lapsesi tai perheesi tekee sillä aikaa kun vietät aikaasi netissä vaikka koko päivän vai onko sillä mitään väliä?
Mitä
8
411
Vastaukset
- Addikti....
Vaimo ja kaikki kahdeksan lasta tekee töitä, jokainen vieläpä kahta työtä yhtä aikaa, jotta ne saisivat maksettua mun nettilaskun. Tää mun liittymä nimittäin pyörii minuuttitaksalla...
...äiteen masussa! Niin se on, turha siitä on alkaa jaakaamaan.
- sun
lippiksessä lukee
sun kirjoitti:
lippiksessä lukee
...niissä? Olen flegmaattinen lippalakki-keräilijä. Omistan euroopan 4. laajimman kokoelman!
- tipuliinukka
Mitä hee tekee eikä munt paljoo eres kiinnosta! ;) ...Mää puhusi nyt mun vanhempist! mul lei ole maa perhet! :|
- masterisi sanoo
antaako piiskaa
- Addikti-akka
Tuola se ukko kiroo ja pui nyrkkiä, mutten mää välitä. kyl se sit aamuyöstä pääsee vähäks aikaa, kato täytyyhä munki joskus nukkua.
- blondi-72hki
katsoo tvtä,on koulussa tai tarhassa,tekee töitä,on ulkona tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405