Uuden vuoden tervehdys!

Siunauksellista ja asiarikasta keskusteluvuotta 2006 toivotan kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille.

Tämä palsta voisi hyvällä tahdolla muodostua sellaiseksi paikaksi, jossa kaikenlaiset lestadiolaiset ja kaikki muut asioista kiinnostuneet voisivat kohdata henkevän keskustelun merkeissä.

Siunausta kaikille koko vuodeksi!

4

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moppaajasefu

...toivotan myös Taivaan Isän siunaamaa vuotta 2006! Tsemppiä sefuiluun! Kiitos viestistäsi tuolla naapurissa;)

• >>
      Tämä palsta voisi hyvällä tahdolla muodostua sellaiseksi paikaksi, jossa kaikenlaiset lestadiolaiset ja kaikki muut asioista kiinnostuneet voisivat kohdata henkevän keskustelun merkeissä.
      >>

Toivotaan että hyvä tahto lisääntyisi niin palstalaisten keskuudessa kuin muutenkin:) Voimme kaikki muuttaa vain itseämme, mutta jos useampi päättäisi niin tehdä, niin siitä se suurempikin muutos syntyisi. Ainakin kaikille uskovaiseksi itseään kutsuville tällainen pyrkimys parempaan pitäisi olla itsestään selvä osa elämänkatsomusta.

Siunausta ja menestystä niin sefuille, kuin kaikille muillekin myös minun puolestani.

• Debora

Toivotan sinulle siunausta ja voimia vaikeassa työssäsi tämän palstan hoitajana ja myös "siviilielämässäsi".

• Kiitos toivotuksista!
      Deboralle erityiskiitos myötäelämisestä. Siunausta kaikille henkilökohtaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe