Huonekalujen siirtäminen

Mariella

Naapurini siirtelee joka päivä huonekalujaan. Siis yläkerran naapuri. Olen useasti miettinyt, että minkä takia? Onhan se ihan ymmärrettävää, että joskus haluaa vaihtelua ja siirtää vaikka huonekalut eri järjestykseen, mutta kun asuu 32 neliön yksiössä, siinä ei taida olla vaihtoehtoja joka päivälle. Eihän se asia minua häiritse, varsinkin kun yleensä kun hän siirtelee niitä olen poissa kotoa. On siis kertonut minulle kun muutin tänne että hän siirtelee niitä joka päivä. En vaan älynnyt siinä vaiheessa kysyä että miksi...

Tietääkö kukaan onko siinä jotain syvällisempääkin tarkoitusta jota en vaan ymmärrä?

67

23791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva tietää

      Minulla on yläkerrassa useinkin ollut sellainen henkilö, joka aloittaa huonekalujen siirtelyn puolen yön aikoihin. Kyllähän päivällä siivoamisen vuoksi tarvitsee huonekaluja siirrellä - minun yläkertani hakkaa lattiaa imurin suuttimella pahimmillaan 4-5 kertaa päivässä ja huonekalutkin lentävät tieltä pois.

      Ihmetyttää mitkä kodin koneet tai huonekalut kestävät kovakouraista käsittelyä... Vai hankkivatko naapurit aina uusia rikkoutuneiden tilalle?

    • oliskohan?

      Olisikohan se jokin uusi TRENDI? Mun naapuri "harrastaa" samaa...ilmeisesti kyllä ärsytysmielessä.

      En usko, että mun naapuri harrastaa mitään sen "syvaällisempää"...

      Sun naapurista en oo varma...

      • Turru

        Joskus olen kuullut väitettävän, että huonekalujen siirteleminen kielisi seksuaalisista ongelmista:)


      • tita
        Turru kirjoitti:

        Joskus olen kuullut väitettävän, että huonekalujen siirteleminen kielisi seksuaalisista ongelmista:)

        Tuo voi olla ihan faktaa tai ainakin sinnepäin. Minun naapurini , siis yläkerran naapuri, siirtelee huonekalujaan n. 04.05 joka yö tai ainakin niinä öinä kun olen herännyt siihen:))
        Tyyppi on outo vanhapoika....taitaa olla juuri niitä ongelmia..


    • baarijakkarat

      Varmaan meidänkin yläkerran lapsettomalla pariskunnalla, sillä siellä siirtyilee jakkaran äänet useammastakin kohtaa.Sinkkuparil on aikaa rapsutella lintukotoa.

      • Ihmettelijä

        Mitä tarkoittaa lapseton sinkkupari??


      • liian helppoo..
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa lapseton sinkkupari??

        siivoo kämppää ,siirtelee jakkaroita niinkuin meidän naapuri. Aikaa jonnionjoutavaan..väännänkö rautalangasta pösilö


      • WiiviWirta
        liian helppoo.. kirjoitti:

        siivoo kämppää ,siirtelee jakkaroita niinkuin meidän naapuri. Aikaa jonnionjoutavaan..väännänkö rautalangasta pösilö

        "jos sill on..
        Kirjoittanut: baarijakkarat 2.1.2006 klo 17.12
        Varmaan meidänkin yläkerran lapsettomalla pariskunnalla, sillä siellä siirtyilee jakkaran äänet useammastakin kohtaa.Sinkkuparil on aikaa rapsutella lintukotoa. "

        Miten voi olla sinkku, jos on pari?
        Jos on pari, niin miten olla sinkku?
        Väännä mulle vaikka tinasotilaista,pökäle
        -Wiivi-


    • jakkara

      No on murheet, käy kysymässä naapurilta itseltään, jos ei oo muuta tekemistä kuin miettiä mitä naapurissa tapahtuu.Ei voi olla kuin vitsi kysellä tuollaista tai sitten aivan.... elä ja anna muidenkin elää.....

      • itsekkin olla

        ns.kalustaja!Sanoppa yksikin syy miksei naapuri anna toisten elää omaa elämäänsä eikä pakota kuuntelemaan mekkalointiaan!Meillä tätä elämää on öisin .Naapuri haluaa,että me kuulemme ,kun hän tulee yöllä reippaasti kotiin ja kusta lorottaa , varmaan peltiämpäriin.Elä siinä sitten omaa elämää naapureista välittämättä.Meidät terrorisoitaan siihen.


