olettekin skorpioneja!!!

scorpio

Luulin ennen olevani jousimies koska olen syntynyt 25.11, mutta luin siitä uusimmasta yhteishyvästä sen totta ja tarua astrologiasta jutun. Sen jutun mukaan totta on se että 23.11-29.11 ovat skorpioneja... olenkin kyllä aina ihmetellyt miksen sovi yhtään jousimiehen luonnekuvaukseen.nytpähän sekin sitten selvisi. olen jo hyväksynyt uuden identiteetin skorpionina!!

5

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • real-scorpio

mäki oon ihmetelly esim. tän palstan mukamas jousimiesten eli siis oikeestaan skorpparien omia kuvauksia itsestään.. monet ns. jousimiehet väittää olevansa erittäin pitkävihaisia ja kostonhaluisia ym. skorpionin piirteitä.. mäkuskon todellakkin siihen yhteishyvän juttuun horoskooppimerkkien aikojen muutoksesta, se nyt vain sattuu olemaan oikea tilanne tämän päivän tähtitaivaalla.. vanhat totutuy ajat piti paikkansa viimeksi 3000 vuotta sitten.. on se kumma että jotkut eivät vieläkään noita uusia merkkiaikoja voi hyväksyä!!! naurettavaa sanon minä!! SIDEERINEN ASTROLOGIA KUNNIAAN!!!

• astre

taas selvisi sen jutun ja ursan sivujen mukaan että olenkin Käärmeenkantaja... Joten hankala siihen on asennoitua kun ei ole suuremmin tietoa ko. merkin piirteistä jne. Ärsyttävää kun uusi merkki on sellainen josta ei oikein millään meinaa löytyä tietoa mistään...

Ja mitäs muuten, luulettekos että nämä uudet päivämäärät otetaan käyttöön? Ja tässäkin on taas omalla kohdallani se, että jos näitä uusia, eikä siis myöskään Käärmeenkantajaa, oteta käyttöön, niin en saa mistään luettua horoskooppiani. Niin siis että mitä luulette, että muuttuvatko esimerkiksi lehtien horoskoopit näiden uusien mukaisiksi?

• entinen jousimies

onpa vain erikoista kuulla yhtäkkiä että edustaa juuri tätä kyseistä tuntematonta merkkiä,josta ei mainita missään!

Yleisellä tasolla herääkin samalla kysymys, että tekevätkö ihmiset itse nämä horoskoopit mielessään kun saavat kuulla jälkeenpäin olevansa täysin eri merkkiä, vaikka ovat aikaisemmin pitäneet itseään tämän "väärän" merkin edustajana.. siis jos on luullut olevansa esim skorpioni,ja selviää että onkin ursan tietojen mukaan vaaka, niin miten näin kaksi erilaista merkkiä voi sekoittaa toisiinsa? miten tätä eroa ei aikaisemmin ole huomannut,kun on pitänyt itseään täysiverisenä skorpionina?

Joka tapauksessa, toivottavasti saamme myöhemmin vielä kuulla lisää tästä uudesta, "oikeasta" horoskooppijärjestyksestä... oikeasta? kuka tietää, kun siitä on tähänkin mennessä niin vähän puhuttu.

• Vaakanainen

vanhemmilta Yhteishyvä luettavaksi.

Poikani on syntynyt 22.11. ja hänessä taas on mielestäni huomattavasti enemmän Jousimiehille tyypillisiä piirteitä. Nyt sitten saa hämmästellä sitä vieläkin enemmän.

• itsekin

marraskuun loppupuolelta joulukuun puoliväliin syntyneet ovat käärmeenkantajia eli se kolmastoista merkki, jota ei mainita nyky horoskooppisysteemissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4393
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1506
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      240
      1359
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe