Leikkiä isän kanssa

Tuija 43 v

Näin tänään kuvan kattoon kiinnitettävästä kiikusta, jossa nainen/mies voi riippua valjaissa ja toinen keinuttamalla nai tätä.

Muistin samalla lapsuudestani pirtin kattoon kiinnitetyt voimistelurenkaat, joihin työnsin jalat ja jossa kiikuin ja isä antoi vauhtia. Kyllä meillä oli vaatteet aina päällä, mutta kyllä jalat levällään usein pimpsani kohtasi isän keskivartalon ja jäntevän kovan alaosan.

Kun muistelen muitakin meidän läheisiä hetkiä, uskon ison olleen lievästi pedofiilin ja nauttineen näistä tilanteista.

Mitään traumoja ei minulle jäänyt noista asioista,
eikä myöskään meidän kahdenkeskisistä saunomisista, jolloin hän jälkikäteen ajatellen ihan selvästi esitteli kaunista isoa kauluaan pesten ja vedellen (kai runkaten) sitä.

Isä on myös ainoa mies, joka on yllättänyt minut masturboimasta nuorena tyttönä, olin juuri laukeamassa orgasmiin enkä voinut keskeyttää, ei hänkään pois päätään kääntänyt. Asiasta ei kuitenkaan mitään jälkikäteen puhuttu.

Aikuisena olen ollut hyvin aktiivinen seksuaa-lisesti ja nautin siitä sen monissa muodoissaan. Ehkäpä minulla olisi ollut haluja isääni, isoon komeaan mieheen. Näinkin päin voi olla.

30

21002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnttiM

pitkästä aikaa.
      Ottamatta kantaa itse asiaan, voi todeta
      sun kanssas, että peilissä on aina kaks
      puolta.
      Jutustas näki ettet ole mikään teinifeikki.

Kiitos

• Timppa

Pakko nyt sanoa että kirjoituksestasi jäi hieman kyllä sellainen kuva että sait kauan kaipaamaasi hyväksyntää siitä että tyttäresikin voi olla seksuaalisesti kiinnostunut sinusta. Kuulostaa vaaralliselta, Tällaisista harhakuvista uskoisin monen insesti tapauksen saavan alkunsa...

• Kalle

Totta puhut, asia voi olla noinkin päin, kokemuksesta tiedän että kun ikää tytöille tulee murrosiän verran (13-16)alkaa myös pojat kiinnostaa, ja kaikki sellaisen ympärillä pyörivät asiat. Itse olen ollut saunassa tytärpuoleni kanssa useasti, ja käytös on jotenkin muuttunut saunassa ollessa sitten pikkutyttöiän. Tyttö on nyt 13, ja vilkaisuista huomaa että "ne asiat" on mielessä jo nyt.
      Kotona on internet ja sellaisilla sivuilla en itse käy, mutta joku käy. Ja on vain yksi ehdokas.
      Pitää ostaa sellaisia pikkuhousuja kuin naapurin kaverillakin on, ja sellaiset bikinit olis kivat, no alushousuja on jo. tarkoitan niitä stringejäkö ne nyt sitten on?
      Tämä nyt ei kuulunut mitenkään sellaiseen, mitä itse kirjoitit, mutta, kun tullaan sohvalle viereen istumaan tv.tä katsomaan niissä pikkuhousuissa ja istutaan sillä tavalla että, alapäätä ei juuri peitä mikään, vain se ohut nauha ja sekin syvällä häpyhuulien välissä, panee ajattelemaan miksi tällaista vain kun vaimoni ei ole kotona, siis tytön äiti? Olen tuosta huomauttanut tytölle kerran käskien pukemaan päälleen. Mutta sitä tapahtuu kuitenkin aika usein. Mitä tulee siihen masturboimiseen, olen kerran yllättänyt chattailemasta, ja nähnyt tytön hiusharjan varsi sisällään. Siitä en suurempaa numeroa tehnyt. Tyttö kyllä säikähti. muuta en voinut sanoa kuin että on tarkkana kenen kanssa tuollaisissa chateissa pyörii ja juttelee.

• nainen

olet mielestäni toiminut oikeana aikuisena, et provosoinut tyttöä vaan asiallisesti kerroit asioista hänelle sen oman kantasi. very good kalle!

• Xyz

..löytyy myös koulumaailmasta. Tietyssä iässä tytöt saattavat koetella nuoren miesopettajan hermoja vaikkapa sopivasti pyllistelemällä niin että mielikuvitukselle ei jää mitään arvuuteltavaksi. Ja tytöillä on toki koulussakin stringejä käytössä. Kiusantekoa ja oman naiseuden kokeilua..lisäksi porukassa se tyttöjenkin rempseys tiivistyy, kuten pojillakin, mutta toisin ilmenemismuodoin. Siinä on nuorella miesopettajalla aikamoinen tilanne ja itsehillintä koetuksella.
        ...nimimerkki "en minä, mutta pojat kertovat ;-)"

• jussi
        Xyz kirjoitti:

..löytyy myös koulumaailmasta. Tietyssä iässä tytöt saattavat koetella nuoren miesopettajan hermoja vaikkapa sopivasti pyllistelemällä niin että mielikuvitukselle ei jää mitään arvuuteltavaksi. Ja tytöillä on toki koulussakin stringejä käytössä. Kiusantekoa ja oman naiseuden kokeilua..lisäksi porukassa se tyttöjenkin rempseys tiivistyy, kuten pojillakin, mutta toisin ilmenemismuodoin. Siinä on nuorella miesopettajalla aikamoinen tilanne ja itsehillintä koetuksella.
        ...nimimerkki "en minä, mutta pojat kertovat ;-)"

Näinköhän sille miespastorille kävi siellä
        riparileirillä ;) No haluthan ne on uskonmie-
        helläkin, varsinkin jos teinitytöt keikistelevät
        päivät pitkät puolialastomina ?

• Anonyymi

Nämä ovat kauniita tosielämän kokemuksia eikä näitä ole syytä hävetä. Nykyään yhteiskunta on niin suvaitsematon, että aloituksen kaltaiset jutut saatettaisiin poistaa nopeastikin, mutta kiva nähdä, että vielä 20 vuotta sitten asioista sai jutella vapaasti.

• Anonyymi

"Pitää ostaa sellaisia pikkuhousuja kuin naapurin kaverillakin on, ja sellaiset bikinit olis kivat, no alushousuja on jo. Tarkoitan niitä stringejäkö ne nyt sitten on?

Tämä nyt ei kuulunut mitenkään sellaiseen, mitä itse kirjoitit, mutta kun tullaan sohvalle viereen istumaan tv:tä katsomaan niissä pikkuhousuissa ja istutaan sillä tavalla, että alapäätä ei juuri peitä mikään, vain se ohut nauha ja sekin syvällä häpyhuulien välissä, panee ajattelemaan miksi tällaista vain, kun vaimoni ei ole kotona, siis tytön äiti?"

Siinä on isukki joutunut kuumottavaan tilanteeseen! Hyvin hämmentävää kuvitella, miltä tilanne on tuntunut? Suomalaisissa kodeissa, suljettujen ovien ja sälekaihdinten takana tapahtuu hyvässä ja pahassa asioita, joita ulkopuoliset voivat vain arvailla.

• Minä vaan

Minulla taas kokemuksia äidistä.Saunoessamme äitini saippuoi aina minut ja pilihän alkoi seisomaan jo pienestä pitäen.Sitten hän otti minut jalkojensa väliin seisomaan pestäkseen hiukseni ja pienestä pitäen pilini "luiskahti" kuin vahingossa aina äidin pilluun ja hiusten pesu kesti aika pitkään.
      Oli sen kivenpaa tuo hiustenpesu mitä isommaksi vartuin ja se kun eka kerran sain siemensyöksyn ja laukesin äitini sisälle.Äitini opetti ja neuvoi minua paljon seksin alueella eikä mitään traumoja ole jäänyt.

• Äiti1970

haukotus miten huono valhe

• Anonyymi

Muistan jos isä oli työreissulla saunoin aina äidin kanssa. Noin kolmetoista vuotiaana olin ensin saunassa äiti tuli sinne myöhemmin, kaluhan se seisoi, äiti tuli viereen hymyili sinä se vekkuli olet ja kosketti kalua. Äiti antoi sen jälkeen aina pestä rinnat sain hieroa saippuaa kunnolla ne kovat naappulat kiinnosti myöhemmillä kerroilla pesi kikkelin ja neuvoi miten.
        Olin aian kiihottunut niillä saunareissuilla. Se kerta kun sanoin äidille voin pestä hiukset istui penkille ja kääntyi pesty kalu oli ihan naaman edessä äiti tarttui kiinni katsoi ihan vierestä hieroi hiljaa laukesin naamalle äiti vain hätkähti ja nauroi otti saippuaa ja pesi kääntyi pesin hiukset. Pesin itseni ja menin omaan huoneeseen olin siellä, äiti tuli istumaan ja kuivaili itseään pyysi anteeksi ja sanoi halusin nähdä oletko jo mies. Olin myöhemmin olohuoneessa äiti tuli viereen sanoi peset hyvin ja pöllytti hiuksiani, koskin rintaan äiti laski pyyhkeen sain ensikertaa imeä niitä laskeuduin jalkojen väliin ja imin välillä kalu koski jalkaan tain karvoihin nousin ja panin sisään olin sen verran tietoinen äiti katsoi ja paineli pyllystä kuiskas laita vaan tulin aika äkkiä nukuin sen yön äidin vieressä vähän väliä äiti hieroi kalun kovaksi ja minä sain naida. Kun opin pikku hiljaa isän ollessa pois saatoin naida joka yö kun äiti sai ensimmäisen orgasmin tunsin olevani mies. Pikku hiljaa se loppui kerran kun äiti oli jo kuusikymmentä olin äidin kanssa sain parhainta rakastelua pitkään aikaan

• Anonyymi
        Äiti1970 kirjoitti:

haukotus miten huono valhe

Totuus on joskus tarua ihmeellisempää.

• Isä

Kiitos Tuija. Olen seurannut kirjoitustasi ja
      siitä kiinostuneita. Nyt jo yli 2500 lukijaa.
      Osoittaa, kuinka monelle asia on kiinnostava,
      mahdollisesti omakohtainenkin; asia, josta ei
      paljon puhuta.
      Sinun onneksesi sait lapsuudestasi vain viritelmiä joista pystyt nyt nauttimaan. Olkoon
      näin monen kohdalla.

• Terve

Mee hoitoon ja vähän äkkiä ja syötä pillerit
      ja mömmöt sille pedoisälleski.

• Terve

Samoin sä äidinnussija kans.

• Saara

Älä välitä Tuija noista idioottien kommenteista.
      Sun juttus tarinas oli hyvä ja uskon, että monen
      naisen kokema.
      Ainakin mä sain ekakokemukset kotoa, jossa oltiin
      aina hyvin vapaita seksin suhteen. Ei naintia
      peitelty meiltä lapsilta, jos sitä ei nyt suoraan esiteltykään.
      Ja vaikka neitsyyttäni en kotona menettänytkään, ovat parhaimpien paikkojen löytäminen itseltä ja mieheltä, leskeksi jääneeltä isältä saatua oppia - ja olin silloin jo rippikoulun käynyt, joten tiesin mitä halusin. Voin kertoa myös, että rakastelumme jatkui vielä kihlausaikananikin ja
      jotkut hetket olivat niin ihania, turvallisia, kauniita ja orgasmivyöryjen täyttämiä - että ajatuksissani ne ovat usein nykyrakastelujen aikana.
      Tätä tapahtuu ja kun se ei vahingoita ketään, so what.
      tai mitä molemmat halusimme.

• Sami

Joopa... Toteat kirjoituksessasi:

"Tätä tapahtuu ja kun se ei vahingoita ketään, so what. tai mitä molemmat halusimme. "

Niin, ehkäpä jos kummatkin ovat jo aikuisia. Mutta taitaapa näissä insesti tapauksissa olla useammin niin että toinen osapuoli on vielä lapsi... Ja kuten suomen laissakin todetaan henkilöä ei pidetä tarpeeksi kypsänä päättämään omasta sukupuoli elämästään ennen kuin hän täyttää 16. Ennen tätä häntä pidetään liian helposti johdateltavana ja naiviina. Mitähän tälläisen lapsen psyykkeelle mahtaa tehdä se, jos jompi kumpi vanhemmista osoittaa sukupuolista kiinnostusta häntä kohtaan?

Suurin osa ihmisistä tuntee luonnostaan vastenmielisyyttä sisäsiittoisuutta kohtaan. Johtaahan se geeniperimän köyhtymiseen. Joten ehkä olisi parempi jos kaikki vain yrittäisivät löytää ne seksi kumppaninsa oman suvun ulkopuolelta. Ei sen nyt luulisi niin ylivoimaista olevan...

• Vapaamielinen

Kuten noista tiukoista kommenteista näkyy, insestitabu on hyvin voimakas ja herättää agressiivisuutta.

Itselläni ei ole tyttäriä, joten en ole koskaan joutunut omakohtaisesti asian eteen. Ensi kerran huomasin ko. tabun itsessäni, kun poikani kihlasi kauniin nuoren naisen. Olin aikaisemmin ihaillut tuota kaunotarta, mutta yllättäen huomasin, että tyttö lakkasi kiihottamasta minua kihlauksen jälkeen. Aivan selvä insestitabu siis.

Insestitabu johtuu kansatieteilijöiden mielestä siitä, että perhe halutaan rauhoittaa mustasukkaisuudelta; ei siis sairauksien periytymisesen pelosta. Nykyäänhän ei edes raskauden pelkoa ole. Toisille insestitabu - aikuistenkin välisessä seksissä - on hyvin voimakas, mutta varmaan ilmiö on silti aika tavallinen. Useimmiten se ei johda yhdyntään, mutta sinun kohdallasi johti.

Aikuisten välinen insesti ei ole rikos, eikä siihen ole niinollen kenelläkään oikeutta puuttua. Nostan hattua teille, rohkeat naiset!

• Paappa

MInkä ikäisenä isälläs vielä otti eteen sun kanssa? Kysyn vaan kun koko ikäni oon haaveillut moisesta hommasta ja joutunut tumputtaan sitten
        itse kun ei ole ollut rohkeutta. Vieläkin seisoo kun tyttäret käyvät kylässä ja saunan jälkeen ollaan vähissä vaatteissa sisällä. Itse olen jo yli 70 ja tytöistäkin vanhin yli 50. Olen vain ajatellut yhden näistä kolmesta olevan mahdollisesti halukas koitokseenkin - pitäiskö yrittää.

• Saara
        Paappa kirjoitti:

MInkä ikäisenä isälläs vielä otti eteen sun kanssa? Kysyn vaan kun koko ikäni oon haaveillut moisesta hommasta ja joutunut tumputtaan sitten
        itse kun ei ole ollut rohkeutta. Vieläkin seisoo kun tyttäret käyvät kylässä ja saunan jälkeen ollaan vähissä vaatteissa sisällä. Itse olen jo yli 70 ja tytöistäkin vanhin yli 50. Olen vain ajatellut yhden näistä kolmesta olevan mahdollisesti halukas koitokseenkin - pitäiskö yrittää.

Saitpa aikaisen kiinnostuksen asiaan. Olet
        aivan oikeessa siinä, että tosiasiat on 100
        kertaa parempia kuin parhaimmatkaan sadut.

Paapalle, mä olin tosiaan isäni kanssa vielä
        28 vuotiaana. Hän oli silloin jo vähän vaille
        60, joten ikä ei kyllä aseta esteitä. Sitä paitsi
        oli ollut silloin jo jonkun aikaa leskenä,eli kärsi varmaan vähän puutostilasta. Mun tietääkseni ei ollut ainakaan pitempiaikaisia naisystäviä ja se kyllä tuntuikin sitten sekä kovuudessa, kestävyydessä (mä laukesin sen aktin aikana useamman kerran, mitä ei tavallisesti tapahdu) - että tulivuorimaisena purkauksena. - Vieläkin kostuttaa itsellä kun muistelen sitä.

• Saara
        Saara kirjoitti:

Saitpa aikaisen kiinnostuksen asiaan. Olet
        aivan oikeessa siinä, että tosiasiat on 100
        kertaa parempia kuin parhaimmatkaan sadut.

Paapalle, mä olin tosiaan isäni kanssa vielä
        28 vuotiaana. Hän oli silloin jo vähän vaille
        60, joten ikä ei kyllä aseta esteitä. Sitä paitsi
        oli ollut silloin jo jonkun aikaa leskenä,eli kärsi varmaan vähän puutostilasta. Mun tietääkseni ei ollut ainakaan pitempiaikaisia naisystäviä ja se kyllä tuntuikin sitten sekä kovuudessa, kestävyydessä (mä laukesin sen aktin aikana useamman kerran, mitä ei tavallisesti tapahdu) - että tulivuorimaisena purkauksena. - Vieläkin kostuttaa itsellä kun muistelen sitä.

Luin uudestaan kysymyksesi.

Olette molemmat jo sen ikäisiä, että sopivassa
        tilanteessa kun olette, voisit ottaa vaikka halaukseen ja sanoa samalla, että haluat paljon enemmän - jos sulla silloin seisoo, tuntee tyttäres sen varmaan. Jos ei halua, ilmasee sen
        ja halaat vain tavallisen isällisesti; jos taas haluaa - varatkaa kunnolla aikaa, opetelkaa kuin nuorena tunteen toistenne vartalot ja herkät kohdat ja rakastelkaa rajusti. Kaikkea hyvää.

• Tuija43

Kiitoksia. Olen ollut viikon lomalla ja kun palasin koneen ääreen huomasin, että saman verran on jutullani ollut lukijoita kuin Loimaalla asukkaita eli lähes 7000 tähän mennessä. Huikea määrä. Toisin sanoen aika montaa kiinnostaa ja pääsääntöisesti vielä asiallisesti. Aika monella lienee myös myönteisenä kokemuksena . Kaiken huipuksi huomasin, että kirjoitukseni oli aivan väärässä osiossa- missään vaiheessa ei kysymyksessä ole ollut seksuaalinen väkivalta - päin vastoin halujen ja tahtojen ihana kohtaaminen.
      Kiitoksia kaikille ja rohkeutta toimia niinkuin tunnette - toki ketään loukkaamatta tai pakottamatta; elämä on ainutkertainen ja liian ihana jätettäväksi elämättä.
      Saara, jos haluat kirjoitella kanssani ja vaihtaa kokemuksia ilmoittele, lähetän sulle sitten yhteystietoni.

• Tuija43

Yllättyneenä kirjoitukseni saamasta suosiosta
      olen suorittanut pohdiskelua.
      Tälläkin palstalla olevat kirjoitukset ovat
      suureksi osaksi fantasiaa. Kun kirjoittaa
      totta, asia kiinnostaa ihmisiä ja lukijoita
      riittää.
      Palaan katsomaan sivustoa viikon kuluttua.

• Isä

Voisin olla sinulle isäsi korvike, ilmoita vain yhteystietosi

• Tuija edelleen
        Isä kirjoitti:

Voisin olla sinulle isäsi korvike, ilmoita vain yhteystietosi

Pikkuisen väärin olit ymmärtänyt.
        Minulla ei suinkaan ole isäkompleksia
        enkä etsi isän korviketta.
        Jos luet juttuni, niin ymmärrät että
        sain häneltä jotain ainutkertaista.
        Sen jälkeen olen elänänyt erilaisissa
        muutamassa hyvässä seksisuhteessa ja
        elän edelleenkin tyytyväisenä ja tyydytettynä.

• mies

Vanha kuppainen sillivittu hourailee. Pitäiskö vähän hoonata pahanhajuista kalkkunaa? Etkö ole jo hiukan liian vanha fantasoimaan täällä. Onko piirakassasi vielä karvoja?

• Provo

Tyhmä olet ja tulet itsekin joskus iältäsi
        aikuiseksi - ymmärrys jäänee lapsen asteelle.

• Tuija43v.

En palaa enää näihin juttuihin.
      10 000 lukijaa tuli täyteen. Toisin sanoen
      kiinnostaa älyttömän monia. Jos olisin kir-
      jailija, ja olisin saanut vaikka vain euron
      lukijalta, voisin ostaa vähän käytetyn auton.
      Taidanpa vaihtaa alaa.
      Hyvää syksyä, nauttikaa elämästä.

• Anonyymi

Vuodet vierineet ja Tuijan aloituksella on nyt vähän enemmän lukijoita kuin vain 10 000.

• Paskaa

Suomessa on 0.03% pedofiinejä joista on 97% naisia väkisin työntävät rintaa lapsen suuhun ja miehiä tuosta on enään 0.0007% ja eron kohdatessa miehistä tulee pedofiineja automattisesti (tilastot näyttävät 33%)ketää uskot)) kun nainen haluu yksin huoltajuuden hinnalla millä hyvänsä.Muranen rules :Normaalisti mies ottaa askeleen takavasemmalle kun kuulee sanan pedo... tää on se trendi Herätkää todellisuuteen linna vuori teitää ettei suomessa ole pedoja vaan kaikki on yhtä feministi huorien maihin nousemista.pedo siellä pedo täällä Ihailkaa mun Kylän Kylmverisempien huorien kuvia (suomen parhaat kotisivut Juttu ja Story)naiset joita miehien pitää välttää vain 174 kuvaa tällä hetkellä mutta kuvat tulevat sitä mukaan kuin kerkiä laittamaan niitä
      (tiedot ovat 100% tarkastettuja)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 312
      4359
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      187
      2004
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1423
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      70
      1291
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      952
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      869
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      726
    Aihe