Charmikkaimmat mieslaulajat ?

Muuan_

Suomessa ei mielestäni ole kovin montaa todella charmikasta miesartistia. Kuten esim. Tapio Rautavaara oli aikoinaan.
Ehkä se charmi tulee sitten iän myötä... JOS on tullakseen, sillä mikään itsestäänselvyyshän se ei toki ole. Katsokaa vaikka Dannyä tai Kirkaa. Eivät he mielestäni edusta mitenkään kovin charmanttia miestä.

Janne Tulkki näyttää mielestäni liian siloitellulta ja sellaiselta kiiltokuvamaiselta.
Mikko Mäkeläinen taas ihan tavalliselta naapurinpojalta ( Tommi Soidinmäessä ja Tomi Markkolassa on sama juttu).
Sillanpään Jari taas näyttää joltain pyöreänaamaiselta Ruotsin serkulta. Sellaselta mussukalta.
Topi Sorsakoski taas näyttää
lähinnä epäsiistiltä laitapuolenkulkijalta.
Danny ja Kirka näyttävät keski-ikäisiltä miehiltä, jotka epätoivoisesti yrittävät näyttää nuoremmilta mitä ovat. Etenkin Danny pukeutuu kiristäviin, liian pieniin vaatteisiin, jotka eivät missään nimessä ainakaan lisää mitään charmia hänessä.
Mitä jää siis jäljelle ???
Reijo Taipalessa on charmia, samoin Matti-Eskossa, Tapani Kansassa ja Kari Tapiossa.

46

3740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Kari Tapio on lättänenä .

• Kamomilla

Tapsa Kansa ja Kari Tapio on charmikkaita miehiä molemmat.
        Kun katsoin tuota T.Kansan kuvaa, niin tuli mieleen ,että se olis vielä extra-charmantti ,jos sen tuossa ohimoilla olis hiukan harmaata, kuten Tauno Palollakin oli.
        Kari Tapiolla on ohimoilla harmaata, mutta vaaleissa hiuksisa se ei pääse silleen oikeuksiinsa ja mun mielestä tuo Kari Tapion letti näyttää muutenkin vähän ylikasvaneelta.Voisi hiukan lyhentää sitä.

• Kikka
        Kamomilla kirjoitti:

Tapsa Kansa ja Kari Tapio on charmikkaita miehiä molemmat.
        Kun katsoin tuota T.Kansan kuvaa, niin tuli mieleen ,että se olis vielä extra-charmantti ,jos sen tuossa ohimoilla olis hiukan harmaata, kuten Tauno Palollakin oli.
        Kari Tapiolla on ohimoilla harmaata, mutta vaaleissa hiuksisa se ei pääse silleen oikeuksiinsa ja mun mielestä tuo Kari Tapion letti näyttää muutenkin vähän ylikasvaneelta.Voisi hiukan lyhentää sitä.

Kari Tapio saisi itselleen samanlaiset saparot takahiuksiinsa ,kuin Janne Ahosellakin tämänpäivän mäkihyppykisassa oli ;)

• Kari fani
        Kikka kirjoitti:

Kari Tapio saisi itselleen samanlaiset saparot takahiuksiinsa ,kuin Janne Ahosellakin tämänpäivän mäkihyppykisassa oli ;)

Kuule laita sinä itsellesi saparot vaan ihan vapaasti.
        Ja muuten miksi Karin sotket Janne Ahoseen???
        Vaikka kyllä Karikin on yhtä komee kuin Janne.
        Kikkare taidat olla kateellinen Karin hiuksista.

Toisin kuin sinun ihannoimasi Kansa eihän sillä raukalla kasva edes hiukset ja naama loistaa punaisena kuin possulla.

• Kikka
        Kari fani kirjoitti:

Kuule laita sinä itsellesi saparot vaan ihan vapaasti.
        Ja muuten miksi Karin sotket Janne Ahoseen???
        Vaikka kyllä Karikin on yhtä komee kuin Janne.
        Kikkare taidat olla kateellinen Karin hiuksista.

Toisin kuin sinun ihannoimasi Kansa eihän sillä raukalla kasva edes hiukset ja naama loistaa punaisena kuin possulla.

Olisko ollut parempi ,että olisin sotkenut Matti Nykäseen ? ;)
        Enkä mä nyt mistään Karin hiuksista mikään kateellinen ole ( itelläni on vielä aikapaljon pitemmät hiukset ).

Tapsalla on siistit hiukset, kuten miehellä kuuluukin olla, eikä mitkään ylipitkät ronkat.
        Eikä Tapsan naama sen punaisempi ole kuin kenenkään muunkaan.

• Kikka
        Kikka kirjoitti:

Enkä mä nyt mistään Karin hiuksista mikään kateellinen ole ( itelläni on vielä aikapaljon pitemmät hiukset ).

Tapsalla on siistit hiukset, kuten miehellä kuuluukin olla, eikä mitkään ylipitkät ronkat.

Ja mä nyt lopetan tämän kinastelun tähän ,ettei mene taas koko ketju pilalle.

• no joo
        Kikka kirjoitti:

Siistit hiukset?? No joo siistithän ne on kun ei hiukset kasva kun kalju vaan kiiltää.

• tyylilyyli

Minulle tulee noista kuvista ihan Dresmannin mainokset mieleen :) Tyylikkäitä ja charmikkaita ovat sekä Tapsa ,että Kari.

• näin on
        tyylilyyli kirjoitti:

Minulle tulee noista kuvista ihan Dresmannin mainokset mieleen :) Tyylikkäitä ja charmikkaita ovat sekä Tapsa ,että Kari.

Mulle noista tulee mieleen Elisan mainoksen miehet tai Sotkan.

• no joo kirjoitti:

Siistit hiukset?? No joo siistithän ne on kun ei hiukset kasva kun kalju vaan kiiltää.

Sä taidat haluta oikein tahallas ärsyttää ? No, en mä viitsi sun horinoilles lotkauttaa korvaani. Ei ne ole sen väärtejä.

• just joo
        Justiinax kirjoitti:

Sä taidat haluta oikein tahallas ärsyttää ? No, en mä viitsi sun horinoilles lotkauttaa korvaani. Ei ne ole sen väärtejä.

Täällä se Justiina horisee taas....

• löytää

Kyllä charmi varsinkin tuolta viimeksi mainitulta poppoolta,tai Kari Tapio vois olla ainut jolla sitä on.

• Mielipide vaikuttaja

että
      numero yksi on JARI SILLANPÄÄ
      ja lisäksi TAIKAKUUN "lutunen" Janne Raappana
      NeljänSuoran Antti Ketonen
      Ja muutama muu Tapani Kansa ,Kari Tapio ,Esa Nummela

• sanna

JANNE TAIKAKUUSTA! täyttää ehdottomasti nämä kriteerit! charmantti miesartisti!

• minä
        sanna kirjoitti:

JANNE TAIKAKUUSTA! täyttää ehdottomasti nämä kriteerit! charmantti miesartisti!

Ehdottomasti Janne Raappana, mutta myös Mikko Mäkeläinen on minun mielestä charmantti :)

• ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^...

Mattiesko, Jari Sillanpää, Antti Huovila

• Just me

Minäpä se vain olen sitä mieltä, että T. Soidinmäessä on Palon Taunon kaltaista charmia, joskin ikä tuo lisää hienoja vivahteita tullessaan, että sillälailla.

• Jade

Tapani Kansa ja Jari Sillanpää ovat mm.charmikkaita.

• Rhanna

Noh ainakin sheriffi lämpenee seuraavien miesten charmille:
        - Antti Huovila
        - Tomi Markkola
        - Mikko Mäkeläinen
        - Janne Raappana
        - Tommi Soidinmäki
        - Kari Tapio
        - Tapani Kansa
        - Jukka Ruusumaa

• tytsy

Mun mielestä charmikkuus ei ole mikään kloppejen juttu. Miehen pitää olla nähnyt ja kokenut elämää, ennenkuin voi sanoa charmikkaaksi. Charmikas ei ole sama ,kuin söde,söpö ihku.. tms. vaan jotain paljon enemmän.

• MOONIIKKA

JARI SILLANPÄÄ JA TAPANI KANSA
      JANNE RAAPPANA JA TOMMI SOIDINMÄKI

• Jo mainittujen lisäksi sanoisin vielä Veeti Kallionkin .

• HEIHINKIN

JARI SILLANPÄÄ ON HYVINKIN EDUSTAVAN CHARMIKAS PERSOONA ESIINTYMISLAVALLA JA ON MUUTENKIN TYYLIKÄS ARTISTI;
      SAMOIN TAPANI KANSA JA KARI TAPIO JA REIJO TAIPALE

NUOREMMISTA NOSTAISIN ESILLE NELJÄNSUORAN LAULAJAN ANTTI KETOSEN JA MIKKO MÄKELÄISEN JA TOMMI SOIDINMÄEN ,HEKIN OVAT HYVIN TYYLIIKÄITÄ ESIINTYJIÄ NUOREMMAN POLVEN ARTISTEJA

• T.K-fani

Kyllä minunkin listastani löytyy sellaiset nimet kuin :
      -Tapani Kansa
      -Jari Sillanpää
      -Kari Tapio
      -Tommi Soidinmäki
      -Tomi Markkola
      Jotain muitakin varmasti on mutta tässä nämä jotka tuli eka mieleen.

• marjaana

ON Taikakuun JANNE RAAPPANA

VANHEMMISTA ehdoton YKKÖNEN ON 1995 TANGOKUNKKU JA VIIME vuonna runsain mitoinen mainetta ja kunnia OSAKSEEN SAANUT JARI SILLANPÄÄ.

