikka nyt ei olekaan kyse fysiikan lakien ymmärtämisestä, niin päättelykykyään voi testata arvaamalla kännykkäni soittoäänen, hehheh, ei se niin vaikea olekaan. Muutkin saa yrittää, lupaan olla rehellinen. Paska-Anterolla loistava tilaisuus todistaa "ylivoimainen" päättelykykynsä.

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helevatan hyvää uuttavuotta kaikille, nopeaa ja turvallista.

• Elmeri

Rupesi nimittäin kiinnostamaan.

• ...kerrotaan nyt kuitenkin sen verran, että XO konjakit ovat laatutietoisen autoilijan valintoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe