raution talli

kiinnostunut...

käykö teistä kukaan tai onko käynyt kyseisellä tallilla. olen vain kiinnostunut jos on niin kertokaa millaista siellä on

12

2201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RasmusToni

Moi!

Mä käyn raution tallilla..
      Oon nyt sellaiset 7 vuotta käynyt ja vuoden ratsastanut kerran välissä muualla. Ihan kiva paikkahan tuo on. :) Jos jtn kysyttävää, ni lähetä e-mailia yllä olevaan osoitteeseen.

• Onniponny

Moi! mä kävin ennen tolla tallilla tunneilla, mutta lopetin. EN suosittele tallia kenellekään, se on ihan kamala. Ratsastuksenopettaja on ihan HIRVEÄ, se huutaa sekä ratsastajille ja hevosille. Hevosista suurin osa on ikeitä karsinoissa. Tallilla ei lähes yhtään hypitä esteitä ja jos hypitään, niin ne ovat sellaisia alle 50cm. Tallilla mennään pelkästään koulua, maastoja ei ole. Kaikki hepat/ponit ei pääse päivittäin ulos. Tallista on tehty eläinsuojelurikoksia, mutta asialle ei ole tehty paljoa mitään.

• eihänsiinä

Kerran kävin kun olin leirillä kesällä 2006. Sen jälkeen en ole enää ratsastanut, sain pahoja paniikkikohtauksia ja masennuksen. Että sellainen paikka. Yksi unelmaharrastus meni siinä.

• Viivi___

Oikein mukava talli itse käyn vakituisesti

• Tyyppä

Mietin vaan että miten voi laittaa noin erilaisia vastauksia jonku mielestä ihana talli toisen mielestä ihan hirvee?????

• Rautsa

Mun mielestä ei ollu mikään ihana, eikä hirveä:) Ei se opettaja koskaan oikeesti mulle, tai muille joita näin huutanut ainakaan ilkeällä tavalla. Ja hevosista vaan 2 saattoi olla välillä kärttysiä karsinoissa:)

• Viivi__

Niin siellä on vain muutama hevonen jotka ovat hieman ilkeitä karsinoissa muuten oikein mukavia hevosiahan tuolla. Itse pidän tallista siellä on kotoisa olo ja kaikki ovat kaikkien kavereita kävin leirillä ja kyllä oli hauskaa. Nyt olen ratsastanut siellä jo neljä vuotta 😊

• Ptskele

Oikein mukava ja hyvä paikka. Tunsin tallinpitäjät hieman paremminkin kun vielä ratsastettiin. Hevosista ainakin silloin osa oli hieman äksyjä ja lähinnä ilkikurisia, kun ovat tottuneet hyppyyttämään arkoja pikkukakaroita tahtonsa mukaan. Itsestäsihän se on kiinni miten hevonen sinuun suhatutuu. Mutta niin se vaan menee, että niillä kaikista v**tumaisimmilla poneilla ratsastavista tulee niitä kaikkein parhaita ;)
      Toki opettaja saattaa joskus hieman hermostua, mutta vain harvoin ja silloinkin vika on myös sinussa itsessäsi. Yleensäkin hän puhuu lähes huutamalla, mutta se on vain tapansa eikä kerro mistään agressiosta. Mielummin minä huutoa kuuntelen kuin piipitystä, josta ei ota elävä erkkikään selvää.
      Muutenkaan en voi millään tapaa allekirjoittaa etteivätkö eläimet muka saisi asian mukaista hoitoa. Jos joku hevonen ei joku päivä ulos pääse niin siihen on syynsä. Paskamaista tommonen toisten mustamaalaminen, mitä eräät täällä tuntuvat harrastavan kovasti.
      Menkää ihmeessä käymään ja kokeilemaan. Maastoa ja esteitä ei juuri tosiaan mennä, vaan painotus on vahvasti kouluratsastuksessa.

• Rautsa

Taidatkin olla se Viivi jonka kanssa olin viime hiihtolomalla leirillä:D

• Viivi___

Rautsa niin olinkin siellä leirillä💙

• Ihanapaikka

Ihan mahtava paikka! Olen ratsastanut siellä pienestä asti enkä ikinä ole edes harkinnut vaihtavani muualle! Opettaja on älyttömän kiva ja mahtava ratsastaja! Hevoset ovat erittäin osaavia ja ihania! Esteratsastusta opettaja ei itse opeta, mutta tallilla käy säännöllisesti estevalmentaja. Ihan mahtava paikka muuta en voi sanoa!

• Anonyymi

Olen käynnyt itse pidin tallista erittäin paljon ja virva on erittäin mukava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2226
    2. 129
      1812
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1206
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1043
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      983
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      912
    10. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      22
      908
    Aihe