ASIALLISIA artisteja ,joilla heilläkin on charmikkuutta ovat TAPANI KANSA JA KARI TAPIO

• RAMONA

TAPANI KANSA
      JANNE RAAPPANA

• HÄN ON

JARI SILLANPÄÄ

• Saapas

Nuoremmista: Janne Tulkki, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki, Mikko Mäkeläinen, Janne Raappana.

Vanhemmistaz: Kari Tapio, Tapani Kansa, Petri Laaksonen.

• Upside

Ehdottomasti minua charmillaan viehättää nuoremmista: Tommi Soidinmäki ja iän tuomaa charmikkuutta edustaa Tapani Kansa.

• Kikka
        Upside kirjoitti:

Ehdottomasti minua charmillaan viehättää nuoremmista: Tommi Soidinmäki ja iän tuomaa charmikkuutta edustaa Tapani Kansa.

Erittäin hyvin sanottu! Olen samalla kannalla.

• no joo
        Upside kirjoitti:

Kansassa yhtä vähän charmia kuin jossain vanhassa saappaassa.

• lucky

on Souvareiden Lasse Hoikka, ehdottomasti!
      Samoin Kari Tapio ja Reijo Taipale.

• emppu-86

Reijo Taipaleessa
        Jorma Kääriäisessä
        Tomi Markkolassa

• rita

Charmia on Mäkeläisen Mikossa ja Markkolan Tomissa.Iän mukana sitä on mielestäni tullut Kari Tapiolle.

• Pike

VANHAN SARJAN CHARMIKKUUTTA LÖYTYY MONELTAKIN ARTISTEISTA;

KARI TAPIO ; PARANEE KUIN VIINI VANHENETESSAAN .TYYLIÄ ON HÄNESSÄ OLLUT AINA.

TAPANI KANSA ; SAMAT SANAT , TYYLIKÄS ESIINTYJÄ
      JO VUOSIA.
      JARI SILLANPÄÄ ,EDUSTAVAA LINJAKUUTTA LÄPI KOKO URAN, JOKA ON NOUSUSUHDANTAINEN SUUNNALTAAN.JARIHAN ON AITO ,SOSIAALINEN ESIINTYJÄ.OIKEA LUONNONLAPSI,JOKA ANTAA AINA ESIINTYMIS TILANTEESSA KAIKKENSA.

REIJO TAIPALE;YKSI PARHAIMMISTA.TYYLIÄ JO VUOSIA.

NUORENPI "POLVi";

MIKKO MÄKELÄINEN ,KUUNTELIN TÄSSÄ OIKEIN KESKITTYEN HÄN ÄÄNEEN ,SE ON KOMEAN KUULOINEN ,MUUTEKIN FIKSU KAVERI

TOMMI SOIDINMÄKI ,MINULLE UUSI TUTTAVUUS ,MUTTA IHAN HYVÄ ESIINTYJÄ JA FIKSU HÄNKIN.

MUITA HYVIÄ
      JANNE TULKKI
      MATTI ESKO

• Noppapallo

SILLANPÄÄ JARI

• pilttuu

ehdottomasti mun suosikki!

• Linda

Tässä he ovat:
      Tapani Kansa
      Tommi Soidinmäki
      Mikko Mäkeläinen
      Kari Tapio
      Tomi Markkola

• Johku

Tuon listan allekirjoitan.

• johanna

vanhemmat herrat kari tapio ja tapani kansa ovat aina kolahtaneet minuun. heillä on ensinnäkin upea, hieno karisma ja loistavia kappaleita!

nuoremmat taiteilijat ovat minulle myöskin selkeät, jotka ovat janne raappana, tommi soidinmäki ja mikko mäkeläinen. myös näillä herroilla on loistava ura edessään, kunhan vain jaksavat heittää keikkaa ja tehdä hyviä levyjä!

• hymy

Minun suosikkini ovat:Tomi Markkola,Mikko Mäkeläinen ja Janne Raappana!!

• Siiriliini
        hymy kirjoitti:

Minun suosikkini ovat:Tomi Markkola,Mikko Mäkeläinen ja Janne Raappana!!

Mäkeläisen Mikko (siinä mies joka todella osaa pukeutua, muuhunkin kuin mustaan)

Tomi Markkola ja Raappanan Jannesta myös löytyy charmia.

Ja Kari Tapiosta.

• ellu

Eero aven!!! ihana!!

• Amppari

Charmia piisaa:
      Tapani Kansa
      Tommi Soidinmäki
      Jari Sillanpää

• Linda

Janne Tulkki
      Jari Sillanpää
      Matti Eskonniemi
      Matti & Teppo Ruohonen
      Antti Raiski
      Antti Huovila
      Tony Montana
      Isto Hiltunen
      T.T Purontaka
      Hannu Palo
      Kirka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      253
      8218
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      272
      5441
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      173
      1864
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1770
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      189
      1325
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1304
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1167
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      1030
    9. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      131
      1017
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      965
    Aihe