    • että muillakin

      on tuollaisia naapureita =) Yläpuolellani asuva pariskunta myös tuntuu siirtelevän huonekaluja joka ikinen ilta ja imuroidessa hakataan imurilla joka hemmetin seinään ja huonekaluun, että kaikki naapurit varmasti tietävät, että heillä siivotaan. Ehkeivät raukat ymmärrä että muutkin siivoavat, mutta eivät niin että koko talo sen kuulee ;)

    • Wahtiville

      Huomenna töistä tullessasi osta marketista 2(20kpl) pakettia naulallla huonekalujen jalkoihin kiinnitettäviä huopapehmikkeitä. Eivät ole kalliita. Sitten illalla kylään naapuriin tuliaisten kanssa ja eikun kysymään että enkö minäkin sais vähän pöytää pukata se kun on varmaan kivaa. (vasara mukaan että varmaan tarttuu palat kiinnni).

    • hmmmmmmmmmmm

      siis mistä tiiät että se justiin siirtelee niitä kalujaan? kun et ole kotona... outoa

      • Mariella

        Jos lukisit hieman tarkemmin, huomaisit, että kirjoitin kun naapurini itse kertoi siirtelevänsä niitä joka päivä. Vai olisiko valehdellu? Enkä sanonu olevani JOKA kerta poissa kotoa siihen aikaan...


    • ankeaa....

      ja ainut ajanviete kamojen siirtely.

    • Se vaikka

      tekee vaikka töitä kotona ja sen on pakko siirtää huonekalut pois eestä ett pääsee nukkumaan.

    • Minä olla

      perhe 4 aikuista 6 lasta ( siskon miehen perhe asuu sama asunto.) on pakko siirtä joka ilta huone kalu että päästä nukkuma.

      • neuvoisin

        teitä , kun aikuisia on niin monta;nostakaa niitä kalujanne nätisti yhdessä.Vai onko teillä tapana vetää niitä perässänne?Minä kyllä vahvasti epäilen ettette omista asuntoa.Ei varmasti kukaan kohtele kotinsa lattioita sillä tavalla,huonekaluista puhumattakaan.Tai , vaihtoehtona on niin paljon rahaa,että on varaa tehdä mitä vaan.Jos ei sitten sossu...


    • Se vaikka

      hakee huomiota sillä huonekalujen siirrolla; odottaa että tuut oven taakse valittamaan tsm.

    • asukas

      Nyt on tainnu ottaa joulut ja uudet vuodet koville,ku häiritsemätön huonekalujen siirtely häiritsee.Relax ny vaan.Mua ei haittaa,vaikka kaitsisivat lampaita.

      • Yläkertalaisiin kyllästynyt

        Mikä helvetti siinä on, että pitää niitä huonekaluja alkaa siirtelemään aina klo. 23.00 kun järjestyssäännöt kertovat hiljaisuuden alkavan. Jos nukkumaan pitää päästä niin jospa aukaisivatte sänkynsä ihan pikkasen aiemmin, vaikka jo tossa ysin aikaan. Pitäisi aina miettiä, että alakerrassa voi asua sairas vanhus tai jopa lapsi, jolle rauhaisa yöuni olisi tarpeen. Ihmiset älkää aina tuijottako omaa napaanne, sillä ette asu kerrostalossa yksin. Jos haluatte olla ja riehua muuttakaa maalle, jossa ei asu muita ihmisiä häiriintymässä teidän kolisteluistanne!


      • Mariella

        En ole sanonut että se mua häiritsisi???


      • Yläkertalaisiin kyllästynyt
        Mariella kirjoitti:

        En ole sanonut että se mua häiritsisi???

        ...mua häiritsee aivan älyttömästi. Ei voi mennä sanomaankaan mitään kun ei tiedä tuleeko puukosta vai puntarista.


      • äänieristys
        Yläkertalaisiin kyllästynyt kirjoitti:

        ...mua häiritsee aivan älyttömästi. Ei voi mennä sanomaankaan mitään kun ei tiedä tuleeko puukosta vai puntarista.

        jos puuttuu äänieristys niin toki äänet ja eläminen kuuluu. sitä se on kerrostalossa, mihin helevetin lintukotoon olet luullut muuttavasi.


      • Yläkertalaisiin kyllästynyt
        äänieristys kirjoitti:

        jos puuttuu äänieristys niin toki äänet ja eläminen kuuluu. sitä se on kerrostalossa, mihin helevetin lintukotoon olet luullut muuttavasi.

        Sen verran lintukotoon, että jos on järjestyssäännöt laadittu niin niitä pitää noudattaa kaikkien.. ei eri oikeuksia kellään ei edes yläkertalaisillani... saman vuokran maksan minäkin... se on asumisviihtyvyyttä nääs!


      • jauha

        rehellistä paskoo!!!


      • käytössä olevat
        äänieristys kirjoitti:

        jos puuttuu äänieristys niin toki äänet ja eläminen kuuluu. sitä se on kerrostalossa, mihin helevetin lintukotoon olet luullut muuttavasi.

        järjestyssäännöt,jotka on tarkoitettu asumis viihtyvyyden vuoksi.Jos ette osaa lukea niitä,niin kysykääpä vaikka taloyhtiön hallitukselta , huoltomieheltä tai talonmieheltä.He vaarmaankin opettavat teitä ja naapurit opettavat lukemaan ,jos on päässyt unohtumaan!


      • niin kyllästyny
        Yläkertalaisiin kyllästynyt kirjoitti:

        Mikä helvetti siinä on, että pitää niitä huonekaluja alkaa siirtelemään aina klo. 23.00 kun järjestyssäännöt kertovat hiljaisuuden alkavan. Jos nukkumaan pitää päästä niin jospa aukaisivatte sänkynsä ihan pikkasen aiemmin, vaikka jo tossa ysin aikaan. Pitäisi aina miettiä, että alakerrassa voi asua sairas vanhus tai jopa lapsi, jolle rauhaisa yöuni olisi tarpeen. Ihmiset älkää aina tuijottako omaa napaanne, sillä ette asu kerrostalossa yksin. Jos haluatte olla ja riehua muuttakaa maalle, jossa ei asu muita ihmisiä häiriintymässä teidän kolisteluistanne!

        mietin minäkin.Meillä yläkerras aletaan siivoomaan joka kerta illalla ysiltä,kun oon saanu lapsen nukkuun ja haluisin viettää omaa aikaa.Onneks muksu nukkuu.levottomasti tosin,mutta kuitenkin.Sit just toi huonekkalujen siirtely.No mopilla jos pikaseen vetäis lattiat eikä mitään siirtelis niin hyvä ois,mut ei ku ysiltä alotetaan imurointi ja makuuhuoneen lattiaa vielä oikein kunnolla taotaan.Sit jumalaton huuto ukolle,kun ei muuten kuule mökän yli.Sit se ukko alottaa aina naputus hommat,jos sattuu olemaan, niin siinä samoihin aikoihin.Ihan nousee hiki pintaan ku alkaa niin ärsyttään.No onneks me ollaan just myyty kämppä,et muutetaan onneks pois.Jatkakoot siivoamista.Puoli vuotta me jakseltiin.


      • ihminen
        Yläkertalaisiin kyllästynyt kirjoitti:

        Mikä helvetti siinä on, että pitää niitä huonekaluja alkaa siirtelemään aina klo. 23.00 kun järjestyssäännöt kertovat hiljaisuuden alkavan. Jos nukkumaan pitää päästä niin jospa aukaisivatte sänkynsä ihan pikkasen aiemmin, vaikka jo tossa ysin aikaan. Pitäisi aina miettiä, että alakerrassa voi asua sairas vanhus tai jopa lapsi, jolle rauhaisa yöuni olisi tarpeen. Ihmiset älkää aina tuijottako omaa napaanne, sillä ette asu kerrostalossa yksin. Jos haluatte olla ja riehua muuttakaa maalle, jossa ei asu muita ihmisiä häiriintymässä teidän kolisteluistanne!

        Pyydä isännöitsijää muistuttamaan yleisellä taululla asiasta, kaikille yhteisesti,ettei tule kränää naapureitten välille turhaan.


      • Kyyhkynen
        äänieristys kirjoitti:

        jos puuttuu äänieristys niin toki äänet ja eläminen kuuluu. sitä se on kerrostalossa, mihin helevetin lintukotoon olet luullut muuttavasi.

        Jos muuttaa lintukotoon, niin siellä sentään kuuluu lintujen liverrys, eikä yläkertalaisen jytinä ja kolina. Jonkinlainen asumisrauha pitää olla jos maksaa yli 600 euroa vuokraa ! ei kaikki ole päivätöissä, jos meteli alkaa 6.15 ja loppuu klo 23 ei huonekaluja tarvitse joka hetki työnnellä ja olis kiva tietää minkänäköiset lattiat heillä on !


    • ex naapuri

      Mun entinen nääpuri teki jotain v**** remonttia puoltoista vuotta ja varmaan tekee vieläkin. Tai oikeestaan se poras siellä koko ajan. Voi sitä raukkaa joka joskus ostaa sen kämpän, koska seinät on varmaankin "emmentaalia".
      Varaa sille naapurille aika lääkäriin, koska jos se on itse kertonut asiasta niin se tiedostaa sairauden, vai mikä se nyt onkaan.

      • taisikin

        tehdä linnunpönttöjä,niin teki meidänkin entinen naapuri!Mutta saatiinhan se viimein loppumaan.Pientä painostusta vaan sopivaan kohtaan!


    • ei normaalin rajalla

      Jokapäiväiseen huonekalujen siirtelyyn ei ole paljon muuta selitystä kuin henkinen sairaus. Muuta selitystä en ole pystynyt antamaan oman naapurini toiminnalle oman ovensa suhteen. Joskus ovi käy muutaman minuutin aikana kymmeniä kertoja, eräänä aamuyönä heräsin siihen, kun naapuri naksutteli äänekkäästi lukkoa, availi ovea ja sulki sitä. Tuota jatkui kauan, kuulin sitä, vaikka yritin nukkua, ei tosiaankaan haluttanut kuunnella sitä.

      Joku voi tehdä tuollaista tahallaan muiden häiritsemiseksi, mutta silloinkinhan kyseessä on henkinen ongelma, kukaan täysissä järjissään oleva ei sellaista tekisi.

    • ://

      kyllä sun mailma on pieni...

    • ??????????????

      Niin se meidänkin yläkerran naapuri tekee
      ja vetää vielä pitkiä matkoja lattioita pitkin
      painavia huonekaluja jotka painon voimasta pitävät eläimellistä meteliä mutta mutta no can do

    • naapuri

      Aloittaa huonekalujen siirtelyn noin klo.6.00
      Se on sellainen erikoinen ääni, niinku raskasta pöytää tai kaappia vedetään parkettilattialla,
      varmasti tulee siistit naarmut lattiaan.

    • räjähtävä otsalohko

      Minun naapurini se tulee välillä yöllä baarin jälkeen soittelemaan ovikelloani, että jos vaikka saisi seuraa sänkyynsä. Yläkerran naapurini riitelevät todella äänekkäästi (mikä on tuttua varmasti monille), mutta nämäpä siirtyvät aina silloin tällöin vielä porraskäytävän puolelle KIRKUMAAN keskellä yötä. Kaiku on tietenkin korvia hivelevä. Jos olisin mies, olisin jo vakavasti harkinnut kusevani heidän postiluukustaan...

      Tiedän, elämä on pientä, mutta jossain sitä täytyy saada naapureistaan valittaa :) Tai muuten menee järki.

      • *****

        ovikello pois päältä, ettei se soi. Älä uhkaile poikaystävällä ym. se vaan lietsoo tollasia älypäitä. Älä varsinkaan sano (missään nimessä!) että p- ystäväni on painija/nyrkkeilijä/karateka ym. Äijä tulee silloin oven läpi kokeilemaan sitä "poikaystävää" ja ootkin yksin.


    • Fiksu asunnonvalitsija.

      Kannattaa siis valita asunnoksi sellainen jossa ei ole ylakerran naapureita. Saastyy ramppaamisen aanilta katon kautta ja portaikon kautta. Olen asunut neljassa eri kerrostalokampassa, yksi valintakriteeri oli etta on ylimmassa kerroksessa jotta olisi rauhallisempaa. Hattu pois paasta itselleni, en ole niita tyhmimpia!

