Eli tietääkös kukkaan milloin Sappeessa(Pälkäneellä) on ensimmäinen niinkutsuttu 10-tiistai???
SAPPEEN "10-KYMPPITIISTAI"
2
2179
Vastaukset
- m s
Ensimmäinen on 10.1.
- liitis 62
Jep,loppiaisen jälkeen alkoivat.Harmi vaan että tää keli on mitä on, sillä ennen loppiaista olivat saaneet vasta 2 rinnettä auki.Mutta kiva että Sappeessa on tiistaisin tuo 2:n euron juttu, sillä meikäläinenkin pääsee joskus työn puolesta sinne tiistaisin.Normaali päivälippu on ehdottomasti liian kallis jos koko perhe lähtee messiin.Kun Sappee on keskellä ei mitään, se tietää että jo bensakulut mukaanlukien tulee reissulle hintaa.Ja periaate että jos äiti laskee saman ajan kuin muu perhe niin sehän ei mitään eväitä väännä,silloin syödään Sappeessa joten ei ihan halpaa sekään.Joten äiti tiistaina Sappeeseen kun iskä ja lapset duunissa ja koulussa.Hyvä Äidit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628