Mikä on Jani Wickholmin 2 nimi ? tai onko sillä sitä ?
mikä on janin 2 nimi...?
10
1304
Vastaukset
- Emma
Minun Tietääkseni Se On Jani Juhani Wickholm:)Söpö Nimi Eikös Vain??
- jarno trolli
että varmaan kaikkien 70-suvulla syntyneiden tuntemieni Janien toinen nimi on Petteri. Joko ne on Jani Pettereitä tai Jani-Pettereitä. Niin että jos mun pitäis veikata niin veikkaisin tietty Petteriä :-))))
- se on
-----------------------
- Natu...
se on kirjoitti:
-----------------------
Aii onko se Petteri tai Juhani... ? ! aika söpöt nimet...
- Sarlotta
Mullakin on tuttavapiirissä yksi 70-luvulla syntynyt Jani Petteri. Wickholmin toka nimi taitaa kyllä olla Juhani, vaikka Petteri sopisi mun mielestä paremmin...
- minä..
Sarlotta kirjoitti:
Mullakin on tuttavapiirissä yksi 70-luvulla syntynyt Jani Petteri. Wickholmin toka nimi taitaa kyllä olla Juhani, vaikka Petteri sopisi mun mielestä paremmin...
Juhani se on ;)
- idoleista vaan..
Mukavaa että sait vastauksen. Tässä sinulle toisen idolisi kuvia:
http://www.37signals.com/svn/images/02crui.1.650.jpg- Natu..<33
ei tuo o mun toinen idoli hyii...:/
- Natu..
mitä tarkoittaa : tcb ystävät tcb
- minä vaan
Natu.. kirjoitti:
mitä tarkoittaa : tcb ystävät tcb
tarkoittaa taking care of business
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237326Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite945988Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1104029- 1494027
- 1631813
- 581648
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311550- 381361
- 281341
- 451332