      • osake

        keskustaan oman lammen rannalle pakkohuutokaupan kautta pienenpieni karjatila.. lampaineen ja muine.. höh,


      • k-jhgsi
        osake kirjoitti:

        keskustaan oman lammen rannalle pakkohuutokaupan kautta pienenpieni karjatila.. lampaineen ja muine.. höh,

        jessjes tässäpä ulosottelija, tänne kaikki vaan, myöhemmin sovitellaan, ja niinpoispain nvdsnv,


      • kerrostalon idea

        Kaikille ei riitä niitä yläkerran asuntoja. Toiseksi, eikö kerrostalon idea ole, että ylimmän kerroksen alla on muita huoneistoja. Mitä järkeä olisi pitää tyhjillään niitä huoneistoja yläkerran alapuolella?

        Pakkohan jossain on asua ja jotta mahdutaan asumaan, asutaan kerrostaloissa. Jonkun on aina uhrauduttava asumaan niissä välikerroksissa, jotka ovat kaikkein huonoimpia.


    • ELL

      oven takana ja tsekkaa se naapuri. Onks se oikeesti joku hullu, vai eikö se vaan osaa päättää. Ota selville yläkerran naapurin seinänaapuri ja kysy, haittaako asia häntä. Ota selville asunnon omistaja, varmaan kiinnostaa tietää mitä hänen asunnosssaan tapauhtuu. Lattioiden kunto ym. Parketti tykkää kivaa, kun huonekaluja siirrellään. ÄLÄ VALITA isännöitsijälle! Ei isännöitsijä pysty tekemään mitään!

      • Yläkertalaisiin kyllästynyt

        Isännöitsijä tosiaan ei voi tehdä mitään, kun pitää olla toisen naapurin nimi paperissa, että häiritsee. Pyytääkkö naapuri yökylään kuuntelemaan yläkertalaisen puuhia? Eikä se huonekalujen siirtely ja kamojen tiputtelu kuulu muille samoissa volyymeissa kuin alakertalaiselle.

        Kaikki yöllä hillujat metsään hillumaan!


      • Mariella

        Yrittäkää ihmiset lukemaan oikein! En minä valita siitä huonekalujen siirtelemisestä!!! Ei se minua häiritse, ja olen sitä mieltä että tehköön asunnossaan mitä lystää, kunhan se ei muita häiritse. En minä ole valittamassa asiasta mihinkään, en tännekään. Kunhan ihmettelin MIKSI!


    • VAIHTOEHTOA

      A) Naapurisi on hullu tsm.
      B) Naapurisi täytyy oikeasti siirtää niitä huonekaluja joka ilta.
      KYSY mikä on homman nimi.

    • Mene

      soittamaan naapurin ovikelloa ja kysy mistä on kysymys ja KERRO SITTEN MITEN KÄVI!

      • Ohjeeseen

        Ota varmuuden vuoksi joku kaveri mukaan, todistajaksi ja tueksi ja turvaksi.
        Kerro ehdottomasti, miten kävi!


    • muualta luettu

      Tuolla yhdes linkissä luki et jotku siirtelee joka päivä niitä huonekalujaan, että saavat uusia naimapaikkoja. Nämä sopivat hyvin näihihn häirikkönaapureihin jotka nai hullun äänekkäästi. Homma alkaa eka huonekalujen siirtelyllä, ku paikka on ready, alkaa hullu naiti, huuto ja kiljuminen, sit siirrellää huonelkalut uudelleen ja kokeillaan taas naida naksuttaa siinä. Tätä siirtelyä ja huutoa sit jatketaa päivästä toisee ja saadaa naapurit hulluiks ja sit muuttaa pois ja tulee uudet naapurit, jotka tulee hulluiks ja muuttaa pois ja näin se homma etenee.

      • poop.

        asuu australialainen ja se on tottunut avaraan tilaan seksileikeissään....kenguruitten kanssa


      • Opa

        Vaikka ei se naapuria varmaan paljoa naurata......


    • Johanna

      Olisit Mariella kysynyt sitä häneltä, aivan typerää aloittaa tästä keskustelu, joten oli vältämätöntä vastata sinulle.
      Mitä sitten?, siirrelkön ketä se haittaa kai omassa asunnossa saa tehdä mitä lystää talon sääntöjä kunnioittaen!
      Ehkäpä pieni asunto on alkunut todella ahdistamaan ja rahat ei riitä tällä hetkellä isompaan, jos saa sillä sillä sielunrauhan ja mielihyvää - olkoot niin.
      Ehkä pitää siivouksesta ja sisustuksesta tai ei ole löytynyt omaa makua vielä, oli niin tai näin - Meillä riittää aina ihmeteltävää tässä maailmassa, älköömme tehkö tästä ongelmaa. Kuka siirtelee tavaroita joka päivä, toinen joka viikko, joku silloin tällöin, joku ei todellakaan koskaan, ja joku tykkää muutella ja matkustaa koko ajan.

      Eletään ja annetaan muidenkin elää.
      Heips!

      • Mariella

        Jos kysymykseni oli niin typerä, miksi sitten kuitenkin vastasit?
        Ja yritä nyt sinäkin uskoa, EI SE MUA HÄIRITSE!!!


    • Pöksä

      Olemme kohta 2 vuotta kuunnelleet sitä huonekalujen siirtämistä aamusta iltamyöhään ! kamalaa jytinää ja kolinaa vielä klo 23 asti. Erehdyin sanomaan siitä heille ja vastaus oli että hän saa tehdä mitä haluaa klo 23 asti vaikka pomppia tasajalkaa ! kuulema järjestyssäännöissä sanotaan niin. Myös lapset joita on 3 kpl kaksiossa juoksevat ympäri asuntoa tuntitolkulla ja hyppivät tasajalkaa, ulkona he eivät ole, siksi olemme nyt päättäneet lähteä siitä asunnosta.

    • ..ehkäpä

      Pienessä yksiössä on olohuone, ruokailuhuone ja makuuhuone...kaikki samassa. Tällöin on esim. vuodesohva aika kätevä, vaan sellainen levitettävä, vähän tyylikkäämpi, vanhanmallinen, pitää tosiaan aika pahaa ääntä, kun aamulla sen laittaa kasaan. Se kolisee ja laahaa lattiaa. Samassa hytäkässä täytyy siirtää ruokailupöytä ym. takaisin päiväkäyttöä varten... ja tuolit samoin.
      Toivottavasti alakerran väellä riittää ymmärrystä, ei sitä tahallaan kolistella. Jos joskus lottovoitto tulee, niin saisi lisätilaa ja eri huoneita eri tarkoituksiin.

    • klo 20.30 joka päivä

      Oikeasti, yläkerrasta alkaa aina kuulua ihmeellistä laahaavaa ääntä tuohon aikaan. Aivan kuin siirtelisi kalusteita tai siivoaisi lattiaa lastalla. Oikein ihmetellään, jos joku ilta menee hiljaiselossa. Saahan sitä siivota ja siirrellä huonekaluja, mutta joka päivä samaan aikaan??

      Ja sitten päivittäin kuuluu naputtelua jostain naapurista. Ollaan laskettu, että kohta alkaa naapurin seinäpinta-ala loppua, jos hyllyjä/tauluja seinilleen hakkaa...

      Tai sitten he vain protestoivat, koska lapsiperheestä ääntä lähtee :)

    • MINÄ TIEDÄN PARHAITEN

      KUN OLIN LAPSI JOKU SIIRSI KEITTIÖN PÖYTÄÄ ollessani yksin kotona.
      Hullu en ollut vain skeptikko, epäilijä.
      Kummittelu jatkui olin noin 3 vuotias enkä yltänyt poliisille ,ja vasta kouluiässä
      sain avun vaivaan.
      Murha tuli ilmi ja pöydän siirtely ja KUMMITTELU LOPPUI SIIHEN.
      Kummitus vainoaa kunnes asiat tulevat ilmi ja vainaja saa rauhan.
      Talo oli vanha ja sisälsi paljon kummituksia.

    • MINÄ TIEDÄN PARHAITEN

      KUN OLIN LAPSI JOKU SIIRSI KEITTIÖN PÖYTÄÄ ollessani yksin kotona.
      Hullu en ollut vain skeptikko, epäilijä.
      Kummittelu jatkui olin noin 3 vuotias enkä yltänyt poliisille ,ja vasta kouluiässä
      sain avun vaivaan.
      Murha tuli ilmi ja pöydän siirtely ja KUMMITTELU LOPPUI SIIHEN.
      Kummitus vainoaa kunnes asiat tulevat ilmi ja vainaja saa rauhan.
      Talo oli vanha ja sisälsi paljon kummituksia.

    • ELL

      hukkaa tavaroitaan ja joutuu sen takia siirtelemään huonekalujaan.

    • Eetvartti

      Sykolookinen teoriani ompi seuraava:Kyseisen persoonan kohdalla näyttääpi siltä että kyseesssä voisi olla ns. tukahdutettujen tunteiden aiheuttama pakkoneuroosinomainen tarve tavaroitten (huonekalujen) alituiseen siirtämiseen, koska kyseisellä persoonalla on ollut nuorena haaveena päästä esim. sisustusarkkitehdin vaativaan ja yhteiskunnalle äärimmäisen tärkeään ammattiin...... Ehdotankin että alustaja kysymällä hienovaraisesti naapurinsa mielipidettä kyseiseen ammattiin ja mikäli mahdollista vielä sitä mikä esti ammattiin valmistumisen,kuten esim.alkohooli tahi seksuaalinen poikkeavuus?Näitten seikkojen tullessa ilmi olet/olemme taas huomattavan paljon viisaampia.

      • Mariella

        Naapurini on kuitenkin 20 ja hieman päälle ja opiskelee terveydenhoitajaksi. Noh, tiedä sitä :)


    • sex?

      ei oo ainakaa meikäläisellä seksuaalisia ongelmia,vaikka usein siirtelenkin huonekaluja,olen vaan halvatun vaihtelunhaluinen..myös seksin suhteen.. ja varsinkin seksikumppaneitten ;) ...olisiko siinä selitystä... ja mitä sen välii,parempi kun vetää aina päänsä täyteen tekemisen puutteessa... esimerkiks...

    • Anonyymi

      En ymmärrä, miksei tuoleja ym. voi laittaa mattojen päälle, ettei epämiellyttävä "jurraaminen" kuuluisi niin selvästi. Ja on myös ääntä pehmentäviä "huopalappuja" jotka auttaisi asiaa kummasti. Aamuisin ja päivisinkin tuo häiritsee alakerran naapureita, saatikka yöaikaan! Voiskohan isännöitsijä laittaa yhteisen "kirjeen", jossa ehdotettaisiin asumisviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä...

    • Anonyymi

      En ymmärrä, miksei tuoleja ym. voi laittaa mattojen päälle, ettei epämiellyttävä "jurraaminen" kuuluisi niin selvästi. Ja on myös ääntä pehmentäviä "huopalappuja" jotka auttaisi asiaa kummasti. Aamuisin ja päivisinkin tuo häiritsee alakerran naapureita, saatikka yöaikaan! Voiskohan isännöitsijä laittaa yhteisen "kirjeen", jossa ehdotettaisiin asumisviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä...

    • Anonyymi

      Hiljaisuus aika alkaa klo 22.00,joskus ärsyttää täälläkin taloyhtiössä et 22.00 jälkeen siirrellään tuoleja yms kun haluaisi aamuvuoron takia vaan nukkua, korvatulpat ja radio auttaa

    • Anonyymi

      Se raahausääni on jäätävä, samaa tyyliä kuin liidulla vinguttaminen liitutauluun kaikuvassa luokassa. Tänäänkin, vaikka on sunnuntai, remontoi a naapuri raahannut aamupäivästä asti jakkaraa pitkin lattiaa useita kertoja. Kuuluu kaikuna asuntooni, koska seinässä on hiushalkeamia lähes varmuudella. Joku päivä vien naapurille huopapaloja.

      • Anonyymi

        Eipä taida auttaa huopapalojen vieminen naapurille. Nimittäin itse vein ja selitin asiani naapurille hän kysyi että mitä nämä ovat? Selitin että laita näitä tuolin jalkojen alle ettei tuo ääni kuulu koko rapussa. No mitäpä teki naapuri ei laittanut niitä lienee viskannut roskiin. Kysyin jälkeen päin mutta eipä tullut asiaan muutosta. Vetelee pitkin päivää ja yötä tuoleja vieläpä hiljaisuus aikaan puolen yön jälkeen. No kai se on joku suojatti kun sattuu asumaan vuokralla taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan omistamassa asunnossa. Se puheenjohtajakin oli samanlainen kolistelija.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe