En tiedä biisien oikeaa järjestystä, joten kuuntelen ne aakkosjärjestyksessä:
1. Battery. Ihan onnistunut lyriikka ja sovitus, muutenhan tästä biisistä ei olisi mihinkään - kuunnelkaa vaikka niin, että keskitytte pelkkiin taustoihin.
2. Damage. Kaikumiksauksella on saatu laulajan ääneen pohjaa (ei pelkästään tässä biisissä). Kamala biisi, tehoja on, muttei aivoja.
3. Disposable Heroes. Samaa ryhmää edellisen kanssa, eikä se ole A-ryhmä. Lisäksi biisi on 5 minuuttia liian pitkä.
4. Leper Messiah. Ei mitään uutta länsirintamalta.
5. Master of Puppets. Kertosäe vakuuttaa voimallaan, mutta muuten biisi on samaa kastia kuin edellisetkin. Välisoitto on irtonainen - luulin pitkään, että biisi vaihtui.
6. Orion. Mikä tämä on olevinaan? Kahdeksan ja puolen minuutin intro? Huh, onneksi loppui.
7. The Thing That Should Not Be. Mitähän tuolla tarkoitetaan? Tätä Levyä? Junnaava biisi, joka ei koskaan lähtenyt käyntiin.
8. Welcome Home. Kaiulla kikkailu ärsyttää, mutta muuten levyn paras biisi? Tai vähiten huono.
Yhteenveto: Hyvä on varman Master of Puppetsin tahtiin tukkaa heiluttaa, mutta metronomi tarjoaisi yhtä paljon musiikillista antia.
Rumpali viljelee edellisellä levyllä keksimäänsä juttua ja jalostaakin sitä hieman, mutta mihin katosi se kitaristin orastava musikaalisuus?
Mikseri on keksinyt KAIUN!
Master of Puppets
12
1337
Vastaukset
- Oon hymiö
Hei homo, palaa kuuntelemaan takaisin Popedaas ja jätä kunnon musiikki niille jolla ei korvat sijaitse perseessä!
- Ei tää oo mistään kotoisin
Saisimmeko vielä omat arviosi muista levyistä?
Totuushan on että Master of Puppets on parhaimpia levyjä mitä maa päällä kantaa ja se orion, se on kuule varmaan maailman paras instrumentti varsinkin se cliffin basso kikkailu aijai kun on hunajaa- ;-(
Kunhan kuuntelen ne...
Ja totuus... eihän sellaista olekaan. Ei pidä ottaa liian vakavasti kirjoituksiani - ne ovat vain minun mielipiteitäni metallican musiikista, teillä on omanne ja minäkin hyväksyn ne.
Ja ehkä tuo itkukin vielä hymyksi muuttuu... mulla on sellainen kutina, että "Black" on oikein hyvä albumi, vaikka en ole kokonaan kuullutkaan. - A:S.
;-( kirjoitti:
Kunhan kuuntelen ne...
Ja totuus... eihän sellaista olekaan. Ei pidä ottaa liian vakavasti kirjoituksiani - ne ovat vain minun mielipiteitäni metallican musiikista, teillä on omanne ja minäkin hyväksyn ne.
Ja ehkä tuo itkukin vielä hymyksi muuttuu... mulla on sellainen kutina, että "Black" on oikein hyvä albumi, vaikka en ole kokonaan kuullutkaan.No kuka nyt sun juttujasi muutenkaan ottaa vakavasti, älä ny naurata. :D
- ;-(
A:S. kirjoitti:
No kuka nyt sun juttujasi muutenkaan ottaa vakavasti, älä ny naurata. :D
Kuule, mun mielestä sulla on pieni pippeli.
- A:S.
;-( kirjoitti:
Kuule, mun mielestä sulla on pieni pippeli.
Ei se voi pieni olla, jos sä sen sieltä asti näet. :)
- ; - (
A:S. kirjoitti:
Ei se voi pieni olla, jos sä sen sieltä asti näet. :)
En näe sitä mutta tiedän koon sili. Olenhan pystynyt haukkumaan kaikki Metallican levytkin niitä kuulematta!
- A:S.
; - ( kirjoitti:
En näe sitä mutta tiedän koon sili. Olenhan pystynyt haukkumaan kaikki Metallican levytkin niitä kuulematta!
Et kyllä tiä ja kyl mä sen tiesin et sä osaa mitään Metallicaa kuunnella, koska sulla ei oo ees munaa ja sä oot kuuro kaiken lisäksi! :)
- burtonin muistolle
Joo olihan se Cliff Burton ainakin mun mielestä ihan hyvä basisti....sääli vaan että se jäi jonkun keikkabussin alle...Mä kuuntelen aina kotona joka päivä to life is to die kappaleen burtonin muistoksi.. nii ja sit viä nothing else mattersin.. Nykyään metallica on ihan hyvä...
- Rokki!
Irtonaisen kuuloinen välisoitto tekekin juuri kyseisestä biisitä klassikon ja erikoisen. Master Of Puppets -biisiä on ilo kuunnella, kun se ikäänkuin rakeentuu ja kehittyy. Ensin ns. intro-osuus ja sitten tulevat kaksi ekaa säkeisöä jonka jälkeen kappale rauhoittuu ja muuttuu jotenkin mahtavaksi klassikoksi. Sitten kappale herää uudestaan armottomaan vihaan ja loppuu ilkeään nauruun joka viimeistelee Master Of Puppetsin selliaseksi taideteokseksi mikä se nykyään on. Siksi se onkin allekirjoittaneen henkilökohtainen Metallica -suosikki. Battery ja Sanitarium ovat myös erittäin hienoja kappaleita. Varisnkin jälkimmäisen intro-osuus nostaa karvat pystyyn.
- hahahahoo
Hei ketä kiinnostaa jonku 16-vuotiaan pikkuvanhan jeesustelut Metallican vanhoista levyistä. Ne on kuule kehuttu maan taivaisiin ja haukuttu helvetin rakoon niin monta kertaa ettei sitä kukaan tiedä. Jos ei Metallica maistu nii mee kuuntelee vaa niitä slipknotteja ja rasmuksia mutta älä nyt vittu kirjota tota paskaa!
- Koira
Etpä osaa oikein arvostella voin